12? crap..quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Jasza het volgende:
Zo'n gastje van 12 denk ik oid, die bij die spionnenkop zat die deed de hitlergroet naar me toen ik recht naar hem keek.
Wat een debiel joh
Toen ik er vluchtig overheen las, las ik dit:quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
Lekker dagje wel, goed spel van met name Cvitanich. Die was echt meesterlijk in de combinatie vandaag zeg![]()
Zware koppijn nu wel, maatje van me was trouwens met een kerstmuts het uitvak ingegaan
quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
Lekker dagje wel, goed spul van met name Cvitanich. Dat was echt een meesterlijke combinatie vandaag zeg![]()
Zware koppijn nu wel, maatje van me was trouwens met een kerstmuts het uitvak ingegaan
quote:Op zondag 21 december 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was iig niet ouder dan 14, maarja wat wil je als voetballers het op tv voordoen he
1 woord..., triestquote:
Triest? Ja dat die jongen het niveau niet aankan, opbokken naar Spanje AUBquote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef WEST het volgende:
[..]
1 woord..., triest
Hij is mischien geen Vermaelen, maar hij is pas een half jaar bij Ajax.., geef hem de voordeel van de twijfel.
Jij bent ook binnen een paar weken compleet omgedraaid zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Triest? Ja dat die jongen het niveau niet aankan, opbokken naar Spanje AUB
quote:Eljero Elia maakt binnenkort een keuze
Eljero Elia, de smaakmaker van FC Twente staat in de belangstelling van Ajax, maar de Tukkers willen de linksbuiten niet zomaar laten gaan.
De Amsterdammers gaan de hoofdprijs betalen mocht FC Twente hem laten gaan. Het liefst willen ze dat Elia blijft, maar als hij niet wilt blijven dan maar naar het buitenland, aldus voorzitter Munsterman.
De 21-jarige speler zelf is er nog niet uit, maar laat tegenover de camera's van Eredivisie Live weten binnenkort een beslissing te nemen over zijn toekomst.
"De fans worden ongeduldig dus moet ik binnenkort een keuze gaan maken. Echter ik maak me nog geen zorgen want zowel Ajax als FC Twente zijn beide twee mooie clubs."
Dat laatste heb ik hem niet horen zeggen op EL.quote:
Ik doe het puur omdat ik het leuk vind. Maar lijkt me wel lache om je eigen tekening in een blad terug te zien.quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef Silenus het volgende:
Of even naar Ajaxlife ofzo, zetten ze misschien wel in het krantje. Wie weet ziet één of andere guest het en huurt je in.
Klopt, ik heb aan het begin gezegd dat ik hem een paar weken de kans geef. Hij loopt nog steeds te kutten dus opbokken hij kan het niveau niet aanquote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij bent ook binnen een paar weken compleet omgedraaid zeg.
Kom op zeg hij liet Den Ouden weer 2/3x erg makkelijk weg lopen, we hadden geluk dat Vermeer wakker was.quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben geen fan van Oleguer, maar zoveel deed hij vandaag toch niet verkeerd?
Vond sowieso het hele team prima spelen.
Oleguer maakte een hele bult 'schoonheidsfoutjes', die allemaal voor gevaar zorgden. Hij straalt gewoon niet die rust uit die nodig is bij Ajax achterin. Ajax wordt kampioen als ze een ervaren verdediger erbij halen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben geen fan van Oleguer, maar zoveel deed hij vandaag toch niet verkeerd?
Vond sowieso het hele team prima spelen.
Eliaquote:Op maandag 22 december 2008 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oleguer maakte een hele bult 'schoonheidsfoutjes', die allemaal voor gevaar zorgden. Hij straalt gewoon niet die rust uit die nodig is bij Ajax achterin. Ajax wordt kampioen als ze een ervaren verdediger erbij halen.
Dan kan Urby weer in de verdediging.quote:
quote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 22 december 2008 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan kan Urby weer in de verdediging.
Wel prachtig om het uitvak bezig te zien. Zat zelf in het spiegelvak, zeg maar.quote:Op maandag 22 december 2008 09:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hmm, heb ik dus toch niet zo goed opgelet
Kutuitvak ook
Toma, prachtige tekening weer.
Mooie tekening, oogt echt professioneel.quote:
Het is geen karikatuur wil je zeggen?quote:Op maandag 22 december 2008 10:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is toch geen spotprent..
Van voor, naar achter, van links, naar rechtsquote:Op maandag 22 december 2008 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel prachtig om het uitvak bezig te zien. Zat zelf in het spiegelvak, zeg maar.
Ja. Een spotprent is een karikatuur.quote:Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat hetzelfde dan?
Ehh, ja.quote:Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat hetzelfde dan?
We hoorden het niet, maar we zagen wel alle koppen heen en weer gaan. Schitterend.quote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van voor, naar achter, van links, naar rechts
Ik ben eigenlijk al wel fan van Cvitanich.quote:Urby Emanuelson sprak zondag na De Graafschap - Ajax (0-6) ook nog even over het vertrek van Klaas Jan Huntelaar. Emanuelson meent dat er bij Ajax niet meer moet worden gesproken over 'de opvolger van Huntelaar', maar dat Cvitanich gewoon zijn eigen invulling moet gaan geven aan de spitspositie.
''Het is jammer dat Klaas Jan weggaat, maar het is nu niet zo dat we de nieuwe Klaas Jan moeten gaan zoeken,'' aldus Emanuelson tegenover de NOS. ''Nu spelen we met Darío (Cvitanich, red.) in de punt, en ik denk dat we hem de kans moeten geven om te groeien in die positie.''
Toch beseft Emanuelson ook dat Huntelaar niet snel vergeten zal worden. ''Natuurlijk wordt Cvitanich vergeleken met Klaas, maar het is een totaal andere speler. Ik vind dat het onderwerp Klaas Jan Huntelaar niet meer bij Ajax gebruikt mag worden. Darío moet zijn eigen weg zoeken. Bovendien is hij al aardig op stoom. Vandaag heeft hij twee goals gemaakt en vorige week ook al één.''
Waar ligt het probleem dan? Bij Ajax dat met te weinig geld over de brug komen of bij Elia zelf?quote:Eljero Elia staat in de belangstelling van Ajax. De linksbuiten van FC Twente is dit seizoen de smaakmaker in Enschede, en daarom wil de clubleiding hem ook niet zo maar laten gaan. Zelf weet Elia ook nog niet zeker of hij wel naar Amsterdam wil verkassen.
De 21-jarige speler zegt tegenover Eredivisie Live dat hij er zelf nog niet uit is. Binnenkort zal hij een beslissing nemen over zijn toekomst. ''De fans worden ongeduldig dus moet ik binnenkort een keuze gaan maken,'' aldus de aanvaller. ''Echter, ik maak me nog geen zorgen want zowel Ajax als FC Twente zijn beide twee mooie clubs.''
Doordat hij alleen Ajax en FC Twente noemt, lijkt het erop dat Elia tussen die twee clubs gaan kiezen, en dat hij dus een overgang naar het buitenland niet ziet zitten.
Eerder andersom dan... Maar ik wist dat niet. Bij een spotprent denk ik meer aan iets negatiefs dan bij een karikatuur.quote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef RayMania het volgende:
Ja. Een spotprent is een karikatuur.
Er worden bepaalde krakteristieke eigenschappen bespot. Toma weet dat heel goed weer te geven voor Suarez. Het hoofd is volledig uit verhouding getrokken maar iedereen ziet meteen dat het Suarez is.quote:Op maandag 22 december 2008 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eerder andersom dan... Maar ik wist dat niet. Bij een spotprent denk ik meer aan iets negatiefs dan bij een karikatuur.
Hopelijk is de stilte omtrent een defensieve versterking een goed teken. Misschien gebruiken ze Elia zelfs wel als afleidingsmanoeuvre.quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef BoNi het volgende:
Ik snap dat je nu moet handelen als je Elia wilt binnenhalen, maar ik hoop nog steeds dat Ajax zich op de achtergrond meer druk maakt over het aantrekken van een verdediger en een aanvallende middenvelder.
Je mist nog steeds creativiteit en diepgang op het middenveld en ik denk dat Sulejmani beter uit de voeten komt hangend op links dan achter de spitsen. Ook de Jong is niet het type dat uitblinkt achter de spitsen.
De enige potentiele nummer 10 die we hebben is m.i. Aissati, maar die moet het nog maar waarmaken......
Had MvB niet gezegd dat Siem weg mocht?quote:Op maandag 22 december 2008 11:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hopelijk is de stilte omtrent een defensieve versterking een goed teken. Misschien gebruiken ze Elia zelfs wel als afleidingsmanoeuvre..
Daarnaast vind ik dat je Siem nog niet mag afschrijven. Die is nog zo jong, als hij zich goed ontwikkelt wordt het een prima 10.
Nee.quote:Op maandag 22 december 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had MvB niet gezegd dat Siem weg mocht?.
Ik geef hem nog wel even de tijd. Hoewel ik er een hard hoofd in heb dat hij het niveau aan kan. Hopelijk verbaast hij ons allen de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef JeroenV het volgende:
Oleguer:
,,Ik bestelde laatst een witbrood bij de bakker, maar kreeg een bruin. Lastig om dan in het Nederlands te vertellen dat ik dat niet besteld had."
Lijkt op elkaar natuurlijk, wit en bruin
De Spanjaard, of liever Catalaan, is zelfkritisch als het over zijn eigen spel gaat. ,,Er is altijd ruimte voor verbetering”, erkent Oleguer. ,,Kijk, bij Barcelona speelde ik al jaren samen met veel spelers. Dat zorgt voor bepaalde automatismen waar we bij Ajax nog naar zoeken. Dat is geen kwestie van communicatie, maar van gewenning aan elkaar.”
En daar hoort natuurlijk ook bij:quote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef JeroenV het volgende:
Oleguer:
,,Ik bestelde laatst een witbrood bij de bakker, maar kreeg een bruin. Lastig om dan in het Nederlands te vertellen dat ik dat niet besteld had."
Lijkt op elkaar natuurlijk, wit en bruin
De Spanjaard, of liever Catalaan, is zelfkritisch als het over zijn eigen spel gaat. ,,Er is altijd ruimte voor verbetering”, erkent Oleguer. ,,Kijk, bij Barcelona speelde ik al jaren samen met veel spelers. Dat zorgt voor bepaalde automatismen waar we bij Ajax nog naar zoeken. Dat is geen kwestie van communicatie, maar van gewenning aan elkaar.”
Priceless .. in vele opzichtenquote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd met het kampioenschap van 2008![]()
![]()
[..]
Ik zag 'm inderdaad, stond op gelijke hoogte met hem. Prutsertje. Hij moest z'n melktanden nog wisselen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Jasza het volgende:
Zo'n gastje van 12 denk ik oid, die bij die spionnenkop zat die deed de hitlergroet naar me toen ik recht naar hem keek.
Wat een debiel joh
Toch zal Oleguer wel de nodige dingen goed doen, want we hebben in bijna de helft van de wedstrijden de nul gehouden.quote:Op maandag 22 december 2008 12:07 schreef Chadi het volgende:
Oleguer was minder slecht dan normaal. Hij gaf nu een paar keer een diepte pass die aankwam en hij liep soms de ruimte in die hem geboden werd.
Sja, mag het, als je met 6-0 wint?quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch zal Oleguer wel de nodige dingen goed doen, want we hebben in bijna de helft van de wedstrijden de nul gehouden.
Volgens mij is dat voornamelijk aan Stekelenburg en Vermeer te danken. Niet dat ik daarmee Oleguer wil afschrijven; ik geef 'm de kans nog wel. Net als Silva trouwens, belachelijk dat hij zo weinig speelt. Als je mensen scherp wil houden, moet je ze in ieder geval geen garantie op een basisplek geven en dat is wat MvB nu wel doet naar Oleguer en v.d. Wiel toe.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch zal Oleguer wel de nodige dingen goed doen, want we hebben in bijna de helft van de wedstrijden de nul gehouden.
Ik kan met genoeg keer herrineren dat je ruim voorstond maar toch nog zo'n klotegoal om je oren kreeg.quote:Op maandag 22 december 2008 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, mag het, als je met 6-0 wint?.
Van Basten probeert vastigheid te brengen in het team en dat is logisch, want er zijn de nodige wisselingen geweest in het begin en van daaruit is hij de verdediging gaan kneden. Inmiddels staat er een vaste defensie die amper tegengoals krijgt. Dat het opbouwend nog niet alles is, is nog geen reden om Oleguer helemaal af te schrijven. Verdedigend laat hij soms steekjes vallen, maar bij de tegengoals die recent wel zijn gevallen hebben Vermeer en Vertonghen een groter aandeel gehad.quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voornamelijk aan Stekelenburg en Vermeer te danken. Niet dat ik daarmee Oleguer wil afschrijven; ik geef 'm de kans nog wel. Net als Silva trouwens, belachelijk dat hij zo weinig speelt. Als je mensen scherp wil houden, moet je ze in ieder geval geen garantie op een basisplek geven en dat is wat MvB nu wel doet naar Oleguer en v.d. Wiel toe.
Ja, is ook zo hoor, maar je kan er weinig over zeggen verder. DG heeft nog best een aantal fikse kansen gehad trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik kan met genoeg keer herrineren dat je ruim voorstond maar toch nog zo'n klotegoal om je oren kreeg.
Dat is nu ook nog af en toe wel zo, maar wel minder heb ik het idee.
Steek stond er vorig seizoen ook.quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voornamelijk aan Stekelenburg en Vermeer te danken. Niet dat ik daarmee Oleguer wil afschrijven; ik geef 'm de kans nog wel. Net als Silva trouwens, belachelijk dat hij zo weinig speelt. Als je mensen scherp wil houden, moet je ze in ieder geval geen garantie op een basisplek geven en dat is wat MvB nu wel doet naar Oleguer en v.d. Wiel toe.
Zo kun je twee kanten op redeneren natuurlijk. Aan de andere kant spreekt Van Basten zijn vertrouwen uit in de huidige verdediging. Ook raken zij (door iedere keer in dezelfde formatie te spelen) steeds beter op elkaar ingespeeld. Volgende week nog maar in deze opstelling beginnen en in de winterstop maar eens kijken of er nog iemand bij komt. En tegen Stuttgart maar eens proberen met vd Wiel in het centrum en Silva op rechts.quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begrijp je redenatie maar al sje hem los van het geheel neemt zie je dat ie fout op fout stapelt en dat de anderen die fouten voor hem moeten corrigeren. Vertongen speelt al maanden op een ongeloofelijk hoog niveau. En natuurlijk zijn er ook dingen die hij goed doet.. het is niet helemaal drama.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik pik dit stukje tekst er ff uit omdat ik het best wel met je eens ben. Opbouwend is Oleguer niet de beste, zoals ik hierboven ook al schreef. Dat is momenteel een van de zwakkere punten van Ajax. Als dat wordt opgelost, heb je een heel goed team staan.quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Chadi het volgende:
[..]Ik ben voorstander van meer voetbal in het centrum. Alleen zo kan je een middenveld openbreken en kan je gebruik maken van je vleugels omdat de backs van de tegenstander dan veel meters moeten maken voor rugdekking. Meer voetbal en sterkere verdediging heb je door Silva erin te zetten op de back en door v/d Wiel centraal te spelen. Dan kan een tegenstander niet meer gaan bivakeren voor de neus van Vertongen en net doen of Oleguer niet mee doet.
Je kan Oleguer moeilijk leren voetballen op die leeftijd ben ik bangquote:Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik pik dit stukje tekst er ff uit omdat ik het best wel met je eens ben. Opbouwend is Oleguer niet de beste, zoals ik hierboven ook al schreef. Dat is momenteel een van de zwakkere punten van Ajax. Als dat wordt opgelost, heb je een heel goed team staan.
Klopt. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat Oleguer het opbouwen geleerd moet worden. Iedere oplossing is welkom.quote:Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan Oleguer moeilijk leren voetballen op die leeftijd ben ik bang
En aangezien Ajax in 30 van de 34 wedstrijden zelf de aanval moet zoeken is dat punt erg belangrijk voor Ajax.
Misschien dat die man even moet wennen aan Ajax en dat je naar een andere oplossing intern gaat zoeken. Van mij part zetten ze blind centraal achterin in een paar oefenpotjes om te kjken hoe dat gaat met Vertongen.quote:Op maandag 22 december 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat Oleguer het opbouwen geleerd moet worden. Iedere oplossing is welkom.
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef kevin6188 het volgende:
De tyfus. Het schijnt nog anderhalve week te duren voordat de speeldatum van Fiorentina-Ajax bekend wordt...
Vriend van me had naar Supporterszaken gebeld en ernaar gevraagd.quote:
Jouw leven is echt een feest he?quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
Ik reken er niet echt op. Ik vind ze heel erg degelijk en sterk spelen. Hopelijk hebben ze een slechte dag.quote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef Devz het volgende:
Mooi aan het doelsaldo gewerkt, hopelijk verliest AZ volgende week nog even punten.
Dat dus inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef Devz het volgende:
Mooi aan het doelsaldo gewerkt, hopelijk verliest AZ volgende week nog even punten.
Dat denk ik ook niet nee. Jammer voor Klaas overigens.quote:
Ik weet niet of je Silva vorig jaar na de winterstop aan de bak hebt gezien? Hij heeft voorzetten waar je soms spontaan een harde plasser van krijgt. Zijn ook genoeg goals uit gevallen. Denk alleen al aan die geweldige kopbal van Heitinga in de play-offs uit bij Heerenveen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef BoNi het volgende:
Het blijft toch geweldig, Silva heeft nu ineens een goede voorzet...![]()
Kijk en lees nog eens terug.
In de wedstrijden die Silva heeft gespeeld slingerde hij tientallen ballen voor die allemaal belabberd waren en Silva werd daar hier (terecht) ook op afgerekend. Van der Wiel was destijds de redder in nood.
Nu heeft Van der Wiel een dipje en Silva valt goed in en ineens heeft Silva alles wat van der Wiel niet heeft
Jonge spelers kunnen volwassener spelen dan dertigers.quote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef DurQ het volgende:
Ik zeg t nog maar eens: vd Wiel is nog jong, die moet je rustig brengen!
Uhm ja, ik kijk weleens een wedstrijdje jaquote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Silva vorig jaar na de winterstop aan de bak hebt gezien? Hij heeft voorzetten waar je soms spontaan een harde plasser van krijgt. Zijn ook genoeg goals uit gevallen. Denk alleen al aan die geweldige kopbal van Heitinga in de play-offs uit bij Heerenveen.
Probleem van Silva is dat hij een slechte voorbereiding achter de rug heeft. Blessure aan de enkel, weinig ritme en de wedstrijden die hij mocht spelen waren niet best, dus kreeg Van der Wiel de kans. Maar Silva is een prima back, die Suarez bovendien iets extra's lijkt te geven. Gisteren viel hij ook weer goed in, al liep hij zichzelf soms in zijn enthousiasme een klein beetje voorbij. Maar verdedigend zit het allemaal prima in elkaar bij hem en hij kan dus meer dan dat brengen. Ik hoop dan ook niet dat hij vertrekt, zeker niet nu hij weer minuten begint te maken de laatste wedstrijden.
Maakt opzich niet uit of je hem snel brengt ofniet maar op dit moment speelt vd Wiel gewoon niet goed.quote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef DurQ het volgende:
Ik zeg t nog maar eens: vd Wiel is nog jong, die moet je rustig brengen!
quote:Ajax won in december al zijn competitiewedstrijden, terwijl de afgelopen jaren veel punten werden verloren in de laatste maand van het kalenderjaar. De club uit Amsterdam is dus HOT. De afgelopen seizoenen was Ajax' tweede seizoenshelft veel beter dan de eerste, er moest vaak een forse achterstand worden weggewerkt. Nu bedraagt het verschil met koploper AZ slechts drie punten, waardoor de Amsterdammers er prima voorstaan.
Je hoort mij dan ook verder niet beweren dat ie met 1 seizoen bij Milan speelt hoor, maar vergeleken met Oleguer is Silva echt stukken beter, en dreigender. Oleguers idee van een gewaagde aanval is alles wat niet op de keeper terug isquote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Uhm ja, ik kijk weleens een wedstrijdje ja
Niks ten nadele van Bruno Silva, want ik vind hem een prima back(-up). Vind het alleen altijd erg grappig hoe snel het tij kan keren.
Ik heb ergens op internet weleens statistieken gezien waarin het aantal doelpunten en assists per speler wordt bijgehouden. Ben weleens benieuwd hoeveel assists de voorzetten van Silva hebben opgeleverd.
Misschien dat deze stats niet helemaal kloppen, maar ter vergelijking:quote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Uhm ja, ik kijk weleens een wedstrijdje ja
Niks ten nadele van Bruno Silva, want ik vind hem een prima back(-up). Vind het alleen altijd erg grappig hoe snel het tij kan keren.
Ik heb ergens op internet weleens statistieken gezien waarin het aantal doelpunten en assists per speler wordt bijgehouden. Ben weleens benieuwd hoeveel assists de voorzetten van Silva hebben opgeleverd.
Ik vermaak me best jaquote:
Wij hebben dinsdag tot vrijdag geboekt gister, wss dinsdag een dagje Milaan en dan woensdag richting Florencequote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef kevin6188 het volgende:
De tyfus. Het schijnt nog anderhalve week te duren voordat de speeldatum van Fiorentina-Ajax bekend wordt...
Van onze kenner hebben we ook even een week geen last.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:10 schreef Barca het volgende:
Het wordt niets met Cvitanich!
Marco van Basten durft het gewoon niet aan om zowel Van der Wiel als Silva op te stellen, omdat ze beiden sterk de 'drive' naar voren hebben. Silva is in dit geval het kind van de rekening.quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook verder niet beweren dat ie met 1 seizoen bij Milan speelt hoor, maar vergeleken met Oleguer is Silva echt stukken beter, en dreigender. Oleguers idee van een gewaagde aanval is alles wat niet op de keeper terug is.
Mwa, als Utrecht niet zo godallejezus slecht was hadden ze die wedstrijd best puntverlies op kunnen lopen. Je merkt echt dat die Moreno mist achterin.quote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik reken er niet echt op. Ik vind ze heel erg degelijk en sterk spelen. Hopelijk hebben ze een slechte dag.
Voor ons is het gewoon zaak dat we winnen van den haag, als het even kan met een monsterscore!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |