quote:
 Verdiep je es in de Amerikaanse politiek. Neocons worden nóóit vermoord, of ze nou zwart, wit, blauw, groen of oranje zijn
 Verdiep je es in de Amerikaanse politiek. Neocons worden nóóit vermoord, of ze nou zwart, wit, blauw, groen of oranje zijn  

Dat van Ahmoudinijad lijkt mij ook waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef superworm het volgende:
[..]

Obama is geen Neoconquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef superworm het volgende:
[..]

http://weblogs3.nrc.nl/ra(...)n-neocon-voor-obama/quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:11 schreef henkway het volgende:
[..]
Obama is geen Neocon
Democraten worden altijd vermoord door de conservatieven republikeinen en CIA

Beatrix is pas zeventig. Haar oma werd 82, haar moeder 94...en Bea wordt nog wel ouder, denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:24 schreef henkway het volgende:
Michael Jackson
Koningin Beatrix
Barack Obama
me buurman

En hier moeten nog Mladic (pleegt zelfmoord bij zijn arestatie) en Karadiz (hartaanval) aan wordentoegvoegd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:13 schreef EvilG het volgende:
Ali Hassan al-Majid (a.k.a Ali Chemicali) - executie

Dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:46 schreef Nies het volgende:
Hoop overigens dat het overgrote gedeelte nog een hele tijd vrolijk mee mag doen op deze aardbol.

Och arme ziel. Heb je het zo vreselijk zwaar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:03 schreef terror623 het volgende:
nederlandse bevolking - overheids terreur

ex-RTL-nieuwslezer resp. ex-Dolly Dot.quote:

quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:03 schreef terror623 het volgende:
nederlandse bevolking - overheids terreur

En ik voeg hier nog aan toe:quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:53 schreef Ferdo het volgende:
Joseph Wiseman (dr. No): ouderdom
Benedictus XVI: idem

One man one jar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef loopneus het volgende:
Gordon - infectie door uitgescheurde anus

Dat zou een eersteklas hoax zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:42 schreef nuffniet het volgende:
Ron Brandsteder | Herseninfarct

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |