Hoezo? Het staat toch prima op de foto zo?quote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stikker van "Dank je wel!" staat ook verkeerd![]()
Weet niet waar ze die truck dan neerzetten met het podium voor de artiesten, denk dat er minder mensen kunnen staan dan.quote:Op zondag 21 december 2008 14:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
echt? Wauw! Dat belooft nog wat voor de finale dag..... ben heel benieuwd
Met de camera in de hand ??quote:
Dat had nog niemand gezien!quote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stikker van "Dank je wel!" staat ook verkeerd![]()
Dat niet, maar ik heb alle video opgenomen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Het is wel wat drukker dan toen ik er met Janneke was...
Had iemand vrijdag screens gemaakt van vrijdag avond tussen 17.00 - 19.00 uur.....
Maar als je buiten staat hoor je te kunnen lezen: "dank je wel!" nu staat er als je buiten staat : "!lew ej knad"quote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hoezo? Het staat toch prima op de foto zo?
Joh echt. Ik denk dat ze em speciaal voor de foto's zo hebben geplakt, denk je ook niet?quote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar als je buiten staat hoor je te kunnen lezen: "dank je wel!" nu staat er als je buiten staat : "!lew ej knad"
Ik stond geconcentreerd te wezen he! En ik had dikke poen in m'n hand (tientje! wauw) dat mocht niet wegvliegen.quote:
Ja nu welquote:Op zondag 21 december 2008 14:51 schreef Maricha het volgende:
Hadden jullie mij antwoord nou nog gezien over de backstage-tour? Ik zat namelijk te prutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |