quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Prosac het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hattrick en + 5 miljoen.
Mwa, een 2 jarig contract heeft hij toch nog?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Kerol het volgende:
Ik zie Nijland er nog wel voor aan om hem nog steeds voor 13 a 14 mil de deur uit te laten gaan, is echt te weinig
2 jarig contract, volgend seizoen wellicht een clausule van onder de 10 miljoen, komend seizoen geen Europees Voetbal, en - niet lullig bedoeld - het is maar FC Groningen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Kerol het volgende:
Ik zie Nijland er nog wel voor aan om hem nog steeds voor 13 a 14 mil de deur uit te laten gaan, is echt te weinig
Daar teken ik voor hoor. Eigenlijk voor alles boven de 10 miljoen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Kerol het volgende:
Op zich hadden de Skysport commentatoren wel gelijk. Hij heeft nu aangetoond te kunnen scoren en koel te kunnen blijven. Nu nog de bevestiging in de volgende pot tegen Italie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of het moet een Rigters verhaal worden dat IEDEREEN hem ineens wil hebben, ja; dan gaat Chelsea of Real ook wel meebieden en zetten ze hem voor 20 miljoen op de bank a 3 miljoen per jaar.
De transfersom gaat echt niet lager , omdat FC Groningen geen Europees voetbal heeft behaald.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
2 jarig contract, volgend seizoen wellicht een clausule van onder de 10 miljoen, komend seizoen geen Europees Voetbal, en - niet lullig bedoeld - het is maar FC Groningen.
Het is fantastisch wat ie presteert, maar om te denken dat je 25 miljoen binnenhaalt... +- 15 met enige clausules en/of een % zou perfect zijn.
Daar blijft echt barweinig van over hoor na die 30% ong voor het Investering Fonds en Goteborgquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar teken ik voor hoor. Eigenlijk voor alles boven de 10 miljoen.
Lengte van contract en sportieve prestaties bepalen toch echt wel voor een heel groot deel een reël te vragen transfersom.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:35 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
De transfersom gaat echt niet lager , omdat FC Groningen geen Europees voetbal heeft behaald.
Denk je dat buitenlandse clubs 20 miljoen gaan neertellen bij een Nederlandse middenmoter?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:35 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
De transfersom gaat echt niet lager , omdat FC Groningen geen Europees voetbal heeft behaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |