brabo jeweetsquote:Op zondag 21 december 2008 02:41 schreef fraubitch het volgende:
we haten gers niet.
Alleen zijn spelling
quote:
quote:
Die OP gaat nooit meer goed komen...quote:Op zondag 21 december 2008 02:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ah i9k ben kappt
En ligt t an mij of is de OP verdeeld?
Garpje..quote:
Ga je spraakgebrek maar tentoonstellen in je spreektaal, voor je matige schrijftaal moet je toch echt met overtuigende smoesjes komen.quote:
wen se zo doorgeis duw ich dich gans mit dienne moel in den drekquote:
duitserquote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wen se zo doorgeis duw ich dich gans mit dienne moel in den drek
DOHquote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef Triptamine het volgende:
Die Ilse Delange is zo'n lekker ding he.
quote:
Ze mioet even fr shirtje uitdoenquote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef Triptamine het volgende:
Die Ilse Delange is zo'n lekker ding he.
Het is dat je accent leuk is en ik dat erbij fantaseer, maar wat vloek je toch zo mooi.quote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
WHO IST MEIN FAHRRADT!quote:
Hell yeahquote:Op zondag 21 december 2008 02:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze mioet even fr shirtje uitdoen
Naastquote:
dat was toch de cowboys en angels waar al dat jailbait kwamquote:
Lolquote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Pff weet ik veel, ik kom nooit inquote:Op zondag 21 december 2008 02:51 schreef gers het volgende:
[..]
dat was toch de cowboys en angels waar al dat jailbait kwam
Toch raar, hij staat gewoon op zo'n sitequote:Op zondag 21 december 2008 02:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die OP gaat nooit meer goed komen...
ik kom der ook haast nooitquote:Op zondag 21 december 2008 02:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pff weet ik veel, ik kom nooit inde osse stad
Sommige mensen hebben zelfs moeite met de meeste normale dingen *kuch* gers * kuch*quote:Op zondag 21 december 2008 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toch raar, hij staat gewoon op zo'n site
quote:Op zondag 21 december 2008 02:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zelfs moeite met de meeste normale dingen *kuch* gers * kuch*
quote:
je moet mij eens geil horen zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat je accent leuk is en ik dat erbij fantaseer, maar wat vloek je toch zo mooi.
Hahaquote:Op zondag 21 december 2008 02:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zelfs moeite met de meeste normale dingen *kuch* gers * kuch*
quote:
Idd, maar dr is altijd gedonder met de OP.quote:Op zondag 21 december 2008 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toch raar, hij staat gewoon op zo'n site
quote:
traditie jewaidsquote:Op zondag 21 december 2008 02:57 schreef Biogarde het volgende:
Waarom die OP nog? Hou het lekker simpel. Geen gezeik.
Wat is er mis met de OP?quote:Op zondag 21 december 2008 02:57 schreef Biogarde het volgende:
Waarom die OP nog? Hou het lekker simpel. Geen gezeik.
Ik herinner een video met Dribbel_ die een grap uithaalt. Heb je die nog ergens? Stond op YouTube geloof ik.quote:Op zondag 21 december 2008 02:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je moet mij eens geil horen zeggen
Klinkt als cheijl
Het gezeik eromheen.quote:
Ach, het houdt je van de straat, en het is oldskool (quote:
Traditie.. Oldskool.. Jongste slowchat van het forumquote:Op zondag 21 december 2008 03:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, het houdt je van de straat, en het is oldskool ()
Zie PI und Smileyquote:Op zondag 21 december 2008 03:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Traditie.. Oldskool.. Jongste slowchat van het forum
Zie PI.quote:
Ach.. dan is er wel een foute nummering..quote:
Box en kudosquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 03:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Traditie.. Oldskool.. Jongste slowchat van het forum
Nee, de telling klopt nooit.quote:Op zondag 21 december 2008 03:01 schreef Triptamine het volgende:
Klopt die telling trouwens? Dan heb ik 200 topics gemist
Had het ook niet verwacht eerlijk gezegd:Pquote:Op zondag 21 december 2008 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, de telling klopt nooit.
burcherkinchquote:Op zondag 21 december 2008 03:00 schreef Biogarde het volgende:
Frau kan heel lief Burgerking uitspreken
Ik hou het ook niet echt bijquote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Had het ook niet verwacht eerlijk gezegd:P
ik kwamquote:
We've come a long wayquote:
Men, wat hebben we toen gelachen zegquote:
Boeit ook niet echt eigenlijkquote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet echt bij
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=%2BKLB+%2BSC&withts=&dateurl=2008&resorder=rel.quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:
Ja, de eerste zooi pagina's van mijn links ookquote:Op zondag 21 december 2008 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=%2BKLB+%2BSC&withts=&dateurl=2008&resorder=rel.
Dit is al wat acceptabeler.
Al noemen ze het het: "Neuken met koeien is relaxt mits je van vlees eten houdt - topic" Als ik maar kan blijven ouwehoeren online als ik een keer een zaterdag niks doequote:Op zondag 21 december 2008 03:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Voor mijn part noemen ze dit deel 3937.
Ik zag beneden iets van 17.000 gevonden topics en ik had een WTF-moment.quote:Op zondag 21 december 2008 03:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, de eerste zooi pagina's van mijn links ook
Is 3 er al?quote:Op zondag 21 december 2008 03:08 schreef Biogarde het volgende:
Vanavond Transporter 3 zitten kijken. Aardige film bij een bakkie pinda's en wat pils.
Ja, staat een R5 op FTD. Hele goede R5.quote:Op zondag 21 december 2008 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is 3 er al?.
Mooi, * zarGon noteert.
Speelt Jason Statham er nog in mee? Hij pwnt allesquote:Op zondag 21 december 2008 03:08 schreef Biogarde het volgende:
Vanavond Transporter 3 zitten kijken. Aardige film bij een bakkie pinda's en wat pils.
Yes.quote:Op zondag 21 december 2008 03:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Speelt Jason Statham er nog in mee? Hij pwnt alles
Ik heb Eternal Sunshine of the Spotless Mind gekeken, moest er een beetje bijquote:Op zondag 21 december 2008 03:08 schreef Biogarde het volgende:
Huilen van films ja?quote:Op zondag 21 december 2008 03:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb Eternal Sunshine of the Spotless Mind gekeken, moest er een beetje bij.
Maar eens kijken dan, ik had eigenlijk zo'n half vermoeden dan deel 3 zo'n slap aftreksel was met iemand anders in de hoofdrol, zoals gewoonlijk.quote:
Bank Job.quote:Op zondag 21 december 2008 03:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar eens kijken dan, ik had eigenlijk zo'n half vermoeden dan deel 3 zo'n slap aftreksel was met iemand anders in de hoofdrol, zoals gewoonlijk.
Statham ownt wel nog meer in Lockstock en Snatch vind ik
Oh en niet meer naar de WC durven.quote:Op zondag 21 december 2008 03:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ben ik best goed in, en schrikken.
Slecht geweten of gevoelig?quote:
Ja, gezien.quote:Op zondag 21 december 2008 03:13 schreef Triptamine het volgende:
Over vette films gesproken, heeft iemand hier ooit Control gezien?:
[ afbeelding ]
Over Joy Divisions zanger Ian Curtis, Regie is van Anton Corbijn()
quote:Op zondag 21 december 2008 03:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh en niet meer naar de WC durven.
Deze film komt heel dicht bij perfectie na mijn meningquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 03:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Weet niet of je een beetje Robert de Niro fan bent?quote:Op zondag 21 december 2008 03:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deze film komt heel dicht bij perfectie na mijn mening
ja ik ook. serieus.quote:Op zondag 21 december 2008 03:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Men, wat hebben we toen gelachen zeg![]()
Ik mis het
Heb ik ook wel eens btw, maar dat is snel opgelost: Gewoon naast de bank zeiken!quote:Op zondag 21 december 2008 03:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:
Het gemis? Ja, was echt zo tofquote:
Ken ik niet ,maar lijkt me heel vet als ik IMDB zo zie. En Gangsterfilms met De Niro zijn altijd goedquote:Op zondag 21 december 2008 03:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet niet of je een beetje Robert de Niro fan bent?
Once Upon a Time in America. Aanrader.
Janken bij filmsquote:Op zondag 21 december 2008 03:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb Eternal Sunshine of the Spotless Mind gekeken, moest er een beetje bij.
Beetje een 'vergeten' film. Maar het verhaal, de decors.. Je gaat er echt helemaal in meequote:Op zondag 21 december 2008 03:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ken ik niet ,maar lijkt me heel vet als ik IMDB zo zie. En Gangsterfilms met De Niro zijn altijd goed
Soms maar?quote:Op zondag 21 december 2008 03:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Janken bij films
Soms.. heel somsGebeurt het mij ook
![]()
![]()
Binnenkort maar eens afspreken dan. Duh.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 03:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Soms maar?![]()
En bang zijn en schrikken?
Wanneer?quote:Op zondag 21 december 2008 03:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens afspreken dan. Duh.
Zit overigens een tijdje in Gouda. Martijn is ook in de buurt en Joost komt ook. Hint?
dat zijn van die types die denken een date te scoren bij commercials waar staat: Geen Fysieke afspraken mogelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 03:20 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb echt medelijden met mannen en vrouwen die die sexlijnen op tv bellen
Zie dat het nu op tv is op zo'n beetje alle zenders
Wie niet?quote:Op zondag 21 december 2008 03:19 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind het ook knap dat de Acteurs in Control zelf de optredens spelen. Natuurlijk klinkt het dan niet zo goed als de echt JD en Curtis, maar het is wel heel cool.
ControlSam Riley verdien hier een Oscar voor
![]()
En over janken bij films: Ik krijg wel een hele zware brok in de keel van The Green Mile
zeer spoedig.quote:
Dromen ja!quote:Op zondag 21 december 2008 03:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat is te ergIncl dromen!
Daarom ben ik ook opgehouden met horror's te kijken.
quote:Op zondag 21 december 2008 03:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zeer spoedig.
Vrijstaande villa tot mijn beschikking. En mercedes.
Ik heb denk ik al 10 jaar niet meer gejankt ofzo, maar als ik die film zie moet ik toch bijna. Ben niet zo'n emotionele, en het is film, maar het onrechtquote:Op zondag 21 december 2008 03:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik keek hem voor het eerst met mijn moeder, zaten we daar met z'n tweeën
Party bij jou thuis dusquote:Op zondag 21 december 2008 03:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zeer spoedig.
Vrijstaande villa tot mijn beschikking. En mercedes.
Kudosquote:Op zondag 21 december 2008 03:27 schreef fraubitch het volgende:
maar eniewaai
Ik ga slapen liefhurds
slaap lekker burcherkinch
Slaap lekker beebquote:Op zondag 21 december 2008 03:27 schreef fraubitch het volgende:
maar eniewaai
Ik ga slapen liefhurds
slaap lekker burcherkinch
Die heb ik net gevuld.quote:Op zondag 21 december 2008 03:29 schreef Biogarde het volgende:
Je PM box is vol Frau. Kan 'm wel pushen, maar dat is niet leuk
Met wat?quote:
PUB modequote:
vieze pm'metjes incl naaktpic'squote:
Ik drink Taksi en wil roken, maar dat doet pijnquote:Op zondag 21 december 2008 03:35 schreef Triptamine het volgende:
zo, effe nog een lekkere white widow joint en dan pitten
Keelontsteking? Dan sowieso geen normale sigaretten roken, en als je wil blowen alleen puur.quote:Op zondag 21 december 2008 03:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik drink Taksi en wil roken, maar dat doet pijn
Ja, nee, ja.quote:Op zondag 21 december 2008 03:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Keelontsteking? Dan sowieso geen normale sigaretten roken, en als je wil blowen alleen puur.
Maar dat snap je zelf wel
Randzakenquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, nee, ja.
Ja.
Maar buiten sigaretten doe ik verder niet aan randzaken.
Ja, maar ik hou niet zo van blowen. Vroeger weleens gedaan, maar ik vind het echt niks.quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
RandzakenBlowen is roken waar je tenminste wat aan hebt. Longkanker met een reden
Ach ieder zijn ding he. Maar ik heb begrepen dat de bezem door KLB is gehaald?quote:Op zondag 21 december 2008 03:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou niet zo van blowen. Vroeger weleens gedaan, maar ik vind het echt niks.
Blowenquote:
bohquote:Op zondag 21 december 2008 03:59 schreef zarGon het volgende:
Het is vakantie, yo. Wat ga je slapen om 4 uur?.
Moequote:Op zondag 21 december 2008 03:59 schreef zarGon het volgende:
Het is vakantie, yo. Wat ga je slapen om 4 uur?.
ah dank je... krijg ik nu een note??quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit vat mijn reactie ongeveer in zijn geheel samen, ja. Mooi gezegd. Amen.
JWEETZquote:Op zondag 21 december 2008 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat hebbie voor spannende dingen gedaan?
Dingen-dingenquote:Op zondag 21 december 2008 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat hebbie voor spannende dingen gedaan?
Je kunt je note afhalen bij de balie. Je wordt zo omgeroepen.quote:Op zondag 21 december 2008 04:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ah dank je... krijg ik nu een note??
Spannend zeg, maak me gek!quote:Op zondag 21 december 2008 04:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dingen-dingen![]()
Goedenavond samen
Gaan we stoeien, knuffelkontje van me?!quote:Op zondag 21 december 2008 04:04 schreef kurk_droog het volgende:
ik zal het gezellig hebben met zargon. hmm, zargon kent mijn kwaliteiten nog niet
als ik er 100 heb betal ik 4,50 om ze te zienquote:Op zondag 21 december 2008 04:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vind 4,50 eigenlijk best duur om je note(s) te kunnen zien, als het nou 1 euro was zou ik het nog wel doen.
Hoever ben je nu?quote:Op zondag 21 december 2008 04:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als ik er 100 heb betal ik 4,50 om ze te zien
Het is een stukje service van de zaak. Men hecht te veel waarde aan die dingen. En sowieso, als je lief bent staat er niets boeiends in. Je leest jezelf gewoon terug, een soort autobiografie.quote:Op zondag 21 december 2008 04:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vind 4,50 eigenlijk best duur om je note(s) te kunnen zien, als het nou 1 euro was zou ik het nog wel doen.
Autobiografie kan ook interessant zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een stukje service van de zaak. Men hecht te veel waarde aan die dingen. En sowieso, als je lief bent staat er niets boeiends in. Je leest jezelf gewoon terug, een soort autobiografie.
Waarom zou hij liegen.quote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Echt?
zarGon kun je dat bevestigen?
kanker, denk je dat ik lieg?quote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Echt?
zarGon kun je dat bevestigen?
Dat dus. Sowieso sinds mijn laatste ban niks meer erbij gehad.quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou hij liegen..
48 is niet eens zo heel veel,.
Ja, als je de narcist in jezelf wil blij maken, wel ja.quote:Op zondag 21 december 2008 04:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Autobiografie kan ook interessant zijn.
Niet veel?quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou hij liegen..
48 is niet eens zo heel veel,.
Lijkt me best leuk inderdaad! Notes lezen van anderen.quote:Op zondag 21 december 2008 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, als je de narcist in jezelf wil blij maken, wel ja.
Soms lees ik notes door om tijd te doden,.
Welnee, notes zijn gewoon notities. Niet fout per definitie. Er zijn ook positieve notes. En sowieso ligt het er een beetje aan waar je post en dergelijke.quote:Op zondag 21 december 2008 04:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet veel?Dan heb je dus 48x iets 'fout' gedaan?
Ik heb er 1, maar natuurlijk wel 1 positieve!quote:Op zondag 21 december 2008 04:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, notes zijn gewoon notities. Niet fout per definitie. Er zijn ook positieve notes. En sowieso ligt het er een beetje aan waar je post en dergelijke.
En 48 is wel veel als je het vergelijkt met wat jij hebt..
Koop een dagboek, die mag je modereren naar zoals je hart wenst. Voor het kleurtje alleen doen we het niet, eh.quote:Op zondag 21 december 2008 04:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk inderdaad! Notes lezen van anderen.
Ik wil mod worden alleen voor dat!
Okay, als je zo blij bent met 1 positieve, hoeft die tweede er niet bij.quote:Op zondag 21 december 2008 04:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb er 1, maar natuurlijk wel 1 positieve!
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 21 december 2008 04:17 schreef kurk_droog het volgende:
notes positief??bij mij dan zeker geen enkele?
Een kleurtje? Ja geef maar een kleurtje!quote:Op zondag 21 december 2008 04:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koop een dagboek, die mag je modereren naar zoals je hart wenst. Voor het kleurtje alleen doen we het niet, eh..
Zal ik jou anders eentje geven?.
Tja, als ik note-mod was, had ik kunnen kijken!quote:Op zondag 21 december 2008 04:17 schreef kurk_droog het volgende:
notes positief??bij mij dan zeker geen enkele?
2e? Welke 2e?quote:Op zondag 21 december 2008 04:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, als je zo blij bent met 1 positieve, hoeft die tweede er niet bij.
Ja die krijg je lekker dus niet meer.quote:
Ah daarom vind je 48 niet veel! Je zit jezelf honderden positieve notes te geven.quote:Op zondag 21 december 2008 04:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja die krijg je lekker dus niet meer.. Ik geef die positieve note wel aan mijzelf dan maar. Weer.
.
Je gaat zeker klagen over mij in de dagboek.quote:Op zondag 21 december 2008 04:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een kleurtje? Ja geef maar een kleurtje!![]()
(Dagboek heb ik lekker al!
)
[..]
Tja, als ik note-mod was, had ik kunnen kijken!
Ik wilde je net een lingeriefoto sturen, maar ja zwarte lingerie, dat vind jij passé!quote:Op zondag 21 december 2008 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat zeker klagen over mij in de dagboek..
Maar de mods zijn blauw en jij lekker zwart.. Zwart is zo passé.
En ik print ze uit en hang ze bij mij op m'n bed.quote:Op zondag 21 december 2008 04:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah daarom vind je 48 niet veel! Je zit jezelf honderden positieve notes te geven.
Edit: post 1500.![]()
Ja precies, doe maar zonder de lingerie dan maar.quote:Op zondag 21 december 2008 04:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde je net een lingeriefoto sturen, maar ja zwarte lingerie, dat vind jij passé!
quote:Op zondag 21 december 2008 04:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ik print ze uit en hang ze bij mij op m'n bed.. Wat nou dagboek,
. Mijn notes zijn mijn daboek.
quote:Op zondag 21 december 2008 04:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja precies, doe maar zonder de lingerie dan maar.
Zogenaamd subtiel, maar ik wil helemaal niet met je slapen.quote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens ga slapen!
Dan ga ik wel alleen! Goodbye.quote:Op zondag 21 december 2008 04:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zogenaamd subtiel, maar ik wil helemaal niet met je slapen..
Met een beetje beleg kon je me lokken.quote:Op zondag 21 december 2008 04:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel alleen! Goodbye.
photoshopquote:Op zondag 21 december 2008 09:56 schreef Adelante het volgende:
Ja, DO heeft ook de hunkemuller al gedaan en komt daarna in de playboy
Al 2200 euro.quote:Op zondag 21 december 2008 09:43 schreef postmortum het volgende:
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE![]()
Die staat al half naakt in d'r fobo
da's met de autoband toch?quote:
pers lucht?quote:
gangbang met de sc ?quote:Op zondag 21 december 2008 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zojuist de ergste nachtmerrie ooit gehad
Zou dat een nachtmerrie moeten zijn?quote:
ah stiekum hoop je daarop ?quote:Op zondag 21 december 2008 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat een nachtmerrie moeten zijn?
Duimend zeiknat wakker geworden in je bed? Furtel.quote:Op zondag 21 december 2008 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zojuist de ergste nachtmerrie ooit gehad
Nou nee, maar ik kan me ergere dingen voorstellenquote:
Iets met onthoofde mensen en een fontein van lijken in verregaande staat van ontbinding.quote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Duimend zeiknat wakker geworden in je bed? Furtel.
Wat is er met z'n neus gebeurd?quote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef Adelante het volgende:
Hoi.
Die darter die 100 kilo is afgevallen![]()
[ afbeelding ]
Nu is hij niet tof meerquote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef Adelante het volgende:
Hoi.
Die darter die 100 kilo is afgevallen![]()
[ afbeelding ]
en die armen ivm zijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 21 december 2008 13:06 schreef Skaff-a het volgende:
Kinders, weten jullie hoeveel SC`s ik gemist heb?Trant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:06 schreef Skaff-a het volgende:
Kinders, weten jullie hoeveel SC`s ik gemist heb?Keep it that way.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ik heb smaak jwzquote:Op zondag 21 december 2008 13:09 schreef gers het volgende:
FAS je blijft alleen maar goede muziek posten![]()
Ik deed het expresquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:
even denkenquote:Op zondag 21 december 2008 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb smaak jwz. Heb gister wat muziek van Bob Dylan gedownload en 't is mooi
.
Weet jij nog mooie Bob Dylan nummers?
Mooi, jaquote:
je bent dus naakt aan het fokkenquote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef fraubitch het volgende:
ik moet me aankleden en heb geen zin
waarom moet je je aankleden?quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef fraubitch het volgende:
ik moet me aankleden en heb geen zin
In gemeenschap van goederenquote:
Je hebt ook hele mooie gele huispakkenquote:
eeuhm als jij rijker bent als ik dan welquote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
In gemeenschap van goederen?
Hai fraubitch.
NEOPLASMA!quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook hele mooie gele huispakken
leuk voor vrouwen van 45 met 3 kinderen ja!quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook hele mooie gele huispakken
zoiets jaquote:
Omdat ik weg moetquote:
Hajquote:
Mijn buurvrouw van 50 + heeft ze.quote:Op zondag 21 december 2008 13:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuk voor vrouwen van 45 met 3 kinderen ja!
maar waar moet je dan heenquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zoiets janiet helemaal enzo
[..]
Omdat ik weg moet
[..]
Haj
zijn die nog niet dood?quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw van 50 + heeft ze.
In de plaats van die 3 kinderen heeft ze heul veul plantjes
Nee, ik heb gefaaldquote:
"dan ik"quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm als jij rijker bent als ik dan wel
ken je me gelijk spellingles gevenquote:
FAAL!!!!quote:
quote:
Die "ken" deed je extra hequote:
betraptquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die "ken" deed je extra he?
M'n vader luisterde trouwens naar m'n iPod en zei toen: Traci Lords??? Ik heb een nummer van haar erop staan jeweets.
Conclusie: m'n vader kijkt porno.
Traci Lords, die voormalig minderjarige pornosterquote:
LINK !!!quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Traci Lords, die voormalig minderjarige pornoster. Toen ze iets van 18 was is ze gestopt met porno en "serieus" actrice geworden. Ze speelde onder andere in Cry-Baby en Serial Mom. Ook heeft ze een cd uitgebracht.
Ze is een beetje cult geworden.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:35 schreef postmortum het volgende:
GERS Check teletekst , we staan boveenaan![]()
Zojuist mijn machtiging voor FSC ingevuld![]()
Henkie Kessler we weten waar je woont
quote:
voor ¤10,- FSC gemachtigd en als we een bepaald bedrag bij elkaar hebben krijgen we 1 lid in de raad van comissarisenquote:
moet je een fsc lid zijn om dat te doenquote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
voor ¤10,- FSC gemachtigd en als we een bepaald bedrag bij elkaar hebben krijgen we 1 lid in de raad van comissarisen
denk het niet, info per pmquote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef gers het volgende:
[..]
moet je een fsc lid zijn om dat te doen
Kutjoch!quote:
dat is tussen bazen , newbiequote:
Ik niet.quote:Op zondag 21 december 2008 15:11 schreef Juicyhil het volgende:
Heheh ik moest lachen: http://fotoboek.fok.nl/Arthur_Shawcross
quote:
quote:
Bami!quote:Op zondag 21 december 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Zal ik zo bami halen? Of nasi? Wat erbij?
bami, koejoeloek ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Patat.quote:Op zondag 21 december 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
gebakken banaanquote:Op zondag 21 december 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |