Heb je daar ook een recept voor?quote:
Zeg dan dat ie de 30e klaar moet zijnquote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Moet hem nog kopen.
Ik heb normaal lenzen in, en dat vernuecksextje oogmeting altijd. Dus ik draag dit weekend mijn oude bril en ga maandagmiddag alles regelen en kopen.
Euh. Denk dat ik dan gewoon lenzen in heb heur.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dan dat ie de 30e klaar moet zijn
Niks daarvanquote:Op zondag 21 december 2008 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Euh. Denk dat ik dan gewoon lenzen in heb heur.
kan je beter dit jaar doen, dit is het laatste jaar dat je het nog bij de buitengewone uitgaven kan opgeven bij je belastingaangifte (tenzij je verzekering het volledig dekt)quote:Op zondag 21 december 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook begin volgend jaar weer eens een nieuwe bril aanschaffen.
Heb ook datzelfde lenzenprobleem en de laatste keer gewoon mijn oude bril laten doormeten en gezegd dat ze maar dezelfde sterkte moesten aanhouden bij het maken van de nieuwe.
Begin er nu toch steeds meer voor te voelen eens een echte oogmeting te laten doen nadat ik de lenzen een tijdje uit heb gehad en dan misschien wel een vario-focus te nemen, zodat ik van dat gekloot van aparte leesbrillen af ben.
Verzekering dekt tot een bepaald bedrag. Rest moest ik toch al zelf bij betalen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:23 schreef sexymofo het volgende:
kan je beter dit jaar doen, dit is het laatste jaar dat je het nog bij de buitengewone uitgaven kan opgeven bij je belastingaangifte (tenzij je verzekering het volledig dekt)
Nee, want die rest mag je aftrekkenquote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verzekering dekt tot een bepaald bedrag. Rest moest ik toch al zelf bij betalen.
de rest is idd dit jaar nog aftrekbaar van je aangifte IB (inkomstenbelasting) en afhankelijk van je inkomen krijg je van het extra deel tot maximaal 52% terug.quote:Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want die rest mag je aftrekkenvan je loonbelasting. Of mis ik iets?
WB DH enquote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Den_Haag het volgende:
weer terug van de wintersport. nu lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |