de ouders van mn vriend hebben ook een oud-duitse herderquote:
Dat is ook echt een mooie!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
de ouders van mn vriend hebben ook een oud-duitse herderhet zijn echt zulke lieverds
Falco uit de oude doos:
[ link | afbeelding ]
ik niet, de ouders van m'n vriend wel toendertijd geloof ik. hij woont jammer genoeg niet bij ons (maar dat kan ook niet in ons appartement), maar we gaan natuurlijk wel op visite!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat is ook echt een mooie!
Nog donkerder dan Carlos, en dat vind ik wel vet!
Wij hebben expres een donkere gekozen![]()
Jullie ook?
Hij is behoorlijk groot he!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik niet, de ouders van m'n vriend wel toendertijd geloof ik. hij woont jammer genoeg niet bij ons (maar dat kan ook niet in ons appartement), maar we gaan natuurlijk wel op visite!
hier nog eentje, van toen het zo heet was:
[ link | afbeelding ]
quote:
Wat is mara voor een ras?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef Xebber het volgende:
Mara, 8 weken:
[ afbeelding ]
Mara, 6 maanden:
[ afbeelding ]
hij is op zich best aan de maat, maar het is ook veel haar hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk groot he!
ik hoop dat die van ons ook nog wat groter wordt.
Honden groeien het eerste jaar toch in de hoogte en het 2de jaar worden ze voller had ik begrepen.
Kopt dat trouwens?
Maxipupquote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ik m nog puppy noem
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ik m nog puppy noem
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Bubs, leuk zo een keuring!
Als het echt een officiele keuring was is het niet zo een heel mooi rapport, maar ze is nog heel jong he.
Belovend zie je amper in de ring zeker in babyklasse niet, tis echt 9 van de 10 keer vb dan![]()
Gangwerk achter is wel iets om goed in de gaten te houden, want volgens mij zijn teckels ook beruchte patella honden toch?
Dus als ze veel huppelt of onregelmatig stapt, dan zou ik daar wel naar laten kijken bij een da.Ik kan me indenken dat alle andere dingen niks uit maken als je zelf niet van plan bent om met haar te gaan showen, als ze maar leuk is toch!
Wij gingen gisteren wandelen, 2 vriendinnen en ik, met onze in totaal 15 honden.
En lol dat ze hadden!
De hele meute ( een langhaar chihuahua, een korthaar chihuahua, 1 powder puff en 12 naakthondjes!):
[ afbeelding ]
Na twee uur rennen en vliegen in het veld lag de hele meute daarna uitgeteld bij mij op de bank:
[ afbeelding ]
Oke vroeg het me af omdat ze zeggen dat langharige honden minder verharen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
Elke Golden die ik in huis gehad heb verhaarden als de neten
Serieus echt goed op letten!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij gaan idd niet showen of wat![]()
Ze zou de keurmeester opvreten van blijheid. Heb geen enkele hond daar zo vrolijk zien stappen als Beau.
Goede tip van de hupje ik zal het in de gaten houden!!
Wat een poepiequote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ik m nog puppy noem
jaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een lief koppie![]()
Verharen die Golden's nou heel erg?
Charlie & Lex #2 here's morequote:
Met vloerbedekking (mn vriend heeft dat) zuig ik 3x per dag. Thuis hebben we laminaat. 1x zuigen, 1x wisserquote:
quote:
Wel alstie mn plekje op de bank inpikt. Isch lekkah warm voor hemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Slaapt hij altijd onder een dekentje?
Lieve hond hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
Dikkie spam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor freddy staat een foto van MM en mij, en baloe... en het lijkt net alsof freddy achter ons aanzitquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Lieve hond hoor!
Maar die freddy krueger is echt vet
Niet verwennen!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ben in staat ronja vreselijk te verwennen vandaag
vanaf morgen gaat ze even op anti allergie voer zeg maar en dan mag ze ook even geen ander tussendoortje
en dat vind ik zielig!
ja weet ik wel hoor dat ik het niet moet doen! doe het ook nietquote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet verwennen!
Vooral niet met lekkers! Daar heb je alleen haar mee. Dat is het stomste wat je zou kunnen doen. Baloe heeft ook voedselallergie, en die kon ik ook niet zomaar even "verwennen" met lekkers. Ik weet nu wat het probleem is > brood/meel/granen/whatever in brood en aardappels zit.
Fruit kan hij wel tegen, karbo botjes ook, en ook tegen speciale koekjes. Maar je hebt echt alleen haar ermee. Het is niet zielig. Het is zielig dat ze kapot gaat van de jeuk.
Welk hypoallergeen voer ga je geven? Ik gaf Baloe specific. En nu krijgt hij proplan zalm en rijst.
O, dat is zo ranzigquote:Op maandag 9 februari 2009 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb lopen kokhalzen vandaag. Charlie had t hele huis ondergescheten, en dat doet ie natuurlijk wanneer alleen ik thuis ben
Ik ben nog misselijk
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:13 schreef rena het volgende:
[..]
O, dat is zo ranzigIk moest een keer op iemands honden passen, die bleven gewoon thuis en ik liet ze uit en gaf ze eten. Maar die hadden dus van de stress, denk ik, elke keer het HELE huis ondergescheten en dat 3 dagen achter elkaar
![]()
De hele huiskamer, de banken, bij de deur, in de keuken enzovoorts.
Ik heb er nog steeds trauma's van.
De geur vergeet je in ieder geval nooit meer.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Net als met kinderen, t is nog erger als ze niet van jou zijn
Dan valt dit nog wel mee
baloe had hotpots. Rode plekken op zn huid die jeukten en begonnen te etteren. Op hypoallergeen voer gezet 8 weken lang, en van minimaal 1x per week bij de DA zie ik de DA nu enkel nog 1x per maand voor zn medicijnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja weet ik wel hoor dat ik het niet moet doen! doe het ook niet
weet nog niet welk voer het is, haal het morgen bij de dierenarts op!
Hoe kwam je er bij baloe achter?
Ronja blijft gekke rare kale plekje bij d'r snuit (aan 1 kant) houden vandaar dat de dierenarts nu denkt aan een voedsel allergie
Ik ruim 100x liever kots en poep van mijn hond op, dat van mijn nichtje bvquote:Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef rena het volgende:
[..]
De geur vergeet je in ieder geval nooit meer.Maar volgens mij is alle poep of kots even erg hoor, zelfs al is het van je eigen hond
Hoe heb je het weten op te ruimen zonder over je nek te gaan
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |