Mits gesoept of niet?quote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als pauperstudent kan ik gewoon niet zoveel missen, maar als er nog andere leuke acties zijn geef ik daar ook wel 5 euro
Kalenderidee vind ik overigens ook leuk, ben wel niet lekker volgens Fok!standaarden wrsch, mar elfs ik zou overwegen mee te doen voor het goede doel
Je biedt dus 300 euro?quote:Op zondag 21 december 2008 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb het er net met mijn twee kloons over gehad en bieden ook ¤ 100 elk.
inmiddels staat dit in MEDquote:Op zondag 21 december 2008 10:43 schreef Danny het volgende:
Er lopen momenteel een aantal FOK!acties voor 3FM Serious Request. Voor al deze acties hebben we een centraal rekeningnummer gevonden waarvandaan we alles in één keer overmaken.
Wil je direct zomaar doneren of heb je geld toegezegd voor een van de doneeracties zoals de SHE naaktreportage dan kun je dit direct overmaken. Als het gaat om veilingen moet je uiteraard even wachten of je inderdaad hebt gewonnen.
Als je geld overmaakt op basis van een van de acties, vermeld dan het volgende bij je betaling:
- Je userid (NIET JE USERNAME!)
- De melding 'donatie serious request'
- in één woord de bijbehorende actie, bv 'SHE', 'kleurtje', 'abonnement', 'nickchange' e.d.
Wil je gewoon doneren via FOK! zonder bekend te maken wie je bent dan laat je userid achterwege.
Je kunt overmaken op:
Rabobank 159140412 tnv JH Harwig te Zwolle
Zou goed kunnen, op deze manier!quote:
Als ze dat naakt doet, weet je zeker dat je een hoop PR voor FOK krijgtquote:Op zondag 21 december 2008 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het miooiste is om t volledigel FOK!bedrag in een keer te overhandigen. SHE zou dat zeker kunnen doen als ze wil en kan.
Ik wacht nog even tot we boven de 2500 zitten anders blijf ik bezigquote:
De ultieme verzoening!quote:Op zondag 21 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
SHE? Ik zat te denken he, als ik een bepaald bedrag zou doneren wat hoog genoeg is, kan ik dan ook een naaktfoto laten maken van ons 2?
Ik hou het wel op 25,- , dus misschien zo alvast maar even doenquote:Op zondag 21 december 2008 10:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot we boven de 2500 zitten anders blijf ik bezig
12053quote:Op zondag 21 december 2008 10:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat de fuck is dan je userid?
Je nummer?
jaquote:Op zondag 21 december 2008 10:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je nummer?
Ik zit ermee in gedachtequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je nummer?
en dan moeten wij zeker betalen om die foto geen onderdeel van de serie die wij krijgen te laten zijn?quote:Op zondag 21 december 2008 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zit ermee in gedachteen moet het met me bankrekening overleggen
maar zou het evt een idee zijn
Daar komt het wel op neer.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dan moeten wij zeker betalen om die foto geen onderdeel van de serie die wij krijgen te laten zijn?
Mijn voorstel was wel ok toch?quote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Elke donateur krijgt de hele reeks te zien. Voor donateurs boven de 200.- verzin ik iets persoonlijks. Kan een etentje zijn, of de DVD met de pics, of als je zelf een verzoek hebt die een beetje decent is?
En nee, geen opengesperde onzin of ranzige plaatjes. Netjes en smaakvol.
Ik dacht zelf aan een foto in het thema van elk subforum ( dus zoveel foto's al subforums ) Met beestjes, met babies, met hardware, in de keuken, met een gereedschaps belt ..etc
25,- gestortquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:04 schreef appelsjap het volgende:
... SHE zal persoonlijk voor een verassing zorgen voor de >200 euro donateurs.
Wat snap jij niet aan de term 'verrassing' ?quote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
Wat moeten we ons voorstellen bij die persoonlijke verassing?
Een crematie, denk ik...quote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
verRassingquote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
Men kan vragen toch?quote:Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de term 'verrassing' ?
paar euro's maar? Gierig zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 11:03 schreef BasOne het volgende:
Ik heb wel een paar Euro's over voor een prive sessie
TVP = automatische donatie van 5 euro.quote:
Rick Astley - Never Gonna Give You Upquote:Op zondag 21 december 2008 11:07 schreef intraxz het volgende:
Welk liedje wordt er eigenlijk aangevraagd?
Dat zou wel ultiem zijnquote:Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |