link?quote:Op zondag 21 december 2008 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
Wie kan even de OP die IQM gemaakt had plaatsen. Dit is niks.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[KLB SC #607] Met nerds!
Die OP dus.
dat is best een goed idee gewwestquote:Op zondag 21 december 2008 15:33 schreef Broekpaling het volgende:
De wiki gebruiken we niet meer. IQM heeft de nieuwe OP op Google gezet zodat de boel niet meer verkracht kan worden in de wiki.
we willen wel weten wie er regelmatig komtquote:Op zondag 21 december 2008 15:34 schreef Biogarde het volgende:
Peeps, waarom maken jullie die OP niet gewoon minimaal?
Gewoon een header, meer niet?
quote:Op zondag 21 december 2008 15:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
we willen wel weten wie er regelmatig komt
Neehee, laat nou zo...quote:Op zondag 21 december 2008 15:34 schreef Biogarde het volgende:
Peeps, waarom maken jullie die OP niet gewoon minimaal?
Gewoon een header, meer niet?
Waar ligt dat, Ketjap?quote:Op zondag 21 december 2008 15:38 schreef postmortum het volgende:
trouwens samen aziatische meisjes van onderen naar ketjap?
Nee meestal individueel.quote:Op zondag 21 december 2008 15:38 schreef postmortum het volgende:
trouwens samen aziatische meisjes van onderen naar ketjap?
Ik weet niet of je bij de AH shopt? Maar meestal gewoon bij alle ander van die chinees dingen.quote:
Smeerpijpquote:Op zondag 21 december 2008 15:46 schreef postmortum het volgende:
ketjap over je vriendin druipen en het dan aflikken
hey cz vergoedt de medicijnen tegen hoge bloeddrukquote:
Nee, ik ving 'm nog net op.quote:Op zondag 21 december 2008 15:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Viel daar zojuist mijn naam?
quote:
Ik pakte ooit eens het rooster beet toen deze dreigde te vallenquote:Op zondag 21 december 2008 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hedde me gister kenker verbrand.
Wil ik kaas/ui dingen hoe het ook heten mag uit de oven halen raak ik zo die verwarmingsspiraal van de gril aan.
TSSSST
Gelukkig hebben we jou nogquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 15:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik pakte ooit eens het rooster beet toen deze dreigde te vallen
"Z.O.Z."quote:Op zondag 21 december 2008 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
Verzin is een leuk smsje om naar Fas te sturen.
Verveel me het aids hier.[ afbeelding ]
Ja, ik normaal ook..quote:Op zondag 21 december 2008 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik daar ovenwanten of pannelappen voor
Brandmerken FTW
Dat zie ik mezelf ook wel doen. Ik heb ook een hete pan met satesaus ooit zonder ovenwanten of whatever van het gas gepakt. Onderweg naar de tafel schreeuwde ik het huis bij elkaar dat ze aan de kant moesten. Koppig als ik ben weiger ik die pan los te laten boven de grond omdat het anders een kankerzooi zal worden.quote:Op zondag 21 december 2008 15:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik pakte ooit eens het rooster beet toen deze dreigde te vallen
kaasquote:
Kankerop met je kaasfondue.quote:
ik frituur iedere zondag en ik ben het nog niet zat hoorquote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kankerop met je kaasfondue.Wij gebruiken olie. Maar als je iedere zondag of gaat fonduen of gourmetten ben je het al snel zat.
Wij gaan iedere woensdag aan de patatten. Daar heur je me niet over want dat is gewoon goed voer.quote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik frituur iedere zondag en ik ben het nog niet zat hoor
Welgeteld een paar seconden.quote:Op zondag 21 december 2008 16:03 schreef IQM het volgende:
Hihi, ik ben momenteel de enige op pagina 2.
Kijk eens op je fotoboek.quote:Op zondag 21 december 2008 15:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Viel daar zojuist mijn naam?
Gaat eens ergens anders squashen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:03 schreef IQM het volgende:
*stiekem met zichzelf speelt, er is toch niemand die het ziet*
Als het toch olie is, kun je dan geen patat friet fituurfonduen?quote:Op zondag 21 december 2008 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij gaan iedere woensdag aan de patatten. Daar heur je me niet over want dat is gewoon goed voer.
Nee, patat raakt sompig in de fondue en smaakt dan naar vlees. Patatten heuren veul heterder.quote:Op zondag 21 december 2008 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het toch olie is, kun je dan geen patat friet fituurfonduen?
Stukken frikandel dan?quote:Op zondag 21 december 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, patat raakt sompig in de fondue en smaakt dan naar vlees. Patatten heuren veul heterder.
"Zou je alsjeblieft in je - overigens hartstikke toffe alsmede tevens ook uitermate mooi in elkaar geknutselde - fotoboek willen kijken, jij lieve, ondeugende, grappige, soms uiterst irritante, lichtelijk arrogante, rare, vage IQM?quote:
Kijk, jij kan - ondanks dat het maar 1 regel is - tussen de regels doorlezen als ik iets zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 16:11 schreef IQM het volgende:
[..]
"Zou je alsjeblieft in je - overigens hartstikke toffe alsmede tevens ook uitermate mooi in elkaar geknutselde - fotoboek willen kijken, jij lieve, ondeugende, grappige, soms uiterst irritante, lichtelijk arrogante, rare, vage IQM?Want ik wil graag dat jij leest hoe ik jouw welgemeende tip ter harte heb aangenomen en hoe ik gisteravond tot de conclusie ben gekomen dat jij en ik qua muzieksmaak wellicht verschillen, maar ik je toch moet nageven dat jij een uiterst verfijnde smaak hebt als het gaat om films, want tsjongejonge, wat heb ik gisteren toch genoten van die film die op meerdere vlakken zo mooi is, bijvoorbeeld vanwege het fijne acteerwerk en de niet zo alledaagse rollen die de twee hoofdrolspelers op zich namen, daar de heer J. Carrey normaliter excentrieke rollen speelt en mejuffrouw K. Winslet juist heel ingetogen, maar in deze film wordt dat echter omgedraaid en toch voelt dat goed aan, en oh, heb ik het al gehad over de fijne muzak die de film subtiel doch noemenswaardig begeleidde, om nog maar te zwijgen over de fraaie camerabeelden en het uiterst creatieve, originele en wellicht lichtelijk geniale script, want tsja, het is een kwestie van interpretatie hoe je die laatste tien zichzelf herhalend lijkende seconden van Joel en Clementine in de sneeuw moet opvatten, betekent dit bijvoorbeeld dat ze het iedere keer weer blijven proberen, omdat hun liefde uiteindelijk toch voorbestemd is?"
Tuurlijk, Krentenbol.
Just one of my special abilities.quote:Op zondag 21 december 2008 16:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kijk, jij kan - ondanks dat het maar 1 regel is - tussen de regels doorlezen als ik iets zeg.
Ik dacht dat je daar niet van hield.quote:Op zondag 21 december 2008 16:11 schreef IQM het volgende:
[..]
"Zou je alsjeblieft in je - overigens hartstikke toffe alsmede tevens ook uitermate mooi in elkaar geknutselde - fotoboek willen kijken, jij lieve, ondeugende, grappige, soms uiterst irritante, lichtelijk arrogante, rare, vage IQM?Want ik wil graag dat jij leest hoe ik jouw welgemeende tip ter harte heb aangenomen en hoe ik gisteravond tot de conclusie ben gekomen dat jij en ik qua muzieksmaak wellicht verschillen, maar ik je toch moet nageven dat jij een uiterst verfijnde smaak hebt als het gaat om films, want tsjongejonge, wat heb ik gisteren toch genoten van die film die op meerdere vlakken zo mooi is, bijvoorbeeld vanwege het fijne acteerwerk en de niet zo alledaagse rollen die de twee hoofdrolspelers op zich namen, daar de heer J. Carrey normaliter excentrieke rollen speelt en mejuffrouw K. Winslet juist heel ingetogen, maar in deze film wordt dat echter omgedraaid en toch voelt dat goed aan, en oh, heb ik het al gehad over de fijne muzak die de film subtiel doch noemenswaardig begeleidde, om nog maar te zwijgen over de fraaie camerabeelden en het uiterst creatieve, originele en wellicht lichtelijk geniale script, want tsja, het is een kwestie van interpretatie hoe je die laatste tien zichzelf herhalend lijkende seconden van Joel en Clementine in de sneeuw moet opvatten, betekent dit bijvoorbeeld dat ze het iedere keer weer blijven proberen, omdat hun liefde uiteindelijk toch voorbestemd is?"
Tuurlijk, Krentenbol.
dat ziet er erg lekker uitquote:Op zondag 21 december 2008 16:21 schreef zarGon het volgende:
Moeders maakt lahmacun (Turkse pizza):
[ afbeelding ][ afbeelding ].
In mijn geval is het geen fout, maar expres.quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar niet van hield.
Zo blijkens het is, IQM.quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
In mijn geval is het geen fout, maar expres.
En jij doet niks?quote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
En vaders doet snijden.
[ afbeelding ].
Is goed, kom je me halen?quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil jij ook? Wij zijn wel zo gastvrij, je kan altijd aanschuiven.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef IQM het volgende:
Tijd voor weer een Ouderwetsche IQM-Kwaliteitsinjectie™:
[ afbeelding ]
Ik word er helemaal warm van, strand.quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet wat iedereen in haar zietquote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had Krentenbol. vandaag nog op.quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krentenbollen boven Turkse pizza verkiezen kan natuurlijk niet.
Ik word er ook helemaal warm van. Bwehehehehe.quote:Op zondag 21 december 2008 16:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van, strand.
zou je der niet willen doenquote:Op zondag 21 december 2008 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen in haar ziet.
Ik snap wel dat ik een deel van mezelf in haar zie.quote:Op zondag 21 december 2008 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blond, jong, strak, poppig uiterlijk, de aanwezigheid van secundaire geslachtskenmerken en fotogeniek.quote:Op zondag 21 december 2008 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
You had me at 'blond'.quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blond, jong, strak, poppig uiterlijk, de aanwezigheid van secundaire geslachtskenmerken en fotogeniek.
quote:
Reese Witherspoonquote:
Adelante, ik word valselijk geslagen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt, herken ik haar eigenlijk nog niet.
[..]
Hela holaquote:
KINDERKOLA!quote:
Gucciquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
Dit is nog eens echte slowchat.quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
O.quote:Op zondag 21 december 2008 17:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is nog eens echte slowchat.
NOOEES!!quote:Op zondag 21 december 2008 18:34 schreef Fascination het volgende:
GODVERDOMME IK KAN DEZE SC NIET BIJBENEN![]()
.
Hoezo?quote:Op zondag 21 december 2008 18:42 schreef Fascination het volgende:
Heb ik me vergist en is 't vandaag kerstmis ofzo?
Niemand reageert en normaal is 't zondags wel redelijk drukquote:
NAAKTquote:Op zondag 21 december 2008 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niemand reageert en normaal is 't zondags wel redelijk druk.
Ik heb net vet coole pics van moi gemaakt.
Jaquote:
Show me the money.quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Met zo'n piek in m'n punani
.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Met zo'n piek in m'n punani
.
Ja, idd, zal wel door kerst komen ...quote:Op zondag 21 december 2008 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niemand reageert en normaal is 't zondags wel redelijk druk.
Ik heb net vet coole pics van moi gemaakt.
M'n Chinees was dichtquote:
BOH!quote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n Chinees was dicht![]()
Vakantie ofzo.
Heb toen een pizza besteld bij Domino's. Chicken supreme
2 personen.quote:
Ik vind domino's vies, er gaat niets boven een pizza van de italiaan/ egyptenaar/ turk / marokkaan.quote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n Chinees was dicht![]()
Vakantie ofzo.
Heb toen een pizza besteld bij Domino's. Chicken supreme
Domino's zit hier om de hoek. En een New York, maar die is muchos duurder en langzamer.quote:Op zondag 21 december 2008 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind domino's vies, er gaat niets boven een pizza van de italiaan/ egyptenaar/ turk / marokkaan.
Whehe, dat probleem heb ik ook met mn 10,1 mpquote:Op zondag 21 december 2008 20:13 schreef Fascination het volgende:
Mensche liebe, je moet bij zo'n digitale camera wel superknap zijn wil je nog normaal op de foto staan, werkelijk elk klein onevenheidje zie je.
Piks?quote:Op zondag 21 december 2008 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, dat probleem heb ik ook met mn 10,1 mp!
Ik ben nog nooit naar een NY pizza geweestquote:Op zondag 21 december 2008 20:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Domino's zit hier om de hoek. En een New York, maar die is muchos duurder en langzamer.
Nerdje.quote:Op zondag 21 december 2008 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar als ik 'm op ISO (hoge gevoeligheid) zet, zie ik er nog wel acceptabel uitquote:Op zondag 21 december 2008 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
10,1 megapixels?quote:Op zondag 21 december 2008 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar als ik 'm op ISO (hoge gevoeligheid) zet, zie ik er nog wel acceptabel uit!!
Wat betekent 10,1 mp?
Hoe krijg je 't wegquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef IQM het volgende:
Ik had vannacht nog een NY pizza op.En chicken wings.
En een Whopper.
Vreetzakquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef IQM het volgende:
Ik had vannacht nog een NY pizza op.En chicken wings.
En een Whopper.
Je probeert 't goed te praten he? Het eten van junkfood is NOOIT goed te praten.quote:Op zondag 21 december 2008 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Verspreid over de avond, hë.
En het was een slice, geen hele pizza.
Hahah!quote:Op zondag 21 december 2008 20:28 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb 3.8 megapixels.
En krijg geen hele pizza op!
En jij hebt liveview, RAWR.quote:Op zondag 21 december 2008 20:20 schreef IQM het volgende:
[..]
10,1 megapixels?
Ik heb 12,2.
[/nerdtalk]
Muwhaha, ik heb zelfs 5 op mn telefoon.quote:Op zondag 21 december 2008 20:28 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb 3.8 megapixels.
En krijg geen hele pizza op!
quote:
wat moet ik dan eten ow wijze fasquote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef Fascination het volgende:
Wat is liveview nu weer?
Fastfood is voor plebs.
Bonbonsquote:
Jouwe is wel lelijker vorm gegeven, ya gotta admit.quote:Op zondag 21 december 2008 20:32 schreef IQM het volgende:
[..]
I know you like it!
[ afbeelding ]
Check la difference.
ik vindt bonbons niet lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bonbons.
Of broodjes met paturain, zalm en sla!
Of of of niets, anorexia style.
Hell no. Met je kleine schermpje en je duizenden knopjes.quote:Op zondag 21 december 2008 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouwe is wel lelijker vorm gegeven, ya gotta admit.
quote:
ik houd er niet vanquote:
Oke, ja kan heh...quote:
ik zoek der ook nooit naar dus vind ik ze ook nooitquote:Op zondag 21 december 2008 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh maar je VIND ze wel lekker?
een lekkere sma ?quote:
Ik gooide er vroeger alleen mee... kastanjes etenquote:Op zondag 21 december 2008 20:59 schreef zarGon het volgende:
Oh ja, jullie hebben nooit kastanjes gegeten..
Viesze popcorn is dat. Je kan beter bij de c1000 of ah voor 50cent een zoete zak popcorn halen. Heerlijkquote:Op zondag 21 december 2008 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, nu mis ik wel een magnetron.
Om popcorn te maken
ik ook!quote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
Al die pixel praat. Ik heb lekker een pik!
Dat vind ik niet lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 21:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Viesze popcorn is dat. Je kan beter bij de c1000 of ah voor 50cent een zoete zak popcorn halen. Heerlijk
gezondheidshippiequote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef Fascination het volgende:
Ik ben verslaafd aan vifit drankjes. Sinaasappelsmaak dan he
.
Krijg je een droge bek vanquote:Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker![]()
Mijn tanden kleven dan aan elkaar, zoute popcorn
Ik ben nu chocolade aan het etenquote:
BOHHHHHquote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nu chocolade aan het eten.
Ik eet nu chips.quote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nu chocolade aan het eten.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind jou ava cool. Heb je die helemaal zelf getekent?
Dat heb ik natuurlijk al lang al gedaan. als 2e heb ik je gezet.quote:Op zondag 21 december 2008 21:16 schreef gers het volgende:
Je kan me nomineren voor de kerstava van het jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homoquote:
Tja, de vuilnisbakken legen zichzelf niet hequote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
Morgen weer vroeg werken. Dinsdag eindelijk vrij.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tja, de vuilnisbakken legen zichzelf niet he
sulejmani tututudu sulejmani tututuduquote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
tu tudu tudutudu
Ja.quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Silentalarm het volgende:
wat zit je dwars jongen? Wil je praten over je frustraties?
Hij had gescoordquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
sulejmani tututudu sulejmani tututudu
Dezequote:
Neequote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze?
* Fascination hakt de kamer rond.
the machine ?quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb zin in het concert van rise against.
pics van het hakkenquote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze?
* Fascination hakt de kamer rond.
Ik heb de drang om je te doden in je slaap.quote:
Hmokay. Haal is 11 keer diep adem en tel daarna tot 14.quote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb de drang om je te doden in je slaap.
Hahaquote:
DE HOER~!quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
De vriendin van NoelGallagher (Heroinjunk) is verliefd op MarkM!
Gemeen hequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Oh.quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
FOK KNOKPLOEG!quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gemeen hegewoon terwijl ze wat hebben met hem afgesproken enzo, ik kan daar echt niet over uit!
1995quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Silentalarm het volgende:
Juicyhil in welk jaar ben jij geboren?
volgens mij niet.quote:
gewoon het deruit slaanquote:
Agressie is de oplossing voor allesquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Agressie is de oplossing voor alles.
precies de man is tenslotte de baasquote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Agressie is de oplossing voor alles.
Ja maar maak het dan eerst uitquote:
Watskebeurt?quote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar maak het dan eerst uitga niet met iemand afspreken die je al leuk vindt terwijl je iets hebt om later je vriend met zoiets te naaien.
Ik heb dat boek van hemquote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.menarebetterthanwomen.com/
Oh ze vonden elkaar al leuk? Ik ken het hele verhaal niet johquote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar maak het dan eerst uitga niet met iemand afspreken die je al leuk vindt terwijl je iets hebt om later je vriend met zoiets te naaien.
Dat dus.quote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als grap toch zeker hequote:
De vriendin van NG is verliefd op MarkM, ze gingen afspreken en zij zei dat ze alleen maar vrienden waren enzovoortsquote:
ik vind het wel humorquote:
Nou en?quote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De vriendin van NG is verliefd op MarkM, ze gingen afspreken en zij zei dat ze alleen maar vrienden waren enzovoortsniet dus.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De vriendin van NG is verliefd op MarkM, ze gingen afspreken en zij zei dat ze alleen maar vrienden waren enzovoortsniet dus.
Ken die hele lui niet, dus het zal me werkelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat je zoiets niet kunt maken.
Waarom vraag je er dan naar?quote:Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ken die hele lui niet, dus het zal me werkelijk.
Sensatie!!!111quote:
Oehh nou wat een spanning. Leef dan ook een beetje mee zeg, je zou het ook niet cool vinden als het jou zou overkomen of wel soms?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Het gaat nu slecht met hem neem ik aan?quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehh nou wat een spanning. Leef dan ook een beetje mee zeg, je zou het ook niet cool vinden als het jou zou overkomen of wel soms?
Hij is niet bepaald blij nee.quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat nu slecht met hem neem ik aan?
Dan kun je het nog wel kut voor iemand vinden..quote:Op zondag 21 december 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Die dingen gebeuren.. Of het nou fair is of niet..
Hoezo vandaag?quote:Op zondag 21 december 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kun je het nog wel kut voor iemand vinden..
Wat ben je gevoelloos vandaag
Nou, doe dan nu ook even je best.quote:Op zondag 21 december 2008 22:08 schreef Biogarde het volgende:
Mwoah, ik kan me best verplaatsen in situaties heur
Oké.quote:Op zondag 21 december 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, doe dan nu ook even je best.
Als 'ie er niet op zit te wachten dan negeert 'ie je smsje wel toch?quote:Op zondag 21 december 2008 22:09 schreef Fascination het volgende:
Hoe zou het met NB gaan? Ik wil wel smsen maar straks zit ie daar niet op te wachten
.
ben stiekem ook benieuwd , maar een lief smsje van jouw doet het altijd goedquote:Op zondag 21 december 2008 22:09 schreef Fascination het volgende:
Hoe zou het met NB gaan? Ik wil wel smsen maar straks zit ie daar niet op te wachten
.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:09 schreef Fascination het volgende:
.
Da's waar.quote:Op zondag 21 december 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie er niet op zit te wachten dan negeert 'ie je smsje wel toch?
ik ook eigenlijk denk ik iedere dag wel even aan NBquote:Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef Fascination het volgende:
Ik ga even wat sturen dan. Ik hoop zo dat Mirre het haalt he
.
Hmhm, ik ook.quote:Op zondag 21 december 2008 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk denk ik iedere dag wel even aan NB
Ik droom er zelfs overquote:Op zondag 21 december 2008 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk denk ik iedere dag wel even aan NB
tuurlijk in overleg met NBquote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
De vraag is of hij dat wil. Je kan niet om iemand heen allemaal dingen gaan regelen.
En daarom heb ik m een PM gestuurd met die vraag erin.quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
De vraag is of hij dat wil. Je kan niet om iemand heen allemaal dingen gaan regelen.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
In het privégedeelte van de Telegraaf hequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk ook iedere dag wel even aan NB.
O ja.quote:
nouquote:
Ik neem het mee naar achter.quote:Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Fascination het volgende:
Miley is een stoephoer.
Oh en ik had een hekel aan Joey Potter, waarom kon ze niet gewoon lachen? Altijd één mondhoek omhoog.
[ afbeelding ]
Hier zie je 't een beetje.
Ja dat moest ik even kwijt.
en opgelucht nu het eruit isquote:Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Fascination het volgende:
Miley is een stoephoer.
Oh en ik had een hekel aan Joey Potter, waarom kon ze niet gewoon lachen? Altijd één mondhoek omhoog.
[ afbeelding ]
Hier zie je 't een beetje.
Ja dat moest ik even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |