Die van dur dur d'etre baby?quote:Op zondag 21 december 2008 14:43 schreef 3FMaster het volgende:
Laat Jordy in het huis zetten: Op slot, sleutel ritueel verbranden en omsmelten tot kogel. Daar met Jordy!Bah bah wat een .. Ik maak er geen woorden aan vuil.
Nee, van die toverbal. Ik hoop dat hij erin stikt. Ik wens niemand de dood in, maar hem, ik kan hem wel schieten.quote:
Inderdaad, goed gevondenquote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Cee stond achter deze buitenboordbeugel?
Vanwege Boris ??quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Cee het volgende:
Ik zit echt te balen als een stekker, een accu, een aggregaat en een hele legbatterij erbij.![]()
echt? Wauw! Dat belooft nog wat voor de finale dag..... ben heel benieuwdquote:
Ja, zeker, maar hij gaat op een bepaald moment vervelen als je hem zo vaak hoort.quote:Op zondag 21 december 2008 14:46 schreef Bronson het volgende:
Vind dit toch wel een van de betere nummers van Krezip eigenlijk.
Die stikker van "Dank je wel!" staat ook verkeerdquote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG IK ZIE MEZELFquote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is zo.quote:Op zondag 21 december 2008 14:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar hij gaat op een bepaald moment vervelen als je hem zo vaak hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |