*Valt binnen* Heej; een H&M bankje!
Ben er eergister nog geweest; maar was teleurstellend; ik wilde nog even mooie schoentjes voor Amber halen voor we op vakantie gaan; maar alleen grotere maatjes nog.
Naja; dan moet ze het maar doen met d'r stoere K-Swiss gympjes die ze van oma heeft gehad.
En wel nog mooie kerstsokjes en 2 witte (geen ecru maar witte) maillotjes meegenomen bij de H&M; en erg staan twijfelen bij die mooie glimmende zwarte kerstjurk voor Amber; maar ze heeft al zoveel kerstjurkjes inmiddels

(De gouden van de H&M; een bordeaux rode van de h&m van vorig jaar; een amberkleurig jottum jurkje).
Oehwww *Spring*Zenuw*Spring* Vandaag inpakken en dan vannacht om half 2 op naar schiphol!!! Normaal is het al spannend; maar met amber helemaal; zorgen dat ik niks vergeet voor d'r; dit mee; dat mee; en volgens mij allemaal overbodig

Helaas zijn d'r luier-zwembroekjes van kaatje katoen niet op tijd binnen gekomen met de kerst-post-drukte
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae