quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Dat is toch helemaal geen noviteit?quote:Ook niet onbelangrijk bij een dergelijke potente auto zijn de remmen. Op dat gebied is er een noviteit aan boord. De AeroBrake is een flap in de achterspoiler die uitklapt als er wordt geremd.
En in net zo'n goede staatquote:Op zondag 21 december 2008 10:27 schreef Paladijn het volgende:
Straks heb je net zoveel auto's als Lexxx in bezit
Tya, een oldtimer in goede staat heeft een zeer hoge vraagprijs... ik verbaas me ook nog steeds over het geld wat je voor een Austin Healey 3000 neer moet tellen... 40k+ is blijkbaar normaalquote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
En in net zo'n goede staat
Die gast doet ook een schitterende 93 uit 1956 weg, maar die gaat wat boven budget. Als het even kon had ik het overigens wel geweten![]()
Dat heeft volgens mij meer te maken met het niet meer de moeite nemen om het hier ook te spammen... vaak spamt zo iemand dezelfde inhoud over meerdere forums heen zoals autofans, nbring.nl en dfquote:Op zondag 21 december 2008 15:19 schreef laurencius het volgende:
Bar weinig auto projecten te zien op FOK, op wat niet-vooruit-komende-taartscheppende-mitsus na.
Rover staat nog op de oprit, maar die gaat de 13e naar de sloop als danniemand m op heeft gehaaldquote:Op zondag 21 december 2008 16:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, een oldtimer in goede staat heeft een zeer hoge vraagprijs... ik verbaas me ook nog steeds over het geld wat je voor een Austin Healey 3000 neer moet tellen... 40k+ is blijkbaar normaal
Lexxx heeft volgens mij alleen nog de Lada en twee Visa's op zijn naam staan, dus het valt nog mee
quote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rover staat nog op de oprit, maar die gaat de 13e naar de sloop als danniemand m op heeft gehaald
ja voor 200 aan een roverfapper, maar die laat niksmeer van zich horenquote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik dacht dat je die al lang voor iets van 150 euro meegegeven had aan iemand
quote:Op zondag 21 december 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Krijg je in een warm bad geen tubgirltoestanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |