Of het niet een of andere grapjas is, maar dat ze van de tegenrekening daadwerkelijk het genoemde bedrag kunnen afhalen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt wel wat overdreven gedaan over dat bedrag. Ja, het zal hoog zijn. Maar wat zijn ze in godsnaam allemaal aan 't checken![]()
Waarschijnlijk of het daadwerkelijk wel is overgeschreven en ze het op hun eigen rekening hebben . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt wel wat overdreven gedaan over dat bedrag. Ja, het zal hoog zijn. Maar wat zijn ze in godsnaam allemaal aan 't checken![]()
![]()
Volgens mij is die vannacht ook voorbij gekomen, of heb je hem pas recentelijk aangevraagd?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Jason Mraz
Heb mijn request ook toegevoegd aan de lijst
wat hoe wat waar ga je helpen dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:51 schreef 3FMaster het volgende:
Kben benieuwd wie erin zit als ik woensdag mee mag helpen
Terugbellen, kredietwaardigheid checken, enz.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou ja als er een lolbroek belt dat ie 5 ton gaat doneren, kan ik me voorstellen dat dat effe gechecked moet worden...
Voor dat geld kan ie makkelijk de complete playlist verder invullen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Terugbellen, kredietwaardigheid checken, enz.
't Zou namelijk helemaal een flater zijn als ze eerst zeggen dat ze 5 ton hebben, en dan een dag later opeens niet meer.
toen werd er inderdaad gevraagd om i'm yours maar coen heeft de aanvrager weten om te praten naar 'remedy'quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij is die vannacht ook voorbij gekomen, of heb je hem pas recentelijk aangevraagd?
Sorry, ik doelde op de request van TheVulture --> Hit Me Tv met A Public Thingquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:57 schreef evert het volgende:
[..]
toen werd er inderdaad gevraagd om i'm yours maar coen heeft de aanvrager weten om te praten naar 'remedy'
als het maar geen serious talent fan is dan...quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor dat geld kan ie makkelijk de complete playlist verder invullen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:01 schreef Marc63 het volgende:
Wahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie heeft Arno ingepakt?
Die jerrycan!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:03 schreef gateway het volgende:
ik hoor een uitleg over het geld van vorig jaar
Te gek ! dat gaat zondagavond volgens mij echt tof worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zo, plaat aangevraagd.
Speciaal voor de hakkuh uitzending van Paul
Steentje eronder leggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, handig als je aan het lopen bent, maar als je hem neer moet zetten, heb je er niets aan.
4 uur lang hakken...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek ! dat gaat zondagavond volgens mij echt tof worden.
LOLquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]@Arno (stagair op de internetredactie)
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek ! dat gaat zondagavond volgens mij echt tof worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Marc63 het volgende:
Ikke!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:07 schreef Kolomo het volgende:
Nog iemand die Hit Me Tv met A Public Thing vannacht gehoord heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |