Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg welMaar wordt misschien nog wel iets langer
Oke, dan ben ik 'ns benieuwd of The Vulture um voor of na die tijd heeft aangevraagd! Heb alleen geen idee meer hoe laat ongeveer, jij?quote:
Jep, dat was vlak voordat ik ging slapen. Even denken, zo om en nabij half 3 denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:07 schreef Kolomo het volgende:
Nog iemand die Hit Me Tv met A Public Thing vannacht gehoord heeft?
Ik verwacht toch wel veel het bekende werk van Dj Paul, Dune, Party Animals en Charly en Theo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Half uur maar? Dan hoop ik wel dat ze de beste requests eruit zoeken.
Krezipquote:
Paul Elstakquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel veel het bekende werk van Dj Paul, Dune, Party Animals en Charly en Theo.
Ik heb er nog een post over gemaakt, dus het is terug te vinden. Was tijdens Coen's uitzending iig, dus na 2 uur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik 'ns benieuwd of The Vulture um voor of na die tijd heeft aangevraagd! Heb alleen geen idee meer hoe laat ongeveer, jij?
Ik over een paar uurquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
KrezipIk zou best graag doen wat ze zingt
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QOTSA
Vanmorgen aangevraagd... maar hij mag nog wel een keer voorbij komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij is die vannacht ook voorbij gekomen, of heb je hem pas recentelijk aangevraagd?
We moeten ze eigenlijk gaan mailen en eisen dat dat half uurtje langer makenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef JJH het volgende:
Half uur maar? Dan hoop ik wel dat ze de beste requests eruit zoeken.![]()
Owkeej, dan hoeft hij nog niet te worden afgestreept in ieder geval! Laat inderdaad nog maar een keer komen, prima plaat!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanmorgen aangevraagd... maar hij mag nog wel een keer voorbij komen
Geld bieden om het langer te maken!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
We moeten ze eigenlijk gaan mailen en eisen dat dat half uurtje langer maken![]()
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd tot hoelaat ik het volhoud, vooral als ik straks een pilsje open maak
.
Ga met de pet langsquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:13 schreef tha_dark het volgende:
Geld bieden om het langer te maken!![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef weirdofm het volgende:
dan is er dus 187 duizend euro opgehaald, begrijp ik
ik lag even te slapen maar ben weer fris en fruitig terug
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net van Arno zelf te horen dat hij in beeld was vanwege een weddenschap met Maricha
Ik zou em graag langs horen komen. Zit ie in de computer trouwens?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand The Killers - Spaceman al eens langs horen komen?
Zekerquote:
Misschien krijg je er wel een enorme powerboost vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd tot hoelaat ik het volhoud, vooral als ik straks een pilsje open maak
.
Volgens 3FMfan wel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou em graag langs horen komen. Zit ie in de computer trouwens?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ga even friet eten met SR op TV natuurlijk.
Floris van 3FMfan zou wel willenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens 3FMfan wel?
Dezelfde 3FMfan die met Serious Request de draailijst niet bijhoudt.
Nope but who that frak are they ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:15 schreef JJH het volgende:
Weer de bel? Ilse?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef 3FMaster het volgende:
Ben blij dat ze nog geen Jordyvan
Loon
hebben gedraait. Wie dat aanvraagd...
Que ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef 3FMaster het volgende:
Ben blij dat ze nog geen Jordyvan
Loon
hebben gedraait. Wie dat aanvraagd...
Ik denk:quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef bbrother het volgende:
Waar is het schema te vinden van waar tot waar welke DJ presenteerd?
Hoe is het mogelijk: Mijn frietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Impry het volgende:
Smakelijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Impry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's dus mijn site.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens 3FMfan wel?
Iemand z'n f5 toets blijven hangen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Deel 939 heeft meer dan 12000 views. Wtf?!
Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel een enorme powerboost van. Of je kakt helemaal in.. het kan 2 kanten op.
Naja, ik zou eigelijk het Youtube filmpje moeten plaatsen, maar dat doe ik je niet aan, voor je eigen veiligheid.quote:
Ligt eraan bij welk programma het nummer gedraaid wordt. Als dat in de nacht of bij 3voor12 is, dan is de kans ook wel aanwezig dat ie niet in de computer zit maar gewoon vanaf een cd wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens 3FMfan wel?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk:
18:00-22:00 Giel
22:00-02:00 Coen
02:00-06:00 Paul
Dat moet wel want dat deel springt er qua views echt gigantisch bovenuit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Iemand z'n f5 toets blijven hangen?
Ja, Popstars, seriously no talentquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serious Talent.... Is er ook nog wat anders in de wereld
Ben je er al mee met 3FM in contact getreden, er moet toch wel iets geregeld kunnen worden?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dus mijn site.
En ik zou het wel willen bijhouden, maar 3FM geeft tijdens Serious Request die informatie niet vrij...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, Popstars, seriously no talent
Kun je toch handmatig invoerenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dus mijn site.
En ik zou het wel willen bijhouden, maar 3FM geeft tijdens Serious Request die informatie niet vrij...
had ze niet nog een optreden in de buurt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ilse duurt nog wel een uur of 2 denk ik.
En Paul zit tussen 02:00 - 06:00 dus dat is denk ik wel heel erg leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, hoop het, hoef toch pas 3 uur 's middags te werken morgen
. En 's avonds , 's nachts vind ik het altijd wel lekker kijken/luisteren
.
Duffy.
Of 3FM personeel heeft spontaan eens zitten kijken wat wij zoals over het glazen huis te zeggen hadden . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
Dat moet wel want dat deel springt er qua views echt gigantisch bovenuit.
Zijn ze nog aan 't uitzoeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:20 schreef weirdofm het volgende:
[..]
had ze niet nog een optreden in de buurt?
wie kan mij update over het bedrag waar domien het over had?
Ze gebruiken de site bij 3FM zelf ook, dus daar zijn ze al achter gekomen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je er al mee met 3FM in contact getreden, er moet toch wel iets geregeld kunnen worden?
Patatquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk: Mijn frietis bijna klaar, dalijk natuurlijk gewoon verders !
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedemiddag![]()
![]()
M`n eerste post (![]()
![]()
)tijdens deze Serious Request
quote:Zaterdag 20 december is Ilse te gast in het Glazen huis. Hiermee steunt zij de actie van 3fm om zoveel mogelijk geld te werven voor het rode kruis dat ten goede komt aan vluchtelingenhulp.
Ilse bij finale Glazen Huis
Naast dat Ilse blijft slapen zaterdag zal ze ook, samen met haar band, op 24 december tussen 16.00 en 18.00 uur* optreden op de Grote Markt in Breda. (*tijden onder voorbehoud van wijzigingen)
Wie weet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of 3FM personeel heeft spontaan eens zitten kijken wat wij zoals over het glazen huis te zeggen hadden . . .![]()
Nou ja als ik tot 2 uur haal ben ik al blijquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En Paul zit tussen 02:00 - 06:00 dus dat is denk ik wel heel erg leuk.
Pas zo laat werken? Relaxed ! dan kan je het dus rustig wat later maken.
Welkom !quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedemiddag![]()
![]()
M`n eerste post (![]()
![]()
)tijdens deze Serious Request
Die mag je zelf toevoegen aan het logboek. Dan neem ik 'm later vandaag/vanavond mee in het rondje.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:21 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, heb je de headlines met Arno geselecteerd als YouTube materiaal?
Kreeg net ook te horen dat de krantlezende Maikel (nadat Arno weg was) ook in scene was gezet
Hier idem.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja als ik tot 2 uur haal ben ik al blij.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die mag je zelf toevoegen aan het logboek. Dan neem ik 'm later vandaag/vanavond mee in het rondje.
quote:
hebben we het over arno in de zin van nolius(actionradio)?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die mag je zelf toevoegen aan het logboek. Dan neem ik 'm later vandaag/vanavond mee in het rondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |