Dan is wilt ook geen typo maar gewoon slecht Nederlandsquote:Op zondag 21 december 2008 21:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waar is de derde? Ik zie muijse en wilt.. En Sandstorm zonder hoofdletter, maar om dat als een typo te rekenen?
quote:
Ga je de OP nog aanpassen?quote:Op zondag 21 december 2008 21:01 schreef hakkkuh het volgende:
k
sorry lapoposter het duurde me te lang
Ik dan ookquote:
Vakantieeeeeequote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]Niet echt: het weekend is weer voorbij
![]()
Ik net ook en kreeg deze link ook gepost hier... daarom post ik hem ook bij jou...quote:Op zondag 21 december 2008 21:05 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ah dankje! Was even vergeten om daarop te kijken.
Was jij niet net bij de 80.000quote:Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Post 81.000
wissel ze om bij kleine winkelier die is er blij mee, scheelt ze weer tellen bij SRquote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
heb hier ook nog een paar potten vol staan, denk erover die morgen mee te nemen.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik net ook en kreeg deze link ook gepost hier... daarom post ik hem ook bij jou...
JAAAAAAAAA natuurlijk!quote:Op zondag 21 december 2008 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey Jelte,
Zou jij morgenavond naar het huis komen, gast kan niet. Kun jij morgen blijven slapen?
Groetjes
Coen
Paul
Giel
--------
Wat zal ik antwoorden
Dat er wel een paar Fok!kers zijn dat heel graag willenquote:Op zondag 21 december 2008 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
Hey Jelte,
Zou jij morgenavond naar het huis komen, gast kan niet. Kun jij morgen blijven slapen?
Groetjes
Coen
Paul
Giel
--------
Wat zal ik antwoorden![]()
Verlof tot eind maartquote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]Niet echt: het weekend is weer voorbij
![]()
Nog 2 daagjes werkenquote:
dat kan bestquote:
moet Wilt, met hoofdletterquote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan is wilt ook geen typo maar gewoon slecht Nederlands
Vrije dag.quote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Over de buitencategorie gesproken... waar is Hans?
quote:
Ilse was vast te druk met hakkuhhh.quote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe komt 'et dat Najib telkens dingen moet signeren, terwijl Ilse dat gister niet had? Of heb ik niet op zitten te letten?
Kustegoed halen dan . . .quote:
Zal geen uren durenquote:Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef Cee het volgende:
Damn ik wil/moet/zal gewoon opblijven voor dat Hakkuh om 12 uur.Ik moet morgen werken mijn SR wat doe je?
Ilse moet je niet iets laten signeren, die moet je gewoon haar eigen gang laten gaan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe komt 'et dat Najib telkens dingen moet signeren, terwijl Ilse dat gister niet had? Of heb ik niet op zitten te letten?
houd je dr wel minimaal 1 voor mij overquote:
Ja, zo kan ik het helaas nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |