link?quote:Op zondag 21 december 2008 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
Wie kan even de OP die IQM gemaakt had plaatsen. Dit is niks.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[KLB SC #607] Met nerds!
Die OP dus.
dat is best een goed idee gewwestquote:Op zondag 21 december 2008 15:33 schreef Broekpaling het volgende:
De wiki gebruiken we niet meer. IQM heeft de nieuwe OP op Google gezet zodat de boel niet meer verkracht kan worden in de wiki.
we willen wel weten wie er regelmatig komtquote:Op zondag 21 december 2008 15:34 schreef Biogarde het volgende:
Peeps, waarom maken jullie die OP niet gewoon minimaal?
Gewoon een header, meer niet?
quote:Op zondag 21 december 2008 15:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
we willen wel weten wie er regelmatig komt
Neehee, laat nou zo...quote:Op zondag 21 december 2008 15:34 schreef Biogarde het volgende:
Peeps, waarom maken jullie die OP niet gewoon minimaal?
Gewoon een header, meer niet?
Waar ligt dat, Ketjap?quote:Op zondag 21 december 2008 15:38 schreef postmortum het volgende:
trouwens samen aziatische meisjes van onderen naar ketjap?
Nee meestal individueel.quote:Op zondag 21 december 2008 15:38 schreef postmortum het volgende:
trouwens samen aziatische meisjes van onderen naar ketjap?
Ik weet niet of je bij de AH shopt? Maar meestal gewoon bij alle ander van die chinees dingen.quote:
Smeerpijpquote:Op zondag 21 december 2008 15:46 schreef postmortum het volgende:
ketjap over je vriendin druipen en het dan aflikken
hey cz vergoedt de medicijnen tegen hoge bloeddrukquote:
Nee, ik ving 'm nog net op.quote:Op zondag 21 december 2008 15:51 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Viel daar zojuist mijn naam?
quote:
Ik pakte ooit eens het rooster beet toen deze dreigde te vallenquote:Op zondag 21 december 2008 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hedde me gister kenker verbrand.
Wil ik kaas/ui dingen hoe het ook heten mag uit de oven halen raak ik zo die verwarmingsspiraal van de gril aan.
TSSSST
Gelukkig hebben we jou nogquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 15:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik pakte ooit eens het rooster beet toen deze dreigde te vallen
"Z.O.Z."quote:Op zondag 21 december 2008 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
Verzin is een leuk smsje om naar Fas te sturen.
Verveel me het aids hier.[ afbeelding ]
Ja, ik normaal ook..quote:Op zondag 21 december 2008 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik daar ovenwanten of pannelappen voor
Brandmerken FTW
Dat zie ik mezelf ook wel doen. Ik heb ook een hete pan met satesaus ooit zonder ovenwanten of whatever van het gas gepakt. Onderweg naar de tafel schreeuwde ik het huis bij elkaar dat ze aan de kant moesten. Koppig als ik ben weiger ik die pan los te laten boven de grond omdat het anders een kankerzooi zal worden.quote:Op zondag 21 december 2008 15:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik pakte ooit eens het rooster beet toen deze dreigde te vallen
kaasquote:
Kankerop met je kaasfondue.quote:
ik frituur iedere zondag en ik ben het nog niet zat hoorquote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kankerop met je kaasfondue.Wij gebruiken olie. Maar als je iedere zondag of gaat fonduen of gourmetten ben je het al snel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |