Jack heet ie geloof ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Prachtig!
Heb ook nog twee jaar op't postkantoor gewerkt waar het Centrum onder valt. Maar ik herken 'm niet.
Nee ik had gewoon dezelfde vraag als jijquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik de post boven me quoten.
Mensen wakker bellen was wel leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:02 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen!
Nog hilarische dingen gemist tijdens de shift van Coen?
De meeste filmpjes ken ik nu welquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:01 schreef JDude het volgende:
Dat filmpje met Koenders kennen we nu wel.
En het gaat nu niet zo snel dus je kunt nog terug lezen ookquote:
Anders hebben ze niet verteld wat ze nog meer gedaan heeft vannachtquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:14 schreef JDude het volgende:
Mook!
Heeft die Merel nog geslapen eigenlijk?
Zou knap zijn als er nu met SR een half uur niet wordt gepostquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:19 schreef DaMook het volgende:
Is dit topic trouwens vannacht weggeweest uit de AT ? Vanaf 5 uur heb ik hem er constant in zien staan iig.
Zou wel tof zijn als er alle 6 de dagen lang constant een SR topic in de at staat.
Toen ik aan het ontbijten was duurde het anders wel lang voor er weer iemand wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou knap zijn als er nu met SR niet in een half uur wordt gepost.
quote:
Hier heeft jdude het topic op het randje van een half uur geredquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Analoog ook, op het 'etalagekanaal'. Mits Ziggeau.
Ik had al het vermoede dat je zoiets ging zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hier heeft jdude het topic op het randje van een half uur gered.
Voorspelbare kutbrabanders!quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:25 schreef DaMook het volgende:
Ik had al het vermoede dat je zoiets ging zeggen.
quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:25 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Rond half 3 in slaap gevallen, maar nu helemaal fris.
Jaquote:
Giel ZAG ER NIET UITquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:26 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Heb ik nog wat gemist vannacht/vanochtend? Ik las iets over puisten rond 6.15 en een huwelijksaanzoek in de nacht...
Morgen zal idd wel het grootste risico wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:26 schreef borisz het volgende:
[..]Tja misschien dat in de morgen vooral vandaag en morgen dan het nog spannend kan worden, maar ik denk dat deze topicreeks deze week in AT blijft
.
Kijk jdude mij lukt het welquote:
Staan er al fragmenten (Veiling TV bijvoorbeeld) online ergens?quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het wekken van Merel. Toch even kijken wat daar qua beeld van is.
Daar zie je niets vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het wekken van Merel. Toch even kijken wat daar qua beeld van is.
Jazeker.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Staan er al fragmenten (Veiling TV bijvoorbeeld) online ergens?
101tv of preview kanaalquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:44 schreef Bill_E het volgende:
nederland 1 zend het nu niet uit :S een of ander kut programma van de vpro met een mislukte jazz sessie ofzo
Ah, jammer...quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zie je niets van, camera blijft een heel eind buiten de deur staan.
Ik heb tele 2. Helaas doen die niet meequote:Op zaterdag 20 december 2008 09:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
101tv of preview kanaalbij upc en ziggo iig.
Ahh, mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jazeker.
Zie het logboek (in m'n sig) voor de links.
Ik heb dinsdag waarschijnlijk wel een stukje wat ik wel wil hebbenquote:
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx Die stream gebruiken. Die laat zien wat er op tv ook gebeurdquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:51 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb tele 2. Helaas doen die niet meebaal ik wel van want ik had me voorgenomen te gaan kijken. Tijdens het computeren. Heb nu wel de live stream aan staan maargoed dan moet ik de hele tijd wisselen
Niet door mij iig, maar ik zag gisteren in de logs wel bezoeken vanaf redactie/huis (ze hebben weer hele mooie hostnamesquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, mooi.
Is die link trouwens ook al eens richting de internetredactie geslingerd?
Zie Floris zijn blogquote:
PM me dan even met het tijdstip, want door de drukte hier kan ik over berichten heen lezen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag waarschijnlijk wel een stukje wat ik wel wil hebben, dan gaan 2 collega's van mij geld brengen. Zal je als ze geweest zijn wel een tijdstip geven, als jij het wil doen
.
Komt goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
PM me dan even met het tijdstip, want door de drukte hier kan ik over berichten heen lezen.
Dat wakker bellen was wel grappig, toevallig van 05.30 tot 07.30 de radio aangehad, beetje gaar nuquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie Floris zijn blog. Niet hele spannende dingen iig. Giel met een verotte kop toen die net uit bed was. En mensen die vannacht door Coen wakker gebeld werden
.
Ik ben sinds 5 uur uit bed, lag er om 1 uur in en heb tussenin helaas maar heel weinig geslapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wakker bellen was wel grappig, toevallig van 05.30 tot 07.30 de radio aangehad, beetje gaar nu.
alleen geen journaal merk ik nuquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx Die stream gebruiken. Die laat zien wat er op tv ook gebeurd.
Journaal is volgens mij alleen op de radio, op tv zijn het de SR headlines. Of ik moet me nu vergissenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:07 schreef Bill_E het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar eens ga doneren :p
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg handig, die gebeurtenissenlog, sirolf![]()
.
Heb er even 2 bijgezetquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er wat noemenswaardigs gebeurt mag je 't ook gerust toevoegen.
Iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg handig, die gebeurtenissenlog, sirolf![]()
.
I knowquote:
Ik denk dat Ilse wel iemand is die de halve nacht zeker wel opblijft, tot een uur of 4 ofzo.quote:
En de helft van de tijd giechelt en lachtquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat Ilse wel iemand is die de halve nacht zeker wel opblijft, tot een uur of 4 ofzo.
Denk ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat Ilse wel iemand is die de halve nacht zeker wel opblijft, tot een uur of 4 ofzo.
Dat zekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En de helft van de tijd giechelt en lacht.
Thanks, handig !quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:53 schreef peeet1 het volgende:
4 live stream op 1 pagina
http://powersmash.nl/powerstreams/glazenhuis/stream10.html
Op zich niet zo gek natuurlijk, Merel is maar een gewoon meisje, Ilse is een BN-er en gewend om in de belangstelling te staan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Denk ik ook, en zich iig meer met de uitzending ed bemoeit dan merel gisteren en vannacht en vanochtend
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er wat noemenswaardigs gebeurt mag je 't ook gerust toevoegen.
En ja, ik heb je Twitterspam al langs zien komen.
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek natuurlijk, Merel is maar een gewoon meisje, Ilse is een BN-er en gewend om in de belangstelling te staan.
Hmm boodschappen moet ik vandaag eigenlijk ook nog doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef ThunderChild het volgende:
S'ochtends
Zo boodschapjes weer gedaan, helemaal klaar voor Serious Request . . .
Maar niet om het één en ander, maar had Giel er nu niet moeten staan ipv Paul ??
Dat is een mooie reden om te stoppen: Het geld geef je aa SRquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm boodschappen moet ik vandaag eigenlijk ook nog doen. Niet echt zin in. Moet wel sowieso nog even peuken halen straks
.
Nee, want Giel is van 6 tot 10 al geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef ThunderChild het volgende:
S'ochtends
Zo boodschapjes weer gedaan, helemaal klaar voor Serious Request . . .
Maar niet om het één en ander, maar had Giel er nu niet moeten staan ipv Paul ??
Als je het geld voor die peuken ff stort @ SR, hoef je je huis niet meer uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm boodschappen moet ik vandaag eigenlijk ook nog doen. Niet echt zin in, kan vandeweek ook nog wel. Moet wel sowieso nog even peuken halen straks
.
Ik kijk via stream!quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kijken de meesten hier? Via stream of tv? Dan is ff in te schatten wat 't tijdsverschil is.
Dan zou ik volgend jaar een goeie 2000 euro kunnen gevenquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat is een mooie reden om te stoppen: Het geld geef je aa SR.
En vervolgens hoor je niks meer van . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mensen! Is jullie de eerste dag een beetje bevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |