brabo jeweetsquote:Op zondag 21 december 2008 02:41 schreef fraubitch het volgende:
we haten gers niet.
Alleen zijn spelling
quote:
quote:
Die OP gaat nooit meer goed komen...quote:Op zondag 21 december 2008 02:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ah i9k ben kappt
En ligt t an mij of is de OP verdeeld?
Garpje..quote:
Ga je spraakgebrek maar tentoonstellen in je spreektaal, voor je matige schrijftaal moet je toch echt met overtuigende smoesjes komen.quote:
wen se zo doorgeis duw ich dich gans mit dienne moel in den drekquote:
duitserquote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wen se zo doorgeis duw ich dich gans mit dienne moel in den drek
DOHquote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef Triptamine het volgende:
Die Ilse Delange is zo'n lekker ding he.
quote:
Ze mioet even fr shirtje uitdoenquote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef Triptamine het volgende:
Die Ilse Delange is zo'n lekker ding he.
Het is dat je accent leuk is en ik dat erbij fantaseer, maar wat vloek je toch zo mooi.quote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
WHO IST MEIN FAHRRADT!quote:
Hell yeahquote:Op zondag 21 december 2008 02:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze mioet even fr shirtje uitdoen
Naastquote:
dat was toch de cowboys en angels waar al dat jailbait kwamquote:
Lolquote:Op zondag 21 december 2008 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Pff weet ik veel, ik kom nooit inquote:Op zondag 21 december 2008 02:51 schreef gers het volgende:
[..]
dat was toch de cowboys en angels waar al dat jailbait kwam
Toch raar, hij staat gewoon op zo'n sitequote:Op zondag 21 december 2008 02:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die OP gaat nooit meer goed komen...
ik kom der ook haast nooitquote:Op zondag 21 december 2008 02:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pff weet ik veel, ik kom nooit inde osse stad
Sommige mensen hebben zelfs moeite met de meeste normale dingen *kuch* gers * kuch*quote:Op zondag 21 december 2008 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toch raar, hij staat gewoon op zo'n site
quote:Op zondag 21 december 2008 02:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zelfs moeite met de meeste normale dingen *kuch* gers * kuch*
quote:
je moet mij eens geil horen zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat je accent leuk is en ik dat erbij fantaseer, maar wat vloek je toch zo mooi.
Hahaquote:Op zondag 21 december 2008 02:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zelfs moeite met de meeste normale dingen *kuch* gers * kuch*
quote:
Idd, maar dr is altijd gedonder met de OP.quote:Op zondag 21 december 2008 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toch raar, hij staat gewoon op zo'n site
quote:
traditie jewaidsquote:Op zondag 21 december 2008 02:57 schreef Biogarde het volgende:
Waarom die OP nog? Hou het lekker simpel. Geen gezeik.
Wat is er mis met de OP?quote:Op zondag 21 december 2008 02:57 schreef Biogarde het volgende:
Waarom die OP nog? Hou het lekker simpel. Geen gezeik.
Ik herinner een video met Dribbel_ die een grap uithaalt. Heb je die nog ergens? Stond op YouTube geloof ik.quote:Op zondag 21 december 2008 02:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je moet mij eens geil horen zeggen
Klinkt als cheijl
Het gezeik eromheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |