Mwah... Apple vindt het niet leuk, maar je krijgt niet de politie op je dak ofzoquote:
Als je hardware koopt die door OS X wordt ondersteund, werkt het wel. Maar het zou kunnen dat het installeren van een update alles weer breekt. Het blijft gedoe, ik zou er niet aan beginnen.quote:En werkt OS X überhoud wel lekker op een ''gewone'' pc?
Dus er is niets maar dan ook echt niets anders aan de OS X versie van WoW t.o.v de Windows versie behalve dan dat de native versie speciaal voor OS X is geschreven?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er door de makers van WoW speciaal een versie voor de Mac is gemaakt is, zodat je dus niks hoeft aan te passen, na te bootsen of wat dan ook. WoW werkt gewoon op de Mac.
[..]
Ja. Je kunt WoW in OS X gewoon installeren van dezelfde DVD waarmee je 'em ook in Windows installeert. Je hoeft dus ook geen aparte versie te kopen, de normale WoW discs bevatten zowel de Windows als de Mac clients.
Precies.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:32 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Dus er is niets maar dan ook echt niets anders aan de OS X versie van WoW t.o.v de Windows versie behalve dan dat de native versie speciaal voor OS X is geschreven?
Dit kan ik beamen. Afgelopen zaterdag een macbook pro opgehaald omdat ik weiger met Vista te werken. WoW draait als een zonnetje op maximum settings. Let wel op: het spiegelscherm is geen optie, als je dat niks vind moet je geen macbook nemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:26 schreef Tijn het volgende:
Ja. Je kunt WoW in OS X gewoon installeren van dezelfde DVD waarmee je 'em ook in Windows installeert. Je hoeft dus ook geen aparte versie te kopen, de normale WoW discs bevatten zowel de Windows als de Mac clients.
Jep, elke TV kun je aansluiten op een iMac.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
Kan ik een Imac eigenlijk aansluiten op m'n tv?
Ik heb een Samsung LE40A656.
Komop man, heb wat zelfrespect en kies zélf waar je je 1300 in gaat steken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Lil.Q94 het volgende:
Nog een domme vraag (ik ben nieuw op FOK!)
Hoe kan je een poll maken dan kan ik een betere indruk krijgen van wat iedereen zou doen als ze in mijn schoenen stonden
Als je goed weet wat je doet dan kun je er inderdaad een gehackte OSX opzetten. Maar dat is totaal niet te vergelijken met een gehackte XP. Dat hele osx86 is écht een gekloot.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:23 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Is dat niet illegaal?
En werkt OS X überhoud wel lekker op een ''gewone'' pc?
Oke het is dus duidelijk dat ik daar niet aan moet beginnen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef fyah het volgende:
[..]
Als je goed weet wat je doet dan kun je er inderdaad een gehackte OSX opzetten. Maar dat is totaal niet te vergelijken met een gehackte XP. Dat hele osx86 is écht een gekloot.
Ach sommige mensen vinden het leuk om zulke dingen aan het werk proberen te krijgen en zien er een uitdaging in als het elke maand stuk gaat, dat er een community-gevoel ontstaat door het samen wachten op drivers van vrijwilligen en weet ik wat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Oke het is dus duidelijk dat ik daar niet aan moet beginnen...
Ja, daar wordt het vast een leuk forum vanquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef 925 het volgende:
is het niet slim om niet meer te reageren in dit soort topics. gewoon de ts maar zelf wat uit laten zoeken.
überhaupt bedoel je.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:23 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Is dat niet illegaal?
En werkt OS X überhoud wel lekker op een ''gewone'' pc?
Behalve dat in de licentie staat dat de software alleen op een computer van Apple geïnstalleerd mag worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je een licentie voor OSX hebt mag dat gewoon.
Draai voor de lol eens een software update.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
het werkt 100%
Ook dat werkt sinds 10.5.5quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Draai voor de lol eens een software update.
quote:The major improvement on this 5i release is updating your running system using software updater just like real Macs. This is possible for Intel based chipsets.
Nou... met een handje zand bedoel je....quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
dan is het niet "net niet neuken" maar gewoon neuken met een ander merk glijmiddel
Een maand ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2008 07:48 schreef Lil.Q94 het volgende:
Hoelang gaat een gemiddelde game pc mee?
Ehm.... grapje zeker?quote:
Nou sowieso geen 2 a 3 jaar. Ik denk dat je na een half jaar je videokaart wel wilt vervangen om de laatste games op de hoogste instellingen te blijven spelen. Misschien dat je een upgrade tot een jaar uit kunt stellen, maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |