quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef 925 het volgende:
is het niet slim om niet meer te reageren in dit soort topics. gewoon de ts maar zelf wat uit laten zoeken.
Ik heb een stuk of 20 applicaties in m'n Dock staan. Daar kan ik zo bij en die zoek ik natuurlijk niet op. Maar in /Applications/ staan er een stuk of 80 en in /Applications/Utilities/ ook nog bijna 40. Dat lijkt me niet uitzonderlijk veel ofzo, maar die zet ik natuurlijk ook niet allemaal in m'n Dock. Dus als ik er daar eentje van wil opstarten, is veruit de snelste methode om dat te doen het gebruik van de zoekfunctie. Bijkomend voordeel is dat je dan de muis niet nodig hebt.quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Misschien ben ik oudbollig, heb niet zoveel programma's op mijn PC en wat ik vaak gebruik is 1 click .
apple hoeft geen 1500 euro te kosten.quote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef Juicyhil het volgende:
By the way, best kansloos, koop je een mac van 1500 euri. Ga je er XP op draaien
En het leuke is, Apple begint te janken als er Mac op een pc word gezet__!
Oh, das best wel goedkoop ...quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef 925 het volgende:
[..]
apple hoeft geen 1500 euro te kosten.
apple koop je al voor 929 euro compleet. met toetsenbord en buis en monitor
incl 22 inch scherm? en net zo stil en compact? inclusief alle software zonder eerst na het opstarten alles moeten updaten? en voorgeinstaleerde troep die je niet gebruikt en er ook niet normaal af krijgt?. out of the box?quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, das best wel goedkoop ...
Voor 400 euro heb je een vergelijkbaar systeem voor Windows.
Tijdje terug inderdaad geïnstalleerd.quote:Op zondag 21 december 2008 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
OSX werkt ook prima op een PC met beetje mainstream hardware, het mag niet maar het kan wel.
Zonder licentie dan en de vraag wat voor vage hardware erin zit.quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef Juicyhil het volgende:
Voor 400 euro heb je een vergelijkbaar systeem voor Windows.
Heb je die 22 inch scherm dan ook voor 900 euro?quote:Op zondag 21 december 2008 01:51 schreef 925 het volgende:
[..]
incl 22 inch scherm? en net zo stil en compact? inclusief alle software zonder eerst na het opstarten alles moeten updaten? en voorgeinstaleerde troep die je niet gebruikt en er ook niet normaal af krijgt?. out of the box?
Net zo vaag als in de Mac.quote:Op zondag 21 december 2008 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder licentie dan en de vraag wat voor vage hardware erin zit.
Ik vind het wel leuk om beide in huis te hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 01:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tijdje terug inderdaad geïnstalleerd.
Maar ik hoef het hele OS niet te hebben, veel te beperkt voor mij.
De hardware van een mac is meestal redelijk up to date.quote:
Koop je wel meteen een MobileMe abo, iLife, iWorks, Applecare. Stel je voor hij gaat na 1 jaar kapodt.quote:Op zondag 21 december 2008 01:58 schreef NiTiN het volgende:
dude srsly. Koop een mac. Pak het uit. Steek de stekker in het stopcontact en doe het aan. De rest wijst zich vanzelf. En bij vragen werkt google, of het doorlezen van een manual heel goed.
*proest* kidding right ?quote:Op zondag 21 december 2008 01:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tijdje terug inderdaad geïnstalleerd.
Maar ik hoef het hele OS niet te hebben, veel te beperkt voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |