Roken is schadelijk, dus in openbare gelegenheid dient gewoon niet gerookt te worden. Klaar. Sterker nog: men zou het gewoon helemaal moeten verbieden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat mensen van mij zelf mogen kiezen of ze naar een (rook)kroeg gaan of niet.
Net zoals coke en heroine?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Roken is schadelijk, dus in openbare gelegenheid dient gewoon niet gerookt te worden. Klaar. Sterker nog: men zou het gewoon helemaal moeten verbieden.
Ik zou eerst user maartena PM-men voordat je gaat gooien met "onderzoeken"quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moet je het artikel eens lezen, er wordt namelijk verwezen naar een bepaald onderzoek. Lezen is niet je sterkste punt, net zoals schrijven, biologie en geschiedenis.
Van mij mogen mensen thuis best roken. Die spekken de staatskas, en aangezien roken én erfelijk is én de vruchtbaarheid aantast sterven de rokers dus vanzelf uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Roken is schadelijk, dus in openbare gelegenheid dient gewoon niet gerookt te worden. Klaar. Sterker nog: men zou het gewoon helemaal moeten verbieden.
En vergeet de gezondheidsfreaks niet die gemiddeld 15 jaar in verzorgingshuizen het zorgbudget leegtrekken ten koste van mensen die hun tijd nuttiger besteden. Ook verbieden!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van mij mogen mensen thuis best roken. Die spekken de staatskas, en aangezien roken én erfelijk is én de vruchtbaarheid aantast sterven de rokers dus vanzelf uit.![]()
Misschien nog verbieden in de auto. Die goorlappen die hun asbak op straat leeggooien, mongolen die slingerend op zoek zijn naar hun pakje peuken, kneuzen die wild vegend een brandende peuk tussen hun benen uit willen vegen, al die idioten zijn een gevaar op de weg.
Als jij coke gebruikt krijg ik daar niks van. Als jij rookt wel, dat is bewezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zoals coke en heroine?
Dit is echt de debielste zin die ik de afgelopen weken heb gelezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:44 schreef Pinball het volgende:
Vrijheid is leuk en aardig, maar op kosten van de gemeenschap graag.
Die bestaan alleen in jouw snipperhoofd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En vergeet de gezondheidsfreaks niet die gemiddeld 15 jaar in verzorgingshuizen het zorgbudget leegtrekken ten koste van mensen die hun tijd nuttiger besteden. Ook verbieden!
Dat kan kloppen, er moest nog een 'niet' tussen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit is echt de debielste zin die ik de afgelopen weken heb gelezen.
Ik heb het toch juist over winst, dommiequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die bestaan alleen in jouw snipperhoofd.
Of ben jij ook zo'n conspiracy-loser die denkt dat verzekeringsmaatschappijen een ander motief hebben dan winst?
En op rokers maken ze geen winst.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het toch juist over winst, dommie
Precies.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zoals coke en heroine?
De bron van Papierversnipperaar is doorgaans zijn duim.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
En op rokers maken ze geen winst.
Want jullie gaan wel eerder dood, maar in de tussentijd heb je al zoveel andere klachten en ziektes gehad dat verzekeraars jullie liever kwijt dan rijk zijn.
Die gezondheidsfreaks waar jij het over hebt bestaan alleen in jouw hoofd.
Of heb je een bron voor die uitspraak?
Dat verbod werkt goed. Vooral coke is goedkoper en beter verkrijgbaar dan alcohol.quote:
Gelukkig is een verbod op tabak net zo goed te handhaven als op coke.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als jij coke gebruikt krijg ik daar niks van. Als jij rookt wel, dat is bewezen.
Dat jij je eigen gezondheid wil slopen is jammer, maar dat mag je zelf weten.
Tot op zekere hoogte dan hè. Want er komt vast ook een dag dat mensen die roken extra premie moeten betalen voor hun ziektekostenverzekering. Vrijheid is leuk en aardig, maar nietop kosten van de gemeenschap graag.
Rokers kosten idd minder geld. Niet leuk voor de industrie, wel beter voor de belasting- en premiebetaler.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
En op rokers maken ze geen winst.
Want jullie gaan wel eerder dood, maar in de tussentijd heb je al zoveel andere klachten en ziektes gehad dat verzekeraars jullie liever kwijt dan rijk zijn.
Die gezondheidsfreaks waar jij het over hebt bestaan alleen in jouw hoofd.
Of heb je een bron voor die uitspraak?
Sinds wanneer is het verkrijgbaar bij de AH en de Aldi? Geen enkel verbod werkt voor 100 procent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat verbod werkt goed. Vooral coke is goedkoper en beter verkrijgbaar dan alcohol.
Bron?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat verbod werkt goed. Vooral coke is goedkoper en beter verkrijgbaar dan alcohol.
Nee, veel makkelijker. En dat is goed! Want als jij coke gebruikt krijg ik daar niks van, en als jij rookt wel. Dus is het maar goed dat roken veel makkelijker gereguleerd kan worden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig is een verbod op tabak net zo goed te handhaven als op coke.
Bel maar. Ze komen het midden in de nacht bij je thuis brengen.quote:
Ik wist dat je er dom van wordt, maar ik wist niet dat het zó erg was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rokers kosten idd minder geld. Niet leuk voor de industrie, wel beter voor de belasting- en premiebetaler.
Droom verderquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, veel makkelijker. En dat is goed! Want als jij coke gebruikt krijg ik daar niks van, en als jij rookt wel. Dus is het maar goed dat roken veel makkelijker gereguleerd kan worden.
Misschien in jouw Tokkie-kringen. Geef eens een echte bron.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bel maar. Ze komen het midden in de nacht bij je thuis brengen.
Dat is niet waar. Droom verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |