quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef LeNeHe het volgende:
Ik kom hier ook mijn lieve hondje showen! Cuko is alweer 11 jaar en nog steeds een eigenwijze en ondeugende donder.
[ link | afbeelding ]
Hoe groter de stokken, hoe beter.
[ afbeelding ]
Tot zijn eigen verbazing gelukt om zelf op de salontafel te klimmen/springen
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef rena het volgende:
[..]
Dank jeHet is echt een gestoorde, dolle, vreselijk lieve gek
![]()
Nog een winterplaatje, zo komt hij vaak op je afstormen, om vervolgens op het laatste moment uit te wijken(wat me vorige week een blauw been opleverde omdat hij niet op tijd aan de kant ging):
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ze worden wel vreselijk druk met dit vriesweer zeg, en normaal is hij al druk
Ze doen heel spastisch ja, ook met uitlaten is het een groot feestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Heel herkenbaar inderdaad, sinds de sneeuw maakt Charlie ook nog meer gekke sprongen dan normaal enzo. Ziet er niet uit
Hallo, je woont 20km ofzo van hier. Welke sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Heel herkenbaar inderdaad, sinds de sneeuw maakt Charlie ook nog meer gekke sprongen dan normaal enzo. Ziet er niet uit
11 weekjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Bentley is cuteeeeeIs het nog een pup? Kan het niet goed zien op de foto.
Ja, door de sneeuw was Charlie toen we net binnen waren ook nog wild, sprong ie tegen me op met zn natte lijfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ze doen heel spastisch ja, ook met uitlaten is het een groot feest![]()
En sneeuw eten en dan met je natte poten het huis binnenstormen
De winter is altijd een smeerboel hier in huis, mijn moeder heeft daar heel erg aan moeten wennen sinds we een hond hebben
![]()
Ik had het niet helemaal gevolgd, maar heb jij nu alleen Charlie nog of heb je die andere ook gehouden?
Nu ja, we hadden geen meters, waar wel een klein laagjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, je woont 20km ofzo van hier. Welke sneeuw?
Bla_Bla_Bla; wat heb jij een lief hondje zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Aahw wat een leuke beestjes allemaal
Dan wil ik mijn hondje ook wel even spammen
Ze heet Kyra![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verstoppertje spelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 22:42 schreef Patries86 het volgende:
Tijd geleden dat ik met onze denver gepronkt heb
[ afbeelding ]
Ze is nu ruim 10 jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Carmella het volgende:
[..]
Bla_Bla_Bla; wat heb jij een lief hondje zeg!Hoe oud is ze? En hoe vindt Kyra Dana?
Ah zo! Dat had ik niet helemaal meegekregen. Doe maar weer eens een foto van ze plaatsen als je wilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lex zou altijd al weggaanTwee? weken voor kerst ie is officieel over gegaan. Maar met feestdagen ed is mn tante altijd hier, en Lex dus ook gewoon weer. En mn tante komt elke doordeweekse avond hier, Lex dus ook weer. We zien hem dus nog heel vaak :p
HaHa dat is waar!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Dan ben ik langer bezig met 16 pootjes insmeren dan dat we buiten zijn![]()
Zie ik nou een prikband om een labje?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmorgen rond negen uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |