Inderdaad... vriendin van me werkt er... dat doen ze omdat ze niet weten wie er als laatste het pand verlaatquote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij Essent in Den Bosch brandden de hele godganse dag (en nacht) tot voor kort alle lichten binnen.
Donald Duckquote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Loop ik hier me doanld duck te lezen(nog dik 2500 bladzijde aan boekjes te gaan)
Da's goed kut, heb ik ook een paar keer gehad.. hopelijk niet teveel schade?quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
En dan besluit je net door je knie te gaan . . .![]()
Auw!![]()
Giel is leuk man, die maakt er teminste nog een beetje een feestje van.quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat ik het evenement SR zo leuk vind want Giel drijft me echt tot het uiterste... volgend jaar hoop ik echt weer op Veenstra en Ekdom, samen met Rob, Annemieke, Domien, Rudy of Paul...
Laat Giel maar fijn de zijwieltjes op de fiets van zijn vriendinnetje zetten met kerst
mijn neefje van 4 kan dit helemaal nadoenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
En dan besluit je net door je knie te gaan . . .![]()
Auw!![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mijn neefje van 4 kan dit helemaal nadoen
heb bijna alle 157 donald duck pockets (nog stuk of 20)quote:
Paul is met afstand de beste dit jaar...quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Tito het volgende:
[..]
Giel is leuk man, die maakt er teminste nog een beetje een feestje van.
Rest is maar saai
Nee, dat schiet opquote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Noortje. het volgende:
Haha kut was ik er vanmiddag eindelijk uit welke plaat ik zou gaan aanvragen, ben ik het vergeten...
Mag ik een suggestie doen?quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Noortje. het volgende:
Haha kut was ik er vanmiddag eindelijk uit welke plaat ik zou gaan aanvragen, ben ik het vergeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |