quote:Op maandag 29 december 2008 22:42 schreef Patries86 het volgende:
Tijd geleden dat ik met onze denver gepronkt heb
[ afbeelding ]
Ze is nu ruim 10 jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Carmella het volgende:
[..]
Bla_Bla_Bla; wat heb jij een lief hondje zeg!Hoe oud is ze? En hoe vindt Kyra Dana?
Ah zo! Dat had ik niet helemaal meegekregen. Doe maar weer eens een foto van ze plaatsen als je wilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lex zou altijd al weggaanTwee? weken voor kerst ie is officieel over gegaan. Maar met feestdagen ed is mn tante altijd hier, en Lex dus ook gewoon weer. En mn tante komt elke doordeweekse avond hier, Lex dus ook weer. We zien hem dus nog heel vaak :p
HaHa dat is waar!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Dan ben ik langer bezig met 16 pootjes insmeren dan dat we buiten zijn![]()
Zie ik nou een prikband om een labje?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmorgen rond negen uur.
Lara is een jachthond. Haar ouders liggen 's nachts ook buiten, ze is in de berging van de fokker geboren [op 6 mei, bij +20 graden, maar goed] en naar onze mening is dat ook voor haar beter. Zowel voor haar als hond, als voor haar vacht.quote:
Maar dat is wel erg gemakszuchtig, je kan het haar toch ook gewoon afleren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:47 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
In de tijd dat wij niet thuis zijn overdag, kan ze op de hele plaats lekker ravotten en op de vogeltjes afsluipen en binnen niets vernielen, omstoten of kapotknauwen. Buiten heeft ze de hele plaats tot haar beschikking, haar nachthok staat in de kennel waar de deur de hele dag van open staat.
zo kan je het opvatten ja... maar uit het verhaaltje maak ik op dat Lara het niet erg vervelend vind om buiten te zijn. het is dan toch een prettige bijkomstigheid dat je dat soort dingen niet hoeft af te leren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dat is wel erg gemakszuchtig, je kan het haar toch ook gewoon afleren?
ik denk dat Lara overdag gewoon binnen is?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee ok, maar tis toch gewoon wel handig als je hond leert dat ie binnen niks mag slopen?
Lijkt me ook zwaar ongezellig, als je hond al naar buiten wil zodra de cv aan gaat.
Heb je hier in NL lekker veel plezier van je hond, zit ie driekwart van t jaar buiten
gaaf beestquote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmorgen rond negen uur.
Ja klopt, ze is een stevige en koppige tante.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:13 schreef CrazyLin het volgende:
[..]
Zie ik nou een prikband om een labje?Mag ik vragen waarom?
Baloe trekt ook als een gek. Muilkorf om, en hij is rustig. En als ik geen korf heb, maak ik bij elke x dat hij trekt, een omkerende bewegingquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja klopt, ze is een stevige en koppige tante.
Ik heb echt geprobeerd met andere riemen, zo'n slip riem daar bleef ze mee trekken tot ze helemaal aan het piepen was door ademnood. Dat vond ik pas eng. Een halter, je weet wel, die onder de buik door gaat en
over de schouders. Maar die trok ze kapot. Eentje die je om de snuit doet zodat de kop omlaag gaat enz.
Met deze blijft ze rustiger, ze trekt niet hard nu. Maar piept ook niet dat het pijn doet.
Als ik ook maar een jankje gehoord had, deed ik dat ding ook niet meer om. Ik heb echt niet het idee
dat ik haar pijn doe.
Ben wel vanplan als mijn rug ook wat meewerkt over een paar mnd weer met een andere riem te proberen.
Flink blijven oefenen, ik ga vooruit, ze begint beter te luisteren.
Een muilkorf? En daar de riem aan?? Of gewone riem en dan alleen een muilkorf?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe trekt ook als een gek. Muilkorf om, en hij is rustig. En als ik geen korf heb, maak ik bij elke x dat hij trekt, een omkerende beweging
Mijn hond heeft gewoon een ketting om. Zo'n slip ketting. Riem aan de ketting, en de korf om.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een muilkorf? En daar de riem aan?? Of gewone riem en dan alleen een muilkorf?
Denken mensen dan niet dat je hond vals is?
mooie hondquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat dan niet iets wat gewoon af te leren is? waarom doet hij het, weet je dat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn hond heeft gewoon een ketting om. Zo'n slip ketting. Riem aan de ketting, en de korf om.
Mijn hond heeft sowieso een korf om, anders bijt hij andere honden. Maar hij wordt er echt rustig van. DIngen kosten 7.95 ofzo.
En nee, ze denken niet dat hij vals is
Dominantie. Is niet af te leren. Muilkorf werkt prima.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
is dat dan niet iets wat gewoon af te leren is? waarom doet hij het, weet je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |