Ugh.quote:Op zondag 21 december 2008 07:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou hier niks fijns! Ik moet zo werken en heb geen zin!
Zit er een H&M op de Leyweg?!?!?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:32 schreef p_iglet het volgende:
snoopy volgens mij is dat een grote stad h&m probleem.. hier in den haag is het ook zo'n ramp.
En die winkel is een puinbak![]()
Als ik dus echt iets van de h&m wil hebben dan ga ik naar de leyweg of zelfs naaldwijk, veel kleinere winkel, maar wel rustig, met fatsoenlijke hoeveelheid kassa's over en de dingen netjes en overzichtelijk in de rekken.
Oeps nog ff nagekeken, maar het waren de C&A en de v&d op de leyweg. Al die winkels met een & teken ookquote:Op zondag 21 december 2008 09:32 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Zit er een H&M op de Leyweg?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tenerifequote:Op zondag 21 december 2008 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Waar gaan jullie heen, Llewella? In de meeste plaatsen hebben ze ook baby's en kun je dus wel spullen voor ze kopen hoor
quote:Op zondag 21 december 2008 11:20 schreef Lois het volgende:
Jeetje BelaanMoet je nog werken deze week?
Ja die lijken mij ook super,sinds een aantal weken een nieuwe soort en volgens mij moeten die gewoon goed werken....quote:Op zondag 21 december 2008 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak, ik hoor goede verhalen over Hema hemdjes die alles strak trekken en houden. Schijnt heel goed te werken bij jurkjes enzo.
klote situatiequote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef S_oepstengel het volgende:
Ik kom even tussendoor hoor. Ik ben momenteel heel boos.Ze zijn met een vrachtwagen tegen onze auto aangereden en nu ligt de hele achterkant van de auto in de prak.
We weten niet wie het gedaan heeft...
Nou kan ik inplaats van morgen boodschappen doen voor kerst enz. m'n autootje gaan laten maken.. alsie al gemaakt kan worden.... merry christmas
M'n vriend is dat nu allemaal aan het uitzoeken.. heb er zelf de ballen verstand vanquote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
klote situatieheb je niets aan het waarborgfonds?
mn mams (zit in de schade) zegt, als je een getuige hebt dat je de auto zonder schade neergezet heeft, en je heb een getuige dat de auto beschadigd terug is gevonden en dat je niet in de tussentijd met de auto weggeweest bent, kun je aanspraak maken op t waarborgfonds.quote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
M'n vriend is dat nu allemaal aan het uitzoeken.. heb er zelf de ballen verstand vanHoop alleen maar dat ie gemaakt kan worden.
Oh, topquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn mams (zit in de schade) zegt, als je een getuige hebt dat je de auto zonder schade neergezet heeft, en je heb een getuige dat de auto beschadigd terug is gevonden en dat je niet in de tussentijd met de auto weggeweest bent, kun je aanspraak maken op t waarborgfonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |