5 januari een groeiecho en 29 december een pretechoquote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
Staan er nog echo's ergens op de planning voor iemand?
Hee ik moet de laatste dag van het jaar ook weer terugkomen en moest ook vandaag. Ook maar gelijk bevallenquote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef Estrys het volgende:
Zo de keuring was weer prima. Wederom 100 gram aangekomen sinds twee weken, totaal nu iets van 11 kilo. Dus mooi gemiddeld en een gemiddeld kind (wat betreft grootte), wel heel actief. Alles is gemiddeld bij ons volgens mij. Laatste dag van het jaar weer terugkomen.
Marlieske wat een super nieuws
Nou de 29e komt mij niet zo goed uit, ik moet 's avonds nog naar de kapper en de volgende dag gaan we oliebollen bakken en 2 januari moeten we nog naar Drachten voor de 1e verjaardag van ons nichtje.. Buiten dat wordt de baby echt niet eerder verwacht dan 11 januari door de VK, ik heb zelfs nog geen instructies gekregen hoe en wat als de weeen beginnen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:35 schreef Estrys het volgende:
volgens mijn man komt de baby de 29ste en begint het om 6 uur 's ochtends, kun jij dan Diaan? Of wanneer komt jou het beste uit? Prikken we vast even een datum
Dat komt mij ook wel goed uit...quote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef cattie het volgende:
He, zouden we geen januari datum 8ling doen? Ergens tussen 5 en 12 januari komt mij wel goed uit.
Nou, het kan ook gewoon goed gaan, hoor!! Ik heb helemaal geen reden gehad tot klagen, de hele zwangerschap niet!quote:Op maandag 22 december 2008 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pfff, als ik al die verhalen zie verheug ik me op de laatste weken hoor.![]()
Ik wacht het lekker af. We zien wel hoe het loopt. Alles is nog rustig en vermaak me prima overdag, dus die kleine meldt zich wel als 'ie er klaar voor is!quote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat je duidelijkheid hebt nu, Jose. Hoop je zelf dat het voor volgende week nog vanzelf begint, of wacht je dat maar gewoon af?
quote:Op maandag 22 december 2008 20:01 schreef Jelief het volgende:
Poging om mijnpost uit te leggen:
Ik ben erg moe en heb veel pijn. Veel meer dan ik bij Emma had en veel meer dan ik normaal heb. Van pijn hebben wordt ik extra moe. Ik baal er van dat ik Emma niet goed kan verzorgen en dat ik niet lekker met haar naar buiten kan, ik heb het gevoel dat ik haar tekort doe. Daarom ben ik het zat. En nogmaals ik wil niet met 37 weken ingeleid worden! Al mag onsje zich van mij wel aankondigen met 37 weken.
Ik wil niet extra moe de bevalling en kraamtijd ingaan omdat dat een factor is in het 'krijgen' van een ppd. En alles wat ik er aan kan doen om niet weer in een gat te vallen wil ik aangrijpen.
En nee ik wil niet alle dagen gelijk met Emma naar bed gaan.
Ik ben geen blije zwangere, dat heb ik al ens eerder gepost. Blij dat ik een kindje krijg maar verder
Ja ik! Morgenochtend om half elf!quote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
Staan er nog echo's ergens op de planning voor iemand?
.Jose, niet helemaal hoor, een beetjequote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Jose81 het volgende:
Tessie, nou, ik ben blij dat je dan nu ook weet dat het ook goed kan gaan aan het eind van de 9 maanden!![]()
En voor jou zo te lezen dus allemaal leuke dingen op komst!
Bij ons tweede bezoek aan de vk (de eerste was alleen een intake), werd mijn bloeddruk gemeten, ik werd gewogen (maar dat doen ze lang niet bij alle verloskundigen!) en ik kon vragen stellen mocht ik die nog hebben. Krijg je ook nog een echo? Die kregen wij met 12 weken...
Diaan, je hoeft me ook niet in te halen, hoor... doe maar niet. Maar het is gewoon fijn dat het goed gaat met jouw kleintje en dat 'ie al is ingedaald...
ja, ook een beetje.. ongeveer halverwege... maar volgens de vk hoeft het ook niet verder te zijn, omdat dat ook pas tijdens de bevalling kan gebeuren. Dus hij of zij ligt min of meer klaar voor de start!quote:Op maandag 22 december 2008 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Jose, niet helemaal hoor, een beetjeIs tie van jou al ingedaald?
7 januari 2de echo bij de gyn, ik ben dan 11w1dquote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
5 januari een groeiecho en 29 december een pretecho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |