Ik zal het proberen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
houd je dr wel minimaal 1 voor mij over?
gewoon zwanger worden.... dan mag je min. 16 weken thuis blijven....al gaat dat bij mannen wat lastiger...quote:
Ik denk dat het een kwestie "Als er 1 schaap over de dam is..." is.quote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe komt 'et dat Najib telkens dingen moet signeren, terwijl Ilse dat gister niet had? Of heb ik niet op zitten te letten?
tja, kutquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef hakkkuh het volgende:
alarm alarm
iemand heeft vandalisme gepleegd op 3fmfan, kan de op niet kopiëren.
er is er 1 die het gelukt isquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon zwanger worden.... dan mag je min. 16 weken thuis blijven....al gaat dat bij mannen wat lastiger...
Ik heb niet goed geluisterd, wat was er aan de hand?quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heftig telefoontje.
Flashbackje naar Veenstra vorig jaar.
hehe okquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon zwanger worden.... dan mag je min. 16 weken thuis blijven....al gaat dat bij mannen wat lastiger...
Geen idee. Misschien dezelfde winkels waar je ook beltegoed kan halen ??quote:
Bassie, Adriaan, gevaar, gevaar!quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef hakkkuh het volgende:
alarm alarm
Dat was inderdaad heftig, vorig jaar.quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heftig telefoontje.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er is er 1 die het gelukt is
Ik heb nu de neiging om morgen naar de BelCompany te gaan en het te vragenquote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dezelfde winkels waar je ook beltegoed kan halen ??![]()
Wees niet bang, heb hem onder ctrlV staan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef hakkkuh het volgende:
alarm alarm
jijquote:
Kindje waarmee het erg slecht gaat. Ups en downs. Nu momenteel down.quote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heftig, vorig jaar.
Ik moet eerlijk zeggen, ik zat net wel te luisteren maar was druk bezig met posten dus de hele inhoud van het gesprek ontging me. Wat werd er gezegd?
Huh ??quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heftig telefoontje.
Vorige versie terugzetten kan ook; zelfde sitequote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon nog een keer copieren
een dombo had de versie weggehaald
van 1 van de dj's? of van diegeen die belde?quote:Op zondag 21 december 2008 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kindje waarmee het erg slecht gaat. Ups en downs. Nu momenteel down.
Dat dus.quote:Op zondag 21 december 2008 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kindje waarmee het erg slecht gaat. Ups en downs. Nu momenteel down.
De OP weghalen is dom.quote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon nog een keer copieren
een dombo had de versie weggehaald
Dat laatste.quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef gateway het volgende:
[..]
van 1 van de dj's? of van diegeen die belde?
jij bent een kloon van de gebandequote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef hakkkuh het volgende:
http://picasaweb.google.nl/ilseatfok/DeAfgelopenPerDagen#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |