Dank je,quote:Op woensdag 24 december 2008 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh Saar is wel een liefje zeg!
Ik denk dat je met rust straks heel veel kan bereiken, wat een nare huisgenoot![]()
Mijn honden zouden daar dus ook helemaal niet tegen kunnen. Heb je al eens aan Bach Rescue gedacht?
Daar hoor ik ook altijd goede verhalen over voor angstige honden.
Maar ik denk dat je als je strakjes je eigen plekkie hebt waar de honden rust hebben mss al sprongen vooruit maakt met haar, ik hoop het wel!
Wij willen nog even iedereen hier Fijne Feestdagen wensen en een gelukkig nieuwjaar:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook voor onze hondjes gehaald,heb het ook nooit eerder gebruikt.Maar iemadn anders hier in het topic zei dat het voor haar hond niks deed.Hier wacht ik dus maar af.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:32 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw heb ik Sanal Relax voor haar gehaald maar ik heb daar geen ervaring mee. Weet iemand of dit helpt?
Ahwquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:16 schreef Juup© het volgende:
Ik ben niet liever lui dan moe
[ afbeelding ]
precies.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik nog een tijdje zou wachten met trainen, eerst proberen steeds een beetje meer vertrouwen van de hond te krijgen
Heel normaal. Rangorde verdeling. Als het niet tot bloedens aan toe gaat of echt bijten, laat ze dan maar lekker. Blijkbaar staat de moeder toch nog steeds als hoogste in de rangorde, maar zal de zoon telkens proberen om haar van die plek te stoten.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef niet_links het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe normaal is het dat 2 honden in een huis vechten ?
Deze hond vecht vaak met zn moeder over aandacht en eten. Er wordt nooit gebeten maar wel heel wat gegromd gedreigd en schijn gevochten (vechten zonder echt te bijten maar gooien elkaar wel om). Uiteindelijk wint de moeder overigens altijd. De jongere hond (2 jr mannetje) geeft het altijd op
Nu moet ik zeggen dat dit ras wel om zijn felheid bekend staat. Ik denk ook dat ze wel redelijk fel zijn als ik ze vergelijk met andere honden.
't Blijft een lekkerding en ik blijf jaloersquote:
Hij lag echt prins heerlijk. Bed moest toch verschoont worden dus hij mocht erop liggen. Hij en MM zijn in slaap gevallen zoquote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Blijft een lekkerding en ik blijf jaloers
Kan MsPoes geen eigen topic openen trouwens? Lijkt me wel heel interessant om te volgen, als ze daar zelf ook behoefte aan heeft
Ja, liever lui dan moequote:
quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Frits kreeg heel veel kadootjes en was helemaal in zijn element , hij lag als een kloek op eieren en niemand mocht in de buurt komen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 23:32 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hij blijft de leukste uit de bende,dat koppie is gewoon geweldig!!!
Patries86 ,leuke foto's ook!
Ik heb er ook een zooi nieuwe foto's van Gijs en Joost maar kan de kabel van de camera niet meer vinden
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef LeNeHe het volgende:
Ik kom hier ook mijn lieve hondje showen! Cuko is alweer 11 jaar en nog steeds een eigenwijze en ondeugende donder.
[ link | afbeelding ]
Hoe groter de stokken, hoe beter.
[ afbeelding ]
Tot zijn eigen verbazing gelukt om zelf op de salontafel te klimmen/springen
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef rena het volgende:
[..]
Dank jeHet is echt een gestoorde, dolle, vreselijk lieve gek
![]()
Nog een winterplaatje, zo komt hij vaak op je afstormen, om vervolgens op het laatste moment uit te wijken(wat me vorige week een blauw been opleverde omdat hij niet op tijd aan de kant ging):
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ze worden wel vreselijk druk met dit vriesweer zeg, en normaal is hij al druk
Ze doen heel spastisch ja, ook met uitlaten is het een groot feestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Heel herkenbaar inderdaad, sinds de sneeuw maakt Charlie ook nog meer gekke sprongen dan normaal enzo. Ziet er niet uit
Hallo, je woont 20km ofzo van hier. Welke sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Heel herkenbaar inderdaad, sinds de sneeuw maakt Charlie ook nog meer gekke sprongen dan normaal enzo. Ziet er niet uit
11 weekjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Bentley is cuteeeeeIs het nog een pup? Kan het niet goed zien op de foto.
Ja, door de sneeuw was Charlie toen we net binnen waren ook nog wild, sprong ie tegen me op met zn natte lijfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ze doen heel spastisch ja, ook met uitlaten is het een groot feest![]()
En sneeuw eten en dan met je natte poten het huis binnenstormen
De winter is altijd een smeerboel hier in huis, mijn moeder heeft daar heel erg aan moeten wennen sinds we een hond hebben
![]()
Ik had het niet helemaal gevolgd, maar heb jij nu alleen Charlie nog of heb je die andere ook gehouden?
Nu ja, we hadden geen meters, waar wel een klein laagjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, je woont 20km ofzo van hier. Welke sneeuw?
Bla_Bla_Bla; wat heb jij een lief hondje zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Aahw wat een leuke beestjes allemaal
Dan wil ik mijn hondje ook wel even spammen
Ze heet Kyra![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verstoppertje spelen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |