Oud-zuid, of de bospoort, dat vind ik het mooistequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:40 schreef tralalala het volgende:
Ede-oost is het mooiste vind ik.
En het duurste.
Ik was chagrijnig en niet wakker, sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zeg CherryLips was jij nog niet wakker vanmorgen of heb ik als een gek naar een vreemde lopen zwaaien?
Ik neem aan dat je in Wageningen veel meer kans hebt om er eentje te scoren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
He jongens even een vraagje: Waar koop je Chinese kranten in Ede?
Had hier even vlug de boekhandels doorgelopen maar kon niets vinden, had het wel gedacht indd, maar sowieso geen buitenlandse kranten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in Wageningen veel meer kans hebt om er eentje te scoren?
Wat moet je er eigenlijk mee?
Zou je ze niet bij de boekhandel ofzo kunnen bestellen?
Geen idee, wat is daarboven?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
Waarom rijden al die Sjonnies met hun auto die berg bij de Cinema op?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
Nieuwe oprit A12 misschien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef robert-dirksen het volgende:
saaier als vorig jaar, op het plein dan, er komt amper wat bekends ofniet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef tralalala het volgende:
Bijna heideweek, wat elk jaar hetzelfde is.![]()
Er is een speciale website voor: http://www.heideweek.nl/Evenementen_Heideweekquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef DAAAN. het volgende:
[..]
saaier als vorig jaar, op het plein dan, er komt amper wat bekends ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |