quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Denk dat het met de gladheid wel meevalt hoor, volgens het KNMI wordt het vannacht 8 (!) graden
De 88 zou trouwens s avonds ook vaker gaan rijden (om t kwartier), weet niet of dat nu al is..
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, technisch gezien wel. Volgens het schema bij de haltes.
In de praktijk daarentegen... heb ik alsnog 25 minuten op de bus gewacht. Vriendin van me moest naar Driebergen-Zeist (we kwamen samen vanuit Arnhem) en vanaf daar nog een kwartiertje fietsen en ze was eerder thuis dan ik.
Het schema van lijn 2 is trouwens helemaal weggehaald bij de halte Stadspoort maar volgens dat lichtkrantding bij de halte rijdt hij nog wel, volgens de oude tijden. Die lijn verscheen ook niet op 9292ov.nl vanmorgen maar reed wel. Ik geef het op.
quote:Op zondag 21 december 2008 12:17 schreef Mestras het volgende:
dat centrum van Ede is echt verschrikkelijk
Inddquote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef tralalala het volgende:
Knal dat plaatje uit het andere topic anders in de op
Cinemec is trouwens vet mooi versierd![]()
![]()
Te weinig bezoekers en die echt frequent komen. Plus je moet gespreksonderwerpen hebben he (ook al is het niet over Ede.)quote:Op woensdag 24 december 2008 22:03 schreef tralalala het volgende:
Hoe kan het toch dat het elke keer weer helemaal stil valt in dit topic?
Er gebeurt ook helemaal niets in Ede
Ben nu nog aan het werk in Nijmegen, maar ik zal straks eens op de terugweg kijken.quote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef tralalala het volgende:
Cinemec is trouwens vet mooi versierd![]()
![]()
Mja, ik kom hier ook alleen maar als ik het in my active topics zie verschijnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Te weinig bezoekers en die echt frequent komen. Plus je moet gespreksonderwerpen hebben he (ook al is het niet over Ede.)
Ach, het houd me nu in de hoofdlijnen op de hoogte van alles.
Ik dus ook, weer niet op cinemec gelet, omdat ik mij doodergerder aan de stoplichten tussen Wageningen en Ede, die dingen staan altijd op oranje/roodquote:Op woensdag 24 december 2008 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, ik kom hier ook alleen maar als ik het in my active topics zie verschijnen.
Dat wordt helemaal leuk voor je dan, aangezien Wageningen weer zo moeilijk moest doen met het verdubbelen van de Dreeslaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dus ook, weer niet op cinemec gelet, omdat ik mij doodergerder aan de stoplichten tussen Wageningen en Ede, die dingen staan altijd op oranje/rood![]()
Maar met een beetje hoop woon ik in januari in Wageningen
Ik ga via Wageningen over de A50 (of bedoelde je dat niet?)quote:Op donderdag 25 december 2008 00:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal leuk voor je dan, aangezien Wageningen weer zo moeilijk moest doen met het verdubbelen van de Dreeslaan.
Mijn zus woont in Wageningen en elke keer als je daar rond 5/6 uur heen gaat sta je vast...precies op het punt waar het in Wageningen over gaat (van dubbel naar enkel)
Maar je zou de A50 dan wel nemen?![]()
Ik ken er wel een paar hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat er geen leuke meiden in Ede wonen
Waar hang jij dan rond?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:37 schreef Bob-B het volgende:
Ik zie veels te veel oude vrouwen rondhangen in Ede en dan kijk ik in het fobo van CherryLips en dan denk ik, ze zijn er wel!![]()
Dat is niet veel beterquote:Op donderdag 25 december 2008 13:01 schreef eNaSnI het volgende:
Wellicht eens op zaterdagavond/nacht proberen
Eensch. Behalve CL natuurlijk, maar die ben ik nog nooit in het wild tegen gekomen. Daarom verhuis ik ook naar Amsterdam, daar zijn zat leuke meiden!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat CherryLips zich aangesproken voeltquote:Op donderdag 25 december 2008 13:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alsof ik de eerste ben die dat zegt
Jah tussen mij en CL, maar niemand andersquote:Op donderdag 25 december 2008 15:45 schreef hierissieweer het volgende:
De laatste berichten vragen om een meet, zaterdagavond op het museumplein.
Nee nog niet geweest, wellicht kunnen we eens een meet doen daarquote:Op donderdag 25 december 2008 21:08 schreef Jetje86 het volgende:
haha nee sorry geen striptent, de oude N-joy is het
Is het een verbetering ten opzichte van de N-Joy, of is het nog steeds een oude aftandse, decoratief verwaarloosde kelder met drank en buitenlanders?quote:
Ik hoorde van een vriend dat het nog steeds een ballentent is. Later op de avond komen er meer buitenlanders binnen omdat het anders helemaal leeg is.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het een verbetering ten opzichte van de N-Joy, of is het nog steeds een oude aftandse, decoratief verwaarloosde kelder met drank en buitenlanders?
http://www.clubfamous.nl/quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriend dat het nog steeds een ballentent is. Later op de avond komen er meer buitenlanders binnen omdat het anders helemaal leeg is.
It's 'tha underground'quote:
http://guldie.nl/index.php?pagina=winkel&subpagina=contactquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Waaar in Ede (e.o.) haal ik een beetje leuk behang? Decorette in Bennekom is al uitgekamd, praxis ed is allemaal flut.. welke winkels hebben een beetje ruime keus?
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het een verbetering ten opzichte van de N-Joy, of is het nog steeds een oude aftandse, decoratief verwaarloosde kelder met drank en buitenlanders?
Ik ga ede voorgoed ontvluchten, als mijn huisje doorgaat. Vandaag is de laatste dag dat de eerste kandidaat kan reageren voor de woning en anders wordt ik de gelukkige!quote:Op maandag 29 december 2008 08:57 schreef mstx het volgende:
Ik ontvlucht Ede.![]()
http://partyflock.nl/party/136255:Qountdown.html
ja dan moettie wel wat liefde krijgen...quote:Op maandag 29 december 2008 11:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik blijf thuis, heb een kitten van een paar maanden en die kan ik moeilijk alleen laten bij z'n eerste vuurwerk-trauma
Ik ben in Wageningen (volgens mij in het gat...over sneu plekken gesproken)quote:Op maandag 29 december 2008 20:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Waar gaan de FOK-ers hier uit Ede eigenlijk naar toe met oud & nieuw? Back in the days ging ik met O&N wel 's naar de Buitenzorg ("gala") of de Atlantis (heet nu anders geloof ik). Ede of niet, 't was altijd wel lachen!
Ik vind het niet zo boeiend, beter als de n-joy. Maar mij kun je het beste in een kroeg neerzetten. Maakt mij het gelukkigstquote:Op maandag 29 december 2008 22:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
't Gat is volgens mij helemaal niet zo sneu. Paar jaar geleden nog 5 mei gevierd, en was best geinig.
Jap dat was toen al wel erg indd! Ik moet iedergevalm met de auto naar wageningen, terug met de taxi. Als dat maar goed gaatquote:Op woensdag 31 december 2008 10:35 schreef tralalala het volgende:
Weer mist vanavondvorig jaar was het best link om auto te rijden.
Zicht was 1 meter ofzoje kon de strepen van de weg niet eens zien.
Yeah! Niet dronken geworden omdat ik met de auto ben gegaan, vond het te koud om 1,5 km. te fietsenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef Jetje86 het volgende:
En iedereen een goede jaarswisseling gehad?
Heel goed! Stoppen met roken, beginnen met drinken!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
ja hoor, heerlijk! lekker gedronken en nu gestopt met roken
Saaie muts!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:56 schreef Jetje86 het volgende:
Ben lekker burgelijk thuis gebleven ben ziek. Dus lag rond 1 uur al in m'n bed !
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:58 schreef Jetje86 het volgende:
En iedereen een goede jaarswisseling gehad?
Volgend jaar gaan we Amsterdam, jij ook?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Yeah! Niet dronken geworden omdat ik met de auto ben gegaan, vond het te koud om 1,5 km. te fietsen![]()
[..]
Heel goed! Stoppen met roken, beginnen met drinken!
[..]
Saaie muts!beterschap!
Als m'n huis tegen die tijd eindelijk klaar is welquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we Amsterdam, jij ook?
Ah, dat zijn momentjes van beperkte vreugdequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:56 schreef Jetje86 het volgende:
Ben lekker burgelijk thuis gebleven ben ziek. Dus lag rond 1 uur al in m'n bed !
Dus is mijn goede voornemen ook er moet meer gedronken worde met o&n en minder ziek zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ah, dat zijn momentjes van beperkte vreugde
Als ik je kan helpen daarbij moet je het maar zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Dus is mijn goede voornemen ook er moet meer gedronken worde met o&n en minder ziek zijn
Mijn broertje vond al dat drinken weer zonde van zijn oliebollen, die verspreid over de stoep lagenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Dus is mijn goede voornemen ook er moet meer gedronken worde met o&n en minder ziek zijn
Maar dan wel met matequote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Mijn broertje vond al dat drinken weer zonde van zijn oliebollen, die verspreid over de stoep lagen![]()
Gezondheid is altijd een mooi ding!
Ja, die waren er volgens mij ook bij, maar net zo vertieft als hijquote:
Heb je de hut in Wageningen? Gefeli!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
jongens, ik moet jullie mededelen. Ede is binnenkort 1 bewoner armer...
Welke wijk kom je te wonen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
jongens, ik moet jullie mededelen. Ede is binnenkort 1 bewoner armer...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heb je de hut in Wageningen? Gefeli!
Centrum-zuid zo heet het officieel. Maar ik kom 40 meter van het gemeentehuis/kroegen af te wonenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke wijk kom je te wonen?![]()
Mijn zus woont sinds een half jaar in de Nude.
Dacht altijd dat het een pauper/tokkiewijk was, maar dat valt erg mee
tofquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[..]
Centrum-zuid zo heet het officieel. Maar ik kom 40 meter van het gemeentehuis/kroegen af te wonen(aan de kant van de dijk, het park en de rust
)
Pas maar op,..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[..]
Centrum-zuid zo heet het officieel. Maar ik kom 40 meter van het gemeentehuis/kroegen af te wonen(aan de kant van de dijk, het park en de rust
)
Haha dus ik ben niet de enige die hem op de handrem inparkeertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Pas maar op,..
Als het lekker weer word, kom ik je rust verstoren als ik motor ga rijdendijkjes
![]()
Maar het is nu wel lekker in ede, lekker met de auto door de straatjes, en lekker handrem trekken![]()
Veel straten zijn toch niet gestrooid. en ze zijn breden dat bennekom
Op niet openbaar terrein? Dat wil ik de politie wel eens zien doenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef eNaSnI het volgende:
Pas maar op met die handrem, anders nemen ze je rijbewijs nog in voor een artikel 5 actie
Niet openbaar terrein volgens welke definitie?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Op niet openbaar terrein? Dat wil ik de politie wel eens zien doen
Volgens dit verhaal kun je waarschijnlijk zelf het beste beoordelen wat er wel of niet van toepassing isquote:De Wegenverkeerswet geldt op "alle voor het openbaar verkeer openstaande wegen of paden met inbegrip van de daarin liggende bruggen en duikers en de tot die wegen behorende paden en bermen of zijkanten". De WVW geldt dus ook op privéterrein, zolang een ieder dat terrein kan betreden.
Een bordje "eigen terrein" is dus niet voldoende om de WVW niet van toepassing te laten zijn. Een werkzame slagboom wel. Een hek dat door iedereen kan worden geopend niet (dacht ik). Een bordje "verboden toegang" is alleen voldoende als dat verbod ook wordt gehandhaafd, dus is niet voldoende als niemand zich er in de praktijk aan stoort.
Een gigantisch verlaten parkeerplaats op militair terrein? Daar komt de politie nietquote:Op zondag 11 januari 2009 15:28 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Niet openbaar terrein volgens welke definitie?
[..]
Volgens dit verhaal kun je waarschijnlijk zelf het beste beoordelen wat er wel of niet van toepassing is
Prijsmepper, wou ik zeggen, maar die zat daar. Nu zit er de Steengoed? of is die ook alweer weg?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weet iemand hoe die discountwinkel heeft die vlak naast de Action zit?
Die is allang wegquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Prijsmepper, wou ik zeggen, maar die zat daar. Nu zit er de Steengoed? of is die ook alweer weg?
Nee, Prijsmepper zit/zat in het centrum, ik bedoelde inderdaad Steengoed. Niet dat ik er iets van nodig heb, maar ik vraag me al de hele dag af hoe die toko ook alweer heette...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
Prijsmepper, wou ik zeggen, maar die zat daar. Nu zit er de Steengoed? of is die ook alweer weg?
quote:Steengoed was een combinatie tussen Kruidvat en Blokker en claimde de goedkoopste in non-food te zijn. De eerste vestiging werd geopend in Hilversum gevolgd door filialen in Apeldoorn, Amersfoort, Ede en plannen voor een vestiging in Arnhem. De vestiging in Ede ging als eerste failliet gevolgd door de winkels in Apeldoorn en Amersfoort.
Volgens mij ook, maar let er ook niet zo op.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef tralalala het volgende:Steengoed is toch allang weg?
![]()
Kom er 3 keer per week langs.
Dacht dat het pand leeg stond, maar let er nooit echt op
Edit:
[..]
![]()
Dat het failliet ging vind ik niet zo vreemd: Een grote winkel, veel m2 te vullen. Maar de vullingsgraad viel wat tegen. In dit soort winkels moet je veel mogelijk zooi op het kleinst mogelijkste m2 stoppen. Dan ga je het reddenquote:
Nope. Daarnaast staat er nog vee'l meer leeg, ongelofelijk hoeveel 'te koop/huur-borden overal hangen.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Zonde alleen dat die ruimte leegstaat, of is het alweer gevuld?
Er komt volgens mij wel iets meer als alleen particuliere koopwoningen, als ik deze plannen mag geloven:quote:Op maandag 2 februari 2009 22:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens mij blijft in ieder geval de poort staan, en zo te zien ook een gedeelte van de muren aangezien dit gestut is. De nieuwbouw begint volgend jaar geloof ik. Allemaal particuliere koopwoningen dus echt goedkoop zal het wel niet worden.
Zie voor meer informatie: www.enka-ede.nlquote:Het voormalige fabrieksterrein wordt gekenmerkt door een aantal prachtige industriële monumenten en wordt met veel aandacht herontwikkeld tot een nieuw levendig gebied voor wonen, werken en verblijven. Op het Enkaterrein worden op termijn ongeveer 1400 woningen gebouwd. Ook komt er 50.000 m² aan voorzieningen voor zowel commerciële als niet-commerciële organisaties. Hotel en Congrescentrum de Reehorst en ROC A12 krijgen een plek in het gebied.
Ik ging alleen met de bus om uit te gaan in Wageningen. Maar heb daar nooit wat mee gemaakt. Denk dat het meer op de 2 lijnen naar veldhuizen zal zijn...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef DonJames het volgende:
We zijn weer eens in het nieuws![]()
Was er dan zoveel agressie in de bus? (ik ga echt helemaal nooit met de bus, dus ik zou het niet weten)
Lijn 88 rijdt nu ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ging alleen met de bus om uit te gaan in Wageningen. Maar heb daar nooit wat mee gemaakt. Denk dat het meer op de 2 lijnen naar veldhuizen zal zijn...
Ik ben heerlijk verhuisd naar Wageningen, veel leuker centrum en vandaag zelfs koopzondag gehadquote:Op zondag 29 maart 2009 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat zo lees elke keer ben ik blij dat ik niet meer in het centrum woon.
Ik ken iemand die tegenover het station (Ede centrum) woont in een flat, die kerel kijkt zijn ogen uitquote:Op zondag 29 maart 2009 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat zo lees elke keer ben ik blij dat ik niet meer in het centrum woon.
Koopzondag in Wageningenquote:Op zondag 29 maart 2009 18:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk verhuisd naar Wageningen, veel leuker centrum en vandaag zelfs koopzondag gehad
Ik woonde niet eens tegen over het Museumplein, maar waar nu D-reizen zit.Takkeherrie in het weekend, niet te filmen. Vooral op vrijdag en zaterdag natuurlijk, deed geen oog dicht, mijn slaapkamer zat aan de straatkant. Begonnen die eikels om half 4 's nachts de luifels uit te draaien van onze winkel waar we boven woonden, ik zat tegen het plafond. Of ze begonnen met reclameborden van de ABN te zeulen, probeerden de deuren van de MacDonald's open de breken (of open te slopen met rotjes), gooiden ruiten in van het oude postkantoor toen dat nog leeg stond... of bij ons. Of braken gewoon bij ons in, pisten ons binnenplaatsje onder, dat soort dingen.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ken iemand die tegenover het station (Ede centrum) woont in een flat, die kerel kijkt zijn ogen uitgebeurd van alles daar.
Gelukkig doet de Bernardo's ook niet aan zondagsrustquote:Op zondag 29 maart 2009 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koopzondag in Wageningen. Daar durven we in Ede niet eens van te dromen, het is al schand als de Mediamarkt op tweede Paasdag ofzo een uurtje open is
.
Een beetje kots stinkt als de ziekte, maar het lijkt me toch prettiger als een grote plas bloed voor je deur. Hopelijk worden de daders snel aangehouden en vervolgt voor poging tot doodslag. Raar eigenlijk dat er altijd over 'Marokkanen' wordt gesproken, in enkelvoud 'Marokkaan' kom je het nooit tegenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb een paar jaar op het Museumplein gewoond. Regelmatig straalbezopen mensen aan de deur gehad, het gebeurde ook meer dan eens dat op zondagochtend de kots van de voordeur afdroop..
Vorig jaar heeft hier een of ander rotjong tegen de poort aan gescheten, was ook geen pretjequote:Op zondag 29 maart 2009 20:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Gelukkig doet de Bernardo's ook niet aan zondagsrust
Lekker verhaal trouwens hierbovenWoon je nu een stuk beter lijkt me
Volgens mij wordt dat steeds minder. Vroeger gingen veel mensen naar veenendaal, maar nu ede op dat gebied flink verbeterd is gaat dat ook beterquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:43 schreef Mestras het volgende:
gaan veel edenaren shoppen in veenendaal of valt dat wel mee?
Nou er zijn ook een hoop leuke dingen in ede, maar het begint hier steeds meer te lijken op een verzameling van de mindere nieuwsberichten....quote:Op donderdag 9 april 2009 17:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Las net dat het een willekeurig slachtoffer wasNa dit en al die verhalen hierboven vraag ik me af of ik er wel zo goed aan heb gedaan om hier te gaan wonen
Ik zit waarschijnlijk net rustig, maar met al het feestgedruis op de achtergrond. Stoeltjes voor de deur, rosetje erbij en heerlijk genietend van het heerlijke weer (hoop ik...)quote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Meen het ook niet helemaal serieus hoor
Ik ga denk ook wel even kijken, jij zit wel helemaal goed dan
Dan ben ik er pas rond een uur of 8 denk ik, even kijken of dat nog de moeite isquote:Op donderdag 9 april 2009 20:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das nie leukMaar je kan 's avonds nog gaan
Oeh ik zie dat Ellen ten Damme komt, daar ga ik zeker effe kijken
ik woon met 5 mei net achter het podium (netzo als alle andere dagen van het jaar, maar dan is er geen podium)quote:
In 2005 was het ernstig druk, dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:24 schreef Punjab het volgende:
Menn het is daar elk jaar zo ontzettend druk en daar is Wageningen echt niet op gebouwd. Maar oke, gezellig is het altijd wel
lingland toch? dat ging toch niet door?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
In 2005 was het ernstig druk, dat weet ik nog wel.
Het was wel een van de leukste jaren.![]()
Weet iemand eigenlijk hoe het staat met het recreatiemeer? Zie nog weinig beweging daar.
Ooh, wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
lingland toch? dat ging toch niet door?
Dacht dat het helemaal niet meer door ging... Maar goed er komt wel wat dus... Maar 10 euro per persoon... Das flink aan de prijs, heb ook even de website gekeken. Maar het is echt voor de kleine kids... Niets voor ons dus...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ooh, wist ik niet.
Had meegekregen dat het tussen 2 partijen ging en dat er 1 als winnaar was gekozen.
Edit: 2012 wordt het pas geopend.
BillyBird, dat waren die lui die 10 eurie per persoon vroegen.![]()
Ik woon er gewoon, maar vandaag mijn auto maar bij mijn moeder in ede neer gezet.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Beetje wel jaOp de fiets door de regen of in een propvolle bus met dronken lui, hmm..
stopt lijn 88 wel op tussengelegen haltes? ik heb een keer gehad dat ik niet in kon stappen op 5 mei omdat hij van busstation naar busstation gingquote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Beetje wel jaOp de fiets door de regen of in een propvolle bus met dronken lui, hmm..
Volgens mij niet de 88 wel de 86, maar weet ik niet zeker.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
stopt lijn 88 wel op tussengelegen haltes? ik heb een keer gehad dat ik niet in kon stappen op 5 mei omdat hij van busstation naar busstation ging.
Ik ben niet gegaan, ik was gister echt te moe om ook maar iets te doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geen idee, maar denk dat ze vandaag wel verkouden isSpeciaal voor Ellen 's avonds nog door de regen teruggefietst maar ik vond het een beetje tegenvallen. Die Isis stond er ook zo lekker voor spek en bonen bij.. Vond C-Mon&Kypski een stuk leuker eigenlijk (CherryLips stond jij daar toevallig vooraan? Anders zag ik je dubbelgangster steeds op het scherm langskomen
)
Ga je maar vast opladen voor de 29equote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, ik was gister echt te moe om ook maar iets te doen.
godzijdank is dat op een vrijdagquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ga je maar vast opladen voor de 29e
Ik ging de afgelopen tijd naar de thuiskapperquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja ik heb dan m'n eerste 2 werkweken erop zitten, hoop dat ik dan een beetje wakker ben (wordt weer wennen dat vroege opstaan)
Weet jij/iemand trouwens een goeie (niet al te dure) kapper? Ben nu een paar keer naar Team Kapsalon (oid) geweest maar ik vind het nogal afzetters daar. Tijdens het wassen heel subtiel vragen of je er een conditioner doorheen wil en na afloop op de kassabon zien dat je daar 2 euro voor hebt mogen dokken
ook de 2 liter lidlflessen?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef robert-dirksen het volgende:
Dacht het wel,... mocht ie ze niet pakken dan moet je aanbellen. lever je je adli-flessen in, en krijg je normale flessen terug
Ik heb bij de C1000, wat pas in de AH xl is veranderd, op de embelage gestaan. Dus ik heb genoeg Lidl flessen voorbij zien komen, en ja die kan je inleveren. Dat kan denk ik ook wel bij de AH xl.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:09 schreef hierissieweer het volgende:
Wie weet of je bij de AH xl gewoon alle flessen kunt inleveren (dus ook dia van de lidl en de aldi?)
Kom naar Wageningen! (maar lunteren is wel kut een huis krijgen ja)quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef Wisheh het volgende:
Blabla, ik moet op mezelf gaan wonen en dat word waarschijnlijk Ede. Ik als keiharde getinte stront klats uut Lunteren vind dat maar niks
Wageningen is top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:07 schreef SwenoGuy het volgende:
Ede is leuk hoor , maar wageningen(Niet te serieus nemen)
Trouwens woont er hier iemand in kernhem de nieuwbouw wijk in ede ? (Ik wel namelijk)
Mijn broertje is daar een paar weken geleden aangereden hij kwam trug van school (door een MOTER)
Niks aan de hand verder alleen trauma's enzovoort....
Oud-zuid, of de bospoort, dat vind ik het mooistequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:40 schreef tralalala het volgende:
Ede-oost is het mooiste vind ik.
En het duurste.
Ik was chagrijnig en niet wakker, sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zeg CherryLips was jij nog niet wakker vanmorgen of heb ik als een gek naar een vreemde lopen zwaaien?
Ik neem aan dat je in Wageningen veel meer kans hebt om er eentje te scoren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
He jongens even een vraagje: Waar koop je Chinese kranten in Ede?
Had hier even vlug de boekhandels doorgelopen maar kon niets vinden, had het wel gedacht indd, maar sowieso geen buitenlandse kranten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in Wageningen veel meer kans hebt om er eentje te scoren?
Wat moet je er eigenlijk mee?
Zou je ze niet bij de boekhandel ofzo kunnen bestellen?
Geen idee, wat is daarboven?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
Waarom rijden al die Sjonnies met hun auto die berg bij de Cinema op?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
Nieuwe oprit A12 misschien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
saaier als vorig jaar, op het plein dan, er komt amper wat bekends ofniet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef tralalala het volgende:
Bijna heideweek, wat elk jaar hetzelfde is.![]()
Er is een speciale website voor: http://www.heideweek.nl/Evenementen_Heideweekquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef DAAAN. het volgende:
[..]
saaier als vorig jaar, op het plein dan, er komt amper wat bekends ofniet?
Erg handig hoor, een volle voorraadkast op 150 meterquote:
Die croissantje zijn inderdaad best te eten daarzaquote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het ook een gare winkel, liever de Boni.
Croissantjes van de Boni
Liep laatst de nieuwe hoogvliet in wageningen binnen. Wordt ik ook meteen begroet door van die schizofrene monsters... Waarom schaffen ze dat gewoon niet af!?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:12 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Enigste wat ik me nog herinner, waren die rage poppen in de hoogvliet, dat je op een knop moest drukken, en dat ze gingen dansen
Omdat ze de kleintjes zoet houden zodat mama meer tijd heeft om de kar vol te ladenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Liep laatst de nieuwe hoogvliet in wageningen binnen. Wordt ik ook meteen begroet door van die schizofrene monsters... Waarom schaffen ze dat gewoon niet af!?
Dat viel mij ook al als eerste op, toen ik er afgelopen week heen ging.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Liep laatst de nieuwe hoogvliet in wageningen binnen. Wordt ik ook meteen begroet door van die schizofrene monsters... Waarom schaffen ze dat gewoon niet af!?
Prettig is het niet altijd, maar je kunt er wel rekening mee houden door tijdig weg te gaan of een andere route te kiezen. Een bekeuring is dan ook helemaal terechtquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef tralalala het volgende:
Leuk initiatief die vrachtwagenrit voor gehandicapte kinderen .![]()
Stond toevallig bij het kruispunt bij het oude gemeentehuis, het verkeer werd tegengehouden maar een persoon wou er perse doorheen, hij werd tegengehouden en begon te vloeken...resultaat: bekeuringWat een sukkel.
Nog op zoek?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Had hier even vlug de boekhandels doorgelopen maar kon niets vinden, had het wel gedacht indd, maar sowieso geen buitenlandse kranten.
Ik wil er een muurtje mee gaan behangen
Wageningen - Stadje aan de Rijn!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef Zith het volgende:
Hoi bible-belters !
Wageningen de bestuuh
Leuk topic!!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wageningen - Stadje aan de Rijn!
![]()
![]()
Op een gegeven moment ben je het beu om het over onze Noord-Afrikaanse vrienden te hebben, he.quote:
In premier is het wel leuk geloof ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:14 schreef ...sv... het volgende:
Hier iemand uit sector a.
Is het donderdag een beetje druk op het museumplein, of totaal niet?
Een hoekje van Veldhuizenquote:
Ik in Wageningen. We hadden slechts 2 zaken, waarvan de shoarma zaak vandaag gesloten was, dus het werd pizza.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef tralalala het volgende:
Nog mensen gratis gegeten via thuisbezorgd?![]()
Ik heb bij Big Chicken Donerya besteld, viel me mee dat Ede toch nog 9 zaken op thuisbezorgd heeft staan.
Ja, alleen geen emailtje/bevestiging gekregen dus had ze eigenlijk niet meer verwacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik in Wageningen. We hadden slechts 2 zaken, waarvan de shoarma zaak vandaag gesloten was, dus het werd pizza.
Is het jou gelukt?
schijnt dat je zelfs tot half 8 kon bestellen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, alleen geen emailtje/bevestiging gekregen dus had ze eigenlijk niet meer verwacht.
Half 9quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
schijnt dat je zelfs tot half 8 kon bestellen...
Dat is inderdaad de enige die 'nog wel' te doen is. Bij de rest is de gemiddelde leeftijd niet hoger dan 14.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef L3IPO het volgende:
Als je boven de 20 bent is Premier op vrijdagavond nog wel te doen vind ik
Wat voor een soort werk zoek je dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:15 schreef davedehaan het volgende:
Ik ben 20, dat scheelt. En qua fulltime job? (ik ben nog nooit in de stad geweest, maar ben online bezig geweest met rondneuzen) misschien dat jullie zelf goede of juis minder goede ervaringen hebben?
werk waarbij ik met veel mensen in contact kom en het Liefst een brasserie (broodjeszaak) of iets dergelijks. Ik zag al een vacature staan bij de v&d/la place voor leidinggevende functie waar ik nog even achteraan ga en mij wel interessant lijkt. Maar graag hoor ik ook nog wat andere leuke sociale baantjes die te vinden zijn in ede:)quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat voor een soort werk zoek je dan?
En toen ze de concurrentie niet goed aankonden, waren de drankjes (0,5l flesjes) maar één euro!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat de Reehorst is gekapt met de bios.![]()
's Maandags altijd 5 gulden destijds.
En de zaal vaak helemaal voor jezelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En toen ze de concurrentie niet goed aankonden, waren de drankjes (0,5l flesjes) maar één euro!
Die goede oude tijd....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:36 schreef tralalala het volgende:
En de zaal vaak helemaal voor jezelf.
Wat wel weer verklaard waarom men met de bios gestopt is..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:36 schreef tralalala het volgende:
En de zaal vaak helemaal voor jezelf.
Die parkeergarage in de geluidswal is ook gewoon briljant bedacht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef sig000 het volgende:
Wel goed idee dat Cinemec, het was anders gewoon een geluidswal geweest.
Ik ben al bijna weer een jaar export Edenaarquote:Op maandag 4 januari 2010 09:39 schreef alphalpha het volgende:
Import Edenaar (sinds 2,5 jaar) meldt zich in het Ede topic
Je ging toch naar Utrecht?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:40 schreef CherryLips het volgende:
O, ik sta ruim 2 jaar ingeschreven.
Persoonlijk geen ervaring mee, maar je zou Piet Lagerwey op de Molenstraat kunnen proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef tralalala het volgende:
Iemand een goed adres om schaatsen te kopen in of rond Ede?
Vorig jaar nergens iets kunnen vinden.(Welkoop, Geels, Intersport)
De Rijdende Rechter in Ede, mensen die een hert in de achtertuin hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |