Ik ben niet gegaan, ik was gister echt te moe om ook maar iets te doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geen idee, maar denk dat ze vandaag wel verkouden isSpeciaal voor Ellen 's avonds nog door de regen teruggefietst maar ik vond het een beetje tegenvallen. Die Isis stond er ook zo lekker voor spek en bonen bij.. Vond C-Mon&Kypski een stuk leuker eigenlijk (CherryLips stond jij daar toevallig vooraan? Anders zag ik je dubbelgangster steeds op het scherm langskomen
)
Ga je maar vast opladen voor de 29equote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, ik was gister echt te moe om ook maar iets te doen.
godzijdank is dat op een vrijdagquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ga je maar vast opladen voor de 29e
Ik ging de afgelopen tijd naar de thuiskapperquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja ik heb dan m'n eerste 2 werkweken erop zitten, hoop dat ik dan een beetje wakker ben (wordt weer wennen dat vroege opstaan)
Weet jij/iemand trouwens een goeie (niet al te dure) kapper? Ben nu een paar keer naar Team Kapsalon (oid) geweest maar ik vind het nogal afzetters daar. Tijdens het wassen heel subtiel vragen of je er een conditioner doorheen wil en na afloop op de kassabon zien dat je daar 2 euro voor hebt mogen dokken
ook de 2 liter lidlflessen?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef robert-dirksen het volgende:
Dacht het wel,... mocht ie ze niet pakken dan moet je aanbellen. lever je je adli-flessen in, en krijg je normale flessen terug
Ik heb bij de C1000, wat pas in de AH xl is veranderd, op de embelage gestaan. Dus ik heb genoeg Lidl flessen voorbij zien komen, en ja die kan je inleveren. Dat kan denk ik ook wel bij de AH xl.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:09 schreef hierissieweer het volgende:
Wie weet of je bij de AH xl gewoon alle flessen kunt inleveren (dus ook dia van de lidl en de aldi?)
Kom naar Wageningen! (maar lunteren is wel kut een huis krijgen ja)quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef Wisheh het volgende:
Blabla, ik moet op mezelf gaan wonen en dat word waarschijnlijk Ede. Ik als keiharde getinte stront klats uut Lunteren vind dat maar niks
Wageningen is top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:07 schreef SwenoGuy het volgende:
Ede is leuk hoor , maar wageningen(Niet te serieus nemen)
Trouwens woont er hier iemand in kernhem de nieuwbouw wijk in ede ? (Ik wel namelijk)
Mijn broertje is daar een paar weken geleden aangereden hij kwam trug van school (door een MOTER)
Niks aan de hand verder alleen trauma's enzovoort....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |