Nee, ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:49 schreef Dandelion het volgende:
ik had niet verwacht dat het zo goed zou lopen dit jaar, qua centjes.
niet overdrijven. rob was vorig jaar ook geen feestbeest. als je van jezelf een rustig persoon bent, moet je niet geforceerd gaan staan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, maar echt heel overtuigend is het niet.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:47 schreef Impry het volgende:
Vorig jaar hebben ze uiteindelijk ook zo'n 2,5 milj. gehaald wat toen nog verdubbeld is.
Nu zitten ze dus al hoger, dus dan wordt de 2,5 milj. waarsch. wel gehaald.
Weet het niet, zou kunnen maar met die kredietcrisis verwacht ik niet al te grote klappers van bedrijven en zo . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
De grote klappers komen pas op 't einde.
Ze zijn er dus nog steeds niet zeker van.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef evert het volgende:
van weblog domien:
Inmiddels zijn we al ver over de helft van de tweede dag Serious Request heen. Het gaat goed! De tussenstand gistermiddag was 140.523 euro en dat is een record. Mooi!
Ook in het contactcenter (0909-1336!) gaat het er heftig aan toe. Er is vandaag een bizar hoge donatie gedaan. Hoeveel het is durven we nog niet te zeggen: we willen eerst alles checken voordat we gaan juichen! Het houdt het in ieder geval wel spannend. Inmiddels heb ik ook een plaat aangevraagd (uiteraard via de telefoon!): net zoals vorig jaar John Mayer - Dreaming With A Broken Heart.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef evert het volgende:
Er is vandaag een bizar hoge donatie gedaan. Hoeveel het is durven we nog niet te zeggen: we willen eerst alles checken voordat we gaan juichen! Het houdt het in ieder geval wel spannend.
Wordt wel wat overdreven gedaan over dat bedrag. Ja, het zal hoog zijn. Maar wat zijn ze in godsnaam allemaal aan 't checkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef evert het volgende:
van weblog domien:
Inmiddels zijn we al ver over de helft van de tweede dag Serious Request heen. Het gaat goed! De tussenstand gistermiddag was 140.523 euro en dat is een record. Mooi!
Ook in het contactcenter (0909-1336!) gaat het er heftig aan toe. Er is vandaag een bizar hoge donatie gedaan. Hoeveel het is durven we nog niet te zeggen: we willen eerst alles checken voordat we gaan juichen! Het houdt het in ieder geval wel spannend. Inmiddels heb ik ook een plaat aangevraagd (uiteraard via de telefoon!): net zoals vorig jaar John Mayer - Dreaming With A Broken Heart.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn er dus nog steeds niet zeker van.
Hoevel zal het zijn? 5cijfers?
nou ja als er een lolbroek belt dat ie 5 ton gaat doneren, kan ik me voorstellen dat dat effe gechecked moet worden...quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt wel wat overdreven gedaan over dat bedrag. Ja, het zal hoog zijn. Maar wat zijn ze in godsnaam allemaal aan 't checken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |