Het had idd iets langer gemogen.quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg welMaar wordt misschien nog wel iets langer
Oke, dan ben ik 'ns benieuwd of The Vulture um voor of na die tijd heeft aangevraagd! Heb alleen geen idee meer hoe laat ongeveer, jij?quote:
Jep, dat was vlak voordat ik ging slapen. Even denken, zo om en nabij half 3 denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:07 schreef Kolomo het volgende:
Nog iemand die Hit Me Tv met A Public Thing vannacht gehoord heeft?
Ik verwacht toch wel veel het bekende werk van Dj Paul, Dune, Party Animals en Charly en Theo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Half uur maar? Dan hoop ik wel dat ze de beste requests eruit zoeken.
Krezipquote:
Paul Elstakquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel veel het bekende werk van Dj Paul, Dune, Party Animals en Charly en Theo.
Ik heb er nog een post over gemaakt, dus het is terug te vinden. Was tijdens Coen's uitzending iig, dus na 2 uur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik 'ns benieuwd of The Vulture um voor of na die tijd heeft aangevraagd! Heb alleen geen idee meer hoe laat ongeveer, jij?
Ik over een paar uurquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
KrezipIk zou best graag doen wat ze zingt
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QOTSA
Vanmorgen aangevraagd... maar hij mag nog wel een keer voorbij komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij is die vannacht ook voorbij gekomen, of heb je hem pas recentelijk aangevraagd?
We moeten ze eigenlijk gaan mailen en eisen dat dat half uurtje langer makenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef JJH het volgende:
Half uur maar? Dan hoop ik wel dat ze de beste requests eruit zoeken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |