Mwah, het heeft geen zin om er tegenin te gaan denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Dat die Glow Remlof er ook bij heeft gehaald in het FB topic... Reinste censuur
Jup, maar dat kan ik me voorstellen. Alleen hij is mod en jij nietquote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
Tja dan nog kan ik mijn ongenoegen uiten, dat standpunt van Glow ben ik het niet mee eens
Ik ben geeneens een reluser ofzo maar, dan nog
Klinkt goed jaquote:Op maandag 22 december 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, dadelijk richting het werk, daar hangen, vanavond met wat volk een ghaktbrood avond dacht ik, dus dat is wel weer gezellig
Is helaas nog geen middagquote:Op maandag 22 december 2008 10:51 schreef Bravebart het volgende:
GoeiemiddagIk heb vannacht geslapen. En hoe was jullie nacht? =)
ik las witquote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
wilte nachten ja?
En kerst is altijd gezellig, maar ik weet niet of ik zin heb in die gezelligheid
Typfoutje, het mag nog, het is nog vroegquote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
wilte nachten ja?
En kerst is altijd gezellig, maar ik weet niet of ik zin heb in die gezelligheid
zegzegzeg, ik doe ook niet moeilijk over jullie typfoutenquote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik las wit
Maar wilt is ook wel apart
Oneequote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Is helaas nog geen middag![]()
Maar toch hoiMijn nacht was wild en spannend als altijd
dat is waar. Maar die was er één die mijn zinnen prikkeldequote:Op maandag 22 december 2008 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
zegzegzeg, ik doe ook niet moeilijk over jullie typfouten
Vertel haar gewoon ff dat je niet in de mood bent voor seks, ben je er snel vanafquote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is waar. Maar die was er één die mijn zinnen prikkelde
Trouwens vervelend. Die afgrijselijke irritante, vervelende en stomme stagiaire zit de hele ochtend al te niesen. En ik hen op nu.nl een nieuwsbericht gelezen dat het wetenschappelijk bewezen is dat (het mogelijk is dat) mensen niesen na een seksuele fantasie
quote:
Om dus ervoor te zorgen dat de user zijn post niet meer kan aanpassen of om duidelijk te maken dat je het er mee eens bentquote:
Ik ben bang dat ik niet tegen haar kan zeggen dat ik 'niet in de mood ben', maar dat ik zou zeggen dat ik haar 'nog niet met een stokkie zou aanraken' of dat ik 'mijn hond er nog zou aftrappen'.quote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Vertel haar gewoon ff dat je niet in de mood bent voor seks, ben je er snel vanaf
Wil ook niet nerd zijnquote:Op maandag 22 december 2008 11:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Om dus ervoor te zorgen dat de user zijn post niet meer kan aanpassen of om duidelijk te maken dat je het er mee eens bent
Je bent nog niet nerd genoeg
quote:Op maandag 22 december 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet tegen haar kan zeggen dat ik 'niet in de mood ben', maar dat ik zou zeggen dat ik haar 'nog niet met een stokkie zou aanraken' of dat ik 'mijn hond er nog zou aftrappen'.
Aha. Zo lelijk is ze vast toch nietquote:Op maandag 22 december 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet tegen haar kan zeggen dat ik 'niet in de mood ben', maar dat ik zou zeggen dat ik haar 'nog niet met een stokkie zou aanraken' of dat ik 'mijn hond er nog zou aftrappen'.
Laten we dat maar niet doenquote:
Jepsquote:
Inderdaad.. dan noem je het beestje echt gewoon bij zijn naam.quote:Op maandag 22 december 2008 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die laatste gebruik ik ook vaak, heerlijke uitspraak
mja.. op zich valt dat wel mee. Als je het zo van achter ziet zou je kunnen zeggen van nou daar zou ik het op zich wel mee kunnen, maar ze heeft een lelijke kop. En dat is op zich nog wel te vergeten, maar doordat ik dr ken zou ik het echt niet willen.quote:Op maandag 22 december 2008 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha. Zo lelijk is ze vast toch niet
Geloof je niet meerquote:Op maandag 22 december 2008 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsHet was toch bluf, dus zo spannend is het niet
Dan niet hoorquote:
Ach, denk dat als je maar lang genoeg geen seks hebt dat je het dan best zou willenquote:Op maandag 22 december 2008 11:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. dan noem je het beestje echt gewoon bij zijn naam.
[..]
mja.. op zich valt dat wel mee. Als je het zo van achter ziet zou je kunnen zeggen van nou daar zou ik het op zich wel mee kunnen, maar ze heeft een lelijke kop. En dat is op zich nog wel te vergeten, maar doordat ik dr ken zou ik het echt niet willen.
Goeiemorgenquote:Op maandag 22 december 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen![]()
Verhaal: Ik werd wakker gemaakt door de wasmachine
nou.. ik denk dat ik dan toch eerder terugval op de rechterhand en heel misschien wel de linker...quote:Op maandag 22 december 2008 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, denk dat als je maar lang genoeg geen seks hebt dat je het dan best zou willen. Maar ik ken het wel hoor, wat je omschrijft
Er zit toch wel een verschil tussen handwerk en echte seks mag ik hopen voor jequote:Op maandag 22 december 2008 11:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou.. ik denk dat ik dan toch eerder terugval op de rechterhand en heel misschien wel de linker...
Ja dat wel, maar om even aan te geven dat ik toch liever aan handwerk doe, dan echte sex met haar. Gewoon puur uit principequote:Op maandag 22 december 2008 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zit toch wel een verschil tussen handwerk en echte seks mag ik hopen voor je
quote:Op maandag 22 december 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ach joh, allemaal het zelfde toch, als je maar klaarkomt![]()
Oke, dan moet ze wel heel erg zijn eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar om even aan te geven dat ik toch liever aan handwerk doe, dan echte sex met haar. Gewoon puur uit principe
niet mee ophouden.. en niet naar Hosti luisterenquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
waarom doen vrouwen dan toch zo veel moeite om die mannen te plezieren zeg
eng ding is hetquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
ook maar even naar mijn kerticoon geswitched
Ik luister graag naar Hosti hoorquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet mee ophouden.. en niet naar Hosti luisteren
Goeiemorgenquote:Op maandag 22 december 2008 11:55 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet zoveel doen vandaag.
ja ze is heeeeel ergquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dan moet ze wel heel erg zijn eigenlijk![]()
Heeft ze trouwens haar blog al aangepast? Ik wil reageren
Hahaha, meid loop toch maar wat te fucken joh, moet je toch wel weten inmiddelsquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat dat in het aard van het beestje zitquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
toepasselijkquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, meid loop toch maar wat te fucken joh, moet je toch wel weten inmiddels
Doe maarquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja ze is heeeeel erg
Ik zal vragen of ze ff dr blog wil aanpassen omdat er iemand is die zonder te registreren wil spammen dat ze kansloos is
Wij vrouwen zijn gewoon te goed voor deze wereldquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
]
[..]
Omdat dat in het aard van het beestje zit
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
ook maar even naar mijn kerticoon geswitched
Hosti kan zelf geen meisje scoren dus fuckt maar wat om toch aan zijn trekken te komenquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, meid loop toch maar wat te fucken joh, moet je toch wel weten inmiddels
Zolang jullie dat zelf maar blijven denkenquote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn gewoon te goed voor deze wereld
quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang jullie dat zelf maar blijven denken
ah, vandaar dat wij mannen die moeite doen om ze te begrijpenquote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn gewoon te goed voor deze wereld
Precies.. niet te gek maken hèquote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook. Voor een paar dagen dan.
Hahahah, ja vastquote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
doen jullie mannen ook, stelletje egotrippers
Je hoeft geen moeite te doen om ze te begrijpen, volgens mij snappen jullie het toch nooitquote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah, vandaar dat wij mannen die moeite doen om ze te begrijpen
[..]
Precies.. niet te gek maken hè
quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Hosti kan zelf geen meisje scoren dus fuckt maar wat om toch aan zijn trekken te komen
Andersom ook, dat scheeltquote:Op maandag 22 december 2008 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hoeft geen moeite te doen om ze te begrijpen, volgens mij snappen jullie het toch nooit
Klopt ik ben eigenlijk ook bog gewoon maagd, nooit sex gehad enzo... Jullie hebben me doorquote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Hosti kan zelf geen meisje scoren dus fuckt maar wat om toch aan zijn trekken te komen
* geeft aai over de bolquote:Op maandag 22 december 2008 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt ik ben eigenlijk ook bog gewoon maagd, nooit sex gehad enzo... Jullie hebben me door
Ze liggen vast daar waar je het laatst zoektquote:
Dat is altijd zo jaquote:Op maandag 22 december 2008 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze liggen vast daar waar je het laatst zoekt
Dan lieg ik dus nietquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat je dat zou doen![]()
Bijna pauze
Gezellig tochquote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
yeah!!!
Bijna tijd om even langs m'n werk te gaan![]()
Moagh heb weinig zin om door de kou te gaan enzoquote:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moagh heb weinig zin om door de kou te gaan enzo
Wel even weer kletsen met collega's , maar ik hoop meer dat het met het afstuderen wat wordt. Hoop dat ze iets op papier hebben staan end at ik dat ook leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |