Ik kan geen enkel Nederlandstalig nummer vinden wat tof is, of niet volzit met quasi-intellectueel wannabe-poëzie van de zanger.quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nederlandstalig is nog niet zo kut hoor, Jordy van Loon wel, maar het valt best mee.
(Heb het gister 4 UUR lang gedraait.)
Idd!quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul is met afstand de beste dit jaar...
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul is met afstand de beste dit jaar...
Nee dat mag nietquote:
In de vuilnisbakquote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou giel, gerard en claudia wel is erin wille hebbe
"oktober, oktober, oktober"quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel Nederlandstalig nummer vinden wat tof is, of niet volzit met quasi-intellectueel wannabe-poëzie van de zanger.
want.........quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul is (met afstand) de beste dit jaar...
?quote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou giel, gerard en claudia wel is erin wille hebbe
Ja, en je kunt ermee bellen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
gielmobiel was toch die auto?
Ken je klassiekersquote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
gielmobiel was toch die auto?
[Ekdom mode] Utereg m`n stadje, daar gebeurd van allehand[/Ekdom mode]quote:Op zondag 21 december 2008 22:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Oooh, nu ga ik 'Utrecht' van Claudia de Breij aanvragen.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel Nederlandstalig nummer vinden wat tof is, of niet volzit met quasi-intellectueel wannabe-poëzie van de zanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |