Ah joh, die twee letters, wat scheelt dat nou?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Suzziieee, mag dit wel, zo van de concurrentie?
Sssssssssssttttt!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Suzziieee, mag dit wel, zo van de concurrentie?
Goed hè?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:29 schreef Belana het volgende:
ja huup dankzij jou zitten wij allemaal met onze H&M bestellingen ten slotte
Hallo, ding dong! Jij hebt er 100 bij je werk zittenquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:35 schreef Belana het volgende:
Ik wou dat ze hier een H&M hadden. er zou er 1 komen maar dat is toch niet gebeurt helaas.
ja en maar 3 kwartier pauzequote:Op zaterdag 20 december 2008 22:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hallo, ding dong! Jij hebt er 100 bij je werk zitten
Ja, irritant hè! Precies die bij jullie achter idd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:47 schreef Belana het volgende:
[..]
ja en maar 3 kwartier pauze![]()
en die verhalen van 1 kassa en 5 vage dames die kloppen
Haha, nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei toch, ik ben te wispelturig.
Sorry, zal het niet meer doen.
Sowieso zijn H&M en ik nooit dikke vriendjes geweest. Ik weet nog dat ik een keer op mijn 13e met de trein naar A'dam gegaan ben omdat ik een reclame had gezien van een heel tof jurkje en toen kwam ik daar en toen hadden ze heel dat jurkje niet.
En vanaf toen is het nooit anders geweest. Ik kan er echt zeg maar nooit slagen. Met mijn zwangerschap een leuk bloesje gescoord maar daarvan zitten de mouwen ook echt net te strak eigenlijk.
ja nou dat snap ik wel, de verhoudingen zijn idd niet helemaal je van het.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
post van BE die ze misschien weer weghaalt dus die ik niet moet quoten
Of je kipfiletjes in die E-cup stoppenquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had gepost dat ik van H&M nooit dingen pas omdat in mijn maat de mouwen altijd wel nog 4 maten te klein zijn terwijl ze tegelijkertijd uit gaan van een E-cup ofzo.
Maar dan denk ik er gelijk achteraan 'moet je 30 kilo af vallen trut, dan heb je dat probleem ook niet'.
Ik vul dat dan altijd alvast voor jullie in.En dan haal ik de post maar weg omdat ik geen recht op zeuren heb, ik ben er tenslotte zelf bij.
Worden je armen korter dan als je afvalt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had gepost dat ik van H&M nooit dingen pas omdat in mijn maat de mouwen altijd wel nog 4 maten te klein zijn terwijl ze tegelijkertijd uit gaan van een E-cup ofzo.
Maar dan denk ik er gelijk achteraan 'moet je 30 kilo af vallen trut, dan heb je dat probleem ook niet'.
Dat was vroeger gratisquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik bestel altijd bij de webwinkel van Esprit..
De verzendkosten zijn daar maar 0,95 cent, en wat je niet wil kun je gratis terugsturen..
Ik snap je even niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Worden je armen korter dan als je afvalt?
hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ik wil wel wat van je overnemen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:54 schreef Belana het volgende:
ja nou dat snap ik wel, de verhoudingen zijn idd niet helemaal je van het.
overigens hebben ze die E niet en dat vind ik dan weer k*t want dat heb ik tegenwoordig
Ah okquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik snap je even niet.![]()
![]()
Iig bedoel ik dat de mouwen zo krap zitten dat ik mijn armen niet kan buigen.![]()
![]()
![]()
Bij schoenmaten kan het wel degelijk zo zijn dat je na het afvallen in een maat kleiner kanquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah ok
Ik heb vaak het probleem dat de mouwen tekort zijn namelijk, maar daar helpt afvallen dus niet tegen
Ja maar,ja maar... een stukkie dr afhalen is makkelijker te realiseren dan er aan te breienquote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik lees over H&M en lange benen, hebben ze ook iets voor korte benen![]()
Bij mij is altijd alles een kilometer te lang, zelfs lengtemaat 30 is nog te lang (gelukkig alleen de zoom maar toch). En das minstens zo irritant als te lange benen![]()
Maaruh ben ook niet zo'n h&m fan, althans niet voor mezelf. Wel voor mijn nichtje.
Ugh.quote:Op zondag 21 december 2008 07:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou hier niks fijns! Ik moet zo werken en heb geen zin!
Zit er een H&M op de Leyweg?!?!?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:32 schreef p_iglet het volgende:
snoopy volgens mij is dat een grote stad h&m probleem.. hier in den haag is het ook zo'n ramp.
En die winkel is een puinbak![]()
Als ik dus echt iets van de h&m wil hebben dan ga ik naar de leyweg of zelfs naaldwijk, veel kleinere winkel, maar wel rustig, met fatsoenlijke hoeveelheid kassa's over en de dingen netjes en overzichtelijk in de rekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |