Oud-zuid, of de bospoort, dat vind ik het mooistequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:40 schreef tralalala het volgende:
Ede-oost is het mooiste vind ik.
En het duurste.
Ik was chagrijnig en niet wakker, sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zeg CherryLips was jij nog niet wakker vanmorgen of heb ik als een gek naar een vreemde lopen zwaaien?
Ik neem aan dat je in Wageningen veel meer kans hebt om er eentje te scoren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
He jongens even een vraagje: Waar koop je Chinese kranten in Ede?
Had hier even vlug de boekhandels doorgelopen maar kon niets vinden, had het wel gedacht indd, maar sowieso geen buitenlandse kranten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in Wageningen veel meer kans hebt om er eentje te scoren?
Wat moet je er eigenlijk mee?
Zou je ze niet bij de boekhandel ofzo kunnen bestellen?
Geen idee, wat is daarboven?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
Waarom rijden al die Sjonnies met hun auto die berg bij de Cinema op?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
Nieuwe oprit A12 misschien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
saaier als vorig jaar, op het plein dan, er komt amper wat bekends ofniet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef tralalala het volgende:
Bijna heideweek, wat elk jaar hetzelfde is.![]()
Er is een speciale website voor: http://www.heideweek.nl/Evenementen_Heideweekquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef DAAAN. het volgende:
[..]
saaier als vorig jaar, op het plein dan, er komt amper wat bekends ofniet?
Erg handig hoor, een volle voorraadkast op 150 meterquote:
Die croissantje zijn inderdaad best te eten daarzaquote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het ook een gare winkel, liever de Boni.
Croissantjes van de Boni
Liep laatst de nieuwe hoogvliet in wageningen binnen. Wordt ik ook meteen begroet door van die schizofrene monsters... Waarom schaffen ze dat gewoon niet af!?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:12 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Enigste wat ik me nog herinner, waren die rage poppen in de hoogvliet, dat je op een knop moest drukken, en dat ze gingen dansen
Omdat ze de kleintjes zoet houden zodat mama meer tijd heeft om de kar vol te ladenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Liep laatst de nieuwe hoogvliet in wageningen binnen. Wordt ik ook meteen begroet door van die schizofrene monsters... Waarom schaffen ze dat gewoon niet af!?
Dat viel mij ook al als eerste op, toen ik er afgelopen week heen ging.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Liep laatst de nieuwe hoogvliet in wageningen binnen. Wordt ik ook meteen begroet door van die schizofrene monsters... Waarom schaffen ze dat gewoon niet af!?
Prettig is het niet altijd, maar je kunt er wel rekening mee houden door tijdig weg te gaan of een andere route te kiezen. Een bekeuring is dan ook helemaal terechtquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef tralalala het volgende:
Leuk initiatief die vrachtwagenrit voor gehandicapte kinderen .![]()
Stond toevallig bij het kruispunt bij het oude gemeentehuis, het verkeer werd tegengehouden maar een persoon wou er perse doorheen, hij werd tegengehouden en begon te vloeken...resultaat: bekeuringWat een sukkel.
Nog op zoek?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Had hier even vlug de boekhandels doorgelopen maar kon niets vinden, had het wel gedacht indd, maar sowieso geen buitenlandse kranten.
Ik wil er een muurtje mee gaan behangen
Wageningen - Stadje aan de Rijn!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef Zith het volgende:
Hoi bible-belters !
Wageningen de bestuuh
Leuk topic!!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wageningen - Stadje aan de Rijn!
![]()
![]()
Op een gegeven moment ben je het beu om het over onze Noord-Afrikaanse vrienden te hebben, he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |