wat een lieve pluizebol!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:54 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Weer een nieuwe foto.
Hij is nu 10,5 maand oud en weer behoorlijk gegroeid.
[ afbeelding ]
Heb je druppels of zalf gehad?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:36 schreef Tharalom het volgende:
Dieranrts vermoedde dat ze "bultjes" op haar ooglid had zitten waardoor haar oogjes zo traanden. Ik maak ook 3x per dag haar oogjes schoon en druppel al een maandje. Volgende week ga ik weer even langs de DA voor een ogencheck.
Ben trouwens nu bezig om haar te leren zitten'liggen en blijven, gaat echt heel goed, alleen liggen snapt ze nog neit helemaal haha
Ah, lief!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef Xebber het volgende:
Mara, 8 weken:
[ afbeelding ]
Mara, 6 maanden:
[ afbeelding ]
de ouders van mn vriend hebben ook een oud-duitse herderquote:
Dat is ook echt een mooie!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
de ouders van mn vriend hebben ook een oud-duitse herderhet zijn echt zulke lieverds
Falco uit de oude doos:
[ link | afbeelding ]
ik niet, de ouders van m'n vriend wel toendertijd geloof ik. hij woont jammer genoeg niet bij ons (maar dat kan ook niet in ons appartement), maar we gaan natuurlijk wel op visite!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat is ook echt een mooie!
Nog donkerder dan Carlos, en dat vind ik wel vet!
Wij hebben expres een donkere gekozen![]()
Jullie ook?
Hij is behoorlijk groot he!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik niet, de ouders van m'n vriend wel toendertijd geloof ik. hij woont jammer genoeg niet bij ons (maar dat kan ook niet in ons appartement), maar we gaan natuurlijk wel op visite!
hier nog eentje, van toen het zo heet was:
[ link | afbeelding ]
quote:
Wat is mara voor een ras?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef Xebber het volgende:
Mara, 8 weken:
[ afbeelding ]
Mara, 6 maanden:
[ afbeelding ]
hij is op zich best aan de maat, maar het is ook veel haar hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk groot he!
ik hoop dat die van ons ook nog wat groter wordt.
Honden groeien het eerste jaar toch in de hoogte en het 2de jaar worden ze voller had ik begrepen.
Kopt dat trouwens?
Maxipupquote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ik m nog puppy noem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |