Die van dur dur d'etre baby?quote:Op zondag 21 december 2008 14:43 schreef 3FMaster het volgende:
Laat Jordy in het huis zetten: Op slot, sleutel ritueel verbranden en omsmelten tot kogel. Daar met Jordy!Bah bah wat een .. Ik maak er geen woorden aan vuil.
Nee, van die toverbal. Ik hoop dat hij erin stikt. Ik wens niemand de dood in, maar hem, ik kan hem wel schieten.quote:
Inderdaad, goed gevondenquote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Cee stond achter deze buitenboordbeugel?
Vanwege Boris ??quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Cee het volgende:
Ik zit echt te balen als een stekker, een accu, een aggregaat en een hele legbatterij erbij.![]()
echt? Wauw! Dat belooft nog wat voor de finale dag..... ben heel benieuwdquote:
Ja, zeker, maar hij gaat op een bepaald moment vervelen als je hem zo vaak hoort.quote:Op zondag 21 december 2008 14:46 schreef Bronson het volgende:
Vind dit toch wel een van de betere nummers van Krezip eigenlijk.
Die stikker van "Dank je wel!" staat ook verkeerdquote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG IK ZIE MEZELFquote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is zo.quote:Op zondag 21 december 2008 14:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar hij gaat op een bepaald moment vervelen als je hem zo vaak hoort.
Hoezo? Het staat toch prima op de foto zo?quote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stikker van "Dank je wel!" staat ook verkeerd![]()
Weet niet waar ze die truck dan neerzetten met het podium voor de artiesten, denk dat er minder mensen kunnen staan dan.quote:Op zondag 21 december 2008 14:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
echt? Wauw! Dat belooft nog wat voor de finale dag..... ben heel benieuwd
Met de camera in de hand ??quote:
Dat had nog niemand gezien!quote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stikker van "Dank je wel!" staat ook verkeerd![]()
Dat niet, maar ik heb alle video opgenomen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Het is wel wat drukker dan toen ik er met Janneke was...
Had iemand vrijdag screens gemaakt van vrijdag avond tussen 17.00 - 19.00 uur.....
Maar als je buiten staat hoor je te kunnen lezen: "dank je wel!" nu staat er als je buiten staat : "!lew ej knad"quote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hoezo? Het staat toch prima op de foto zo?
Joh echt. Ik denk dat ze em speciaal voor de foto's zo hebben geplakt, denk je ook niet?quote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar als je buiten staat hoor je te kunnen lezen: "dank je wel!" nu staat er als je buiten staat : "!lew ej knad"
Ik stond geconcentreerd te wezen he! En ik had dikke poen in m'n hand (tientje! wauw) dat mocht niet wegvliegen.quote:
Ja nu welquote:Op zondag 21 december 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
Hadden jullie mij antwoord nou nog gezien over de backstage-tour? Ik zat namelijk te prutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |