Vind het ietsjes tegenvallen, zeker als je 2,5 miljoen moet ophalen . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:43 schreef Marc63 het volgende:
Ter vergelijking:
Vorig jaar dag 2: ¤248.982,- (dagopbrengst ¤146.622,-)
Dit jaar dag 2: ¤327.709,- (dagopbrengst ¤187.186,-)
Vorig jaar hebben ze uiteindelijk ook zo'n 2,5 milj. gehaald wat toen nog verdubbeld is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind het ietsjes tegenvallen, zeker als je 2,5 miljoen moet ophalen . . .![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mooie tussenstand!!![]()
![]()
Tijd om boodschappen te halen.
De grote klappers komen pas op 't eindequote:Op zaterdag 20 december 2008 16:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind het ietsjes tegenvallen, zeker als je 2,5 miljoen moet ophalen . . .![]()
Neem je ook wat bier mee? Ik heb haast niets meer...quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mooie tussenstand!!![]()
![]()
Tijd om boodschappen te halen.
Die zit weer te luchtdrummen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Paul en Giel hebben er duidelijk plezier in.![]()
Nu Coen nog..
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:48 schreef D.Rose het volgende:
Willen alle Fipo roepers weer gaan spelen in ONZ
Nee, ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:49 schreef Dandelion het volgende:
ik had niet verwacht dat het zo goed zou lopen dit jaar, qua centjes.
niet overdrijven. rob was vorig jaar ook geen feestbeest. als je van jezelf een rustig persoon bent, moet je niet geforceerd gaan staan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, maar echt heel overtuigend is het niet.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:47 schreef Impry het volgende:
Vorig jaar hebben ze uiteindelijk ook zo'n 2,5 milj. gehaald wat toen nog verdubbeld is.
Nu zitten ze dus al hoger, dus dan wordt de 2,5 milj. waarsch. wel gehaald.
Weet het niet, zou kunnen maar met die kredietcrisis verwacht ik niet al te grote klappers van bedrijven en zo . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
De grote klappers komen pas op 't einde.
Ze zijn er dus nog steeds niet zeker van.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef evert het volgende:
van weblog domien:
Inmiddels zijn we al ver over de helft van de tweede dag Serious Request heen. Het gaat goed! De tussenstand gistermiddag was 140.523 euro en dat is een record. Mooi!
Ook in het contactcenter (0909-1336!) gaat het er heftig aan toe. Er is vandaag een bizar hoge donatie gedaan. Hoeveel het is durven we nog niet te zeggen: we willen eerst alles checken voordat we gaan juichen! Het houdt het in ieder geval wel spannend. Inmiddels heb ik ook een plaat aangevraagd (uiteraard via de telefoon!): net zoals vorig jaar John Mayer - Dreaming With A Broken Heart.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef evert het volgende:
Er is vandaag een bizar hoge donatie gedaan. Hoeveel het is durven we nog niet te zeggen: we willen eerst alles checken voordat we gaan juichen! Het houdt het in ieder geval wel spannend.
Wordt wel wat overdreven gedaan over dat bedrag. Ja, het zal hoog zijn. Maar wat zijn ze in godsnaam allemaal aan 't checkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef evert het volgende:
van weblog domien:
Inmiddels zijn we al ver over de helft van de tweede dag Serious Request heen. Het gaat goed! De tussenstand gistermiddag was 140.523 euro en dat is een record. Mooi!
Ook in het contactcenter (0909-1336!) gaat het er heftig aan toe. Er is vandaag een bizar hoge donatie gedaan. Hoeveel het is durven we nog niet te zeggen: we willen eerst alles checken voordat we gaan juichen! Het houdt het in ieder geval wel spannend. Inmiddels heb ik ook een plaat aangevraagd (uiteraard via de telefoon!): net zoals vorig jaar John Mayer - Dreaming With A Broken Heart.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn er dus nog steeds niet zeker van.
Hoevel zal het zijn? 5cijfers?
nou ja als er een lolbroek belt dat ie 5 ton gaat doneren, kan ik me voorstellen dat dat effe gechecked moet worden...quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt wel wat overdreven gedaan over dat bedrag. Ja, het zal hoog zijn. Maar wat zijn ze in godsnaam allemaal aan 't checken![]()
Of het niet een of andere grapjas is, maar dat ze van de tegenrekening daadwerkelijk het genoemde bedrag kunnen afhalen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt wel wat overdreven gedaan over dat bedrag. Ja, het zal hoog zijn. Maar wat zijn ze in godsnaam allemaal aan 't checken![]()
Waarschijnlijk of het daadwerkelijk wel is overgeschreven en ze het op hun eigen rekening hebben . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Volgens mij is die vannacht ook voorbij gekomen, of heb je hem pas recentelijk aangevraagd?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Jason Mraz
Heb mijn request ook toegevoegd aan de lijst
wat hoe wat waar ga je helpen dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:51 schreef 3FMaster het volgende:
Kben benieuwd wie erin zit als ik woensdag mee mag helpen
Terugbellen, kredietwaardigheid checken, enz.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou ja als er een lolbroek belt dat ie 5 ton gaat doneren, kan ik me voorstellen dat dat effe gechecked moet worden...
Voor dat geld kan ie makkelijk de complete playlist verder invullen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Terugbellen, kredietwaardigheid checken, enz.
't Zou namelijk helemaal een flater zijn als ze eerst zeggen dat ze 5 ton hebben, en dan een dag later opeens niet meer.
toen werd er inderdaad gevraagd om i'm yours maar coen heeft de aanvrager weten om te praten naar 'remedy'quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij is die vannacht ook voorbij gekomen, of heb je hem pas recentelijk aangevraagd?
Sorry, ik doelde op de request van TheVulture --> Hit Me Tv met A Public Thingquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:57 schreef evert het volgende:
[..]
toen werd er inderdaad gevraagd om i'm yours maar coen heeft de aanvrager weten om te praten naar 'remedy'
als het maar geen serious talent fan is dan...quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor dat geld kan ie makkelijk de complete playlist verder invullen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:01 schreef Marc63 het volgende:
Wahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie heeft Arno ingepakt?
Die jerrycan!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:03 schreef gateway het volgende:
ik hoor een uitleg over het geld van vorig jaar
Te gek ! dat gaat zondagavond volgens mij echt tof worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zo, plaat aangevraagd.
Speciaal voor de hakkuh uitzending van Paul
Steentje eronder leggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, handig als je aan het lopen bent, maar als je hem neer moet zetten, heb je er niets aan.
4 uur lang hakken...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek ! dat gaat zondagavond volgens mij echt tof worden.
LOLquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]@Arno (stagair op de internetredactie)
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek ! dat gaat zondagavond volgens mij echt tof worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:06 schreef Marc63 het volgende:
Ikke!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:07 schreef Kolomo het volgende:
Nog iemand die Hit Me Tv met A Public Thing vannacht gehoord heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |