Het had idd iets langer gemogen.quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg welMaar wordt misschien nog wel iets langer
Oke, dan ben ik 'ns benieuwd of The Vulture um voor of na die tijd heeft aangevraagd! Heb alleen geen idee meer hoe laat ongeveer, jij?quote:
Jep, dat was vlak voordat ik ging slapen. Even denken, zo om en nabij half 3 denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:07 schreef Kolomo het volgende:
Nog iemand die Hit Me Tv met A Public Thing vannacht gehoord heeft?
Ik verwacht toch wel veel het bekende werk van Dj Paul, Dune, Party Animals en Charly en Theo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Half uur maar? Dan hoop ik wel dat ze de beste requests eruit zoeken.
Krezipquote:
Paul Elstakquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel veel het bekende werk van Dj Paul, Dune, Party Animals en Charly en Theo.
Ik heb er nog een post over gemaakt, dus het is terug te vinden. Was tijdens Coen's uitzending iig, dus na 2 uur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik 'ns benieuwd of The Vulture um voor of na die tijd heeft aangevraagd! Heb alleen geen idee meer hoe laat ongeveer, jij?
Ik over een paar uurquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
KrezipIk zou best graag doen wat ze zingt
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QOTSA
Vanmorgen aangevraagd... maar hij mag nog wel een keer voorbij komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij is die vannacht ook voorbij gekomen, of heb je hem pas recentelijk aangevraagd?
We moeten ze eigenlijk gaan mailen en eisen dat dat half uurtje langer makenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:08 schreef JJH het volgende:
Half uur maar? Dan hoop ik wel dat ze de beste requests eruit zoeken.![]()
Owkeej, dan hoeft hij nog niet te worden afgestreept in ieder geval! Laat inderdaad nog maar een keer komen, prima plaat!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanmorgen aangevraagd... maar hij mag nog wel een keer voorbij komen
Geld bieden om het langer te maken!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
We moeten ze eigenlijk gaan mailen en eisen dat dat half uurtje langer maken![]()
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd tot hoelaat ik het volhoud, vooral als ik straks een pilsje open maak
.
Ga met de pet langsquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:13 schreef tha_dark het volgende:
Geld bieden om het langer te maken!![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef weirdofm het volgende:
dan is er dus 187 duizend euro opgehaald, begrijp ik
ik lag even te slapen maar ben weer fris en fruitig terug
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net van Arno zelf te horen dat hij in beeld was vanwege een weddenschap met Maricha
Ik zou em graag langs horen komen. Zit ie in de computer trouwens?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand The Killers - Spaceman al eens langs horen komen?
Zekerquote:
Misschien krijg je er wel een enorme powerboost vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd tot hoelaat ik het volhoud, vooral als ik straks een pilsje open maak
.
Volgens 3FMfan wel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou em graag langs horen komen. Zit ie in de computer trouwens?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ga even friet eten met SR op TV natuurlijk.
Floris van 3FMfan zou wel willenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens 3FMfan wel?
Dezelfde 3FMfan die met Serious Request de draailijst niet bijhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |