Ik zal het proberen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
houd je dr wel minimaal 1 voor mij over?
gewoon zwanger worden.... dan mag je min. 16 weken thuis blijven....al gaat dat bij mannen wat lastiger...quote:
Ik denk dat het een kwestie "Als er 1 schaap over de dam is..." is.quote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe komt 'et dat Najib telkens dingen moet signeren, terwijl Ilse dat gister niet had? Of heb ik niet op zitten te letten?
tja, kutquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef hakkkuh het volgende:
alarm alarm
iemand heeft vandalisme gepleegd op 3fmfan, kan de op niet kopiëren.
er is er 1 die het gelukt isquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon zwanger worden.... dan mag je min. 16 weken thuis blijven....al gaat dat bij mannen wat lastiger...
Ik heb niet goed geluisterd, wat was er aan de hand?quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heftig telefoontje.
Flashbackje naar Veenstra vorig jaar.
hehe okquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon zwanger worden.... dan mag je min. 16 weken thuis blijven....al gaat dat bij mannen wat lastiger...
Geen idee. Misschien dezelfde winkels waar je ook beltegoed kan halen ??quote:
Bassie, Adriaan, gevaar, gevaar!quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef hakkkuh het volgende:
alarm alarm
iemand heeft vandalisme gepleegd op 3fmfan, kan de op niet kopiëren.
Dat was inderdaad heftig, vorig jaar.quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heftig telefoontje.
Flashbackje naar Veenstra vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |