Jack heet ie geloof ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Prachtig!
Heb ook nog twee jaar op't postkantoor gewerkt waar het Centrum onder valt. Maar ik herken 'm niet.
Nee ik had gewoon dezelfde vraag als jijquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik de post boven me quoten.
Mensen wakker bellen was wel leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:02 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen!
Nog hilarische dingen gemist tijdens de shift van Coen?
De meeste filmpjes ken ik nu welquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:01 schreef JDude het volgende:
Dat filmpje met Koenders kennen we nu wel.
En het gaat nu niet zo snel dus je kunt nog terug lezen ookquote:
Anders hebben ze niet verteld wat ze nog meer gedaan heeft vannachtquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:14 schreef JDude het volgende:
Mook!
Heeft die Merel nog geslapen eigenlijk?
Zou knap zijn als er nu met SR een half uur niet wordt gepostquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:19 schreef DaMook het volgende:
Is dit topic trouwens vannacht weggeweest uit de AT ? Vanaf 5 uur heb ik hem er constant in zien staan iig.
Zou wel tof zijn als er alle 6 de dagen lang constant een SR topic in de at staat.
Toen ik aan het ontbijten was duurde het anders wel lang voor er weer iemand wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou knap zijn als er nu met SR niet in een half uur wordt gepost.
quote:
Hier heeft jdude het topic op het randje van een half uur geredquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Analoog ook, op het 'etalagekanaal'. Mits Ziggeau.
Ik had al het vermoede dat je zoiets ging zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hier heeft jdude het topic op het randje van een half uur gered.
Voorspelbare kutbrabanders!quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:25 schreef DaMook het volgende:
Ik had al het vermoede dat je zoiets ging zeggen.
quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:25 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Rond half 3 in slaap gevallen, maar nu helemaal fris.
Jaquote:
Giel ZAG ER NIET UITquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:26 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Heb ik nog wat gemist vannacht/vanochtend? Ik las iets over puisten rond 6.15 en een huwelijksaanzoek in de nacht...
Morgen zal idd wel het grootste risico wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:26 schreef borisz het volgende:
[..]Tja misschien dat in de morgen vooral vandaag en morgen dan het nog spannend kan worden, maar ik denk dat deze topicreeks deze week in AT blijft
.
Kijk jdude mij lukt het welquote:
Staan er al fragmenten (Veiling TV bijvoorbeeld) online ergens?quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het wekken van Merel. Toch even kijken wat daar qua beeld van is.
Daar zie je niets vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het wekken van Merel. Toch even kijken wat daar qua beeld van is.
Jazeker.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Staan er al fragmenten (Veiling TV bijvoorbeeld) online ergens?
101tv of preview kanaalquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:44 schreef Bill_E het volgende:
nederland 1 zend het nu niet uit :S een of ander kut programma van de vpro met een mislukte jazz sessie ofzo
Ah, jammer...quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zie je niets van, camera blijft een heel eind buiten de deur staan.
Ik heb tele 2. Helaas doen die niet meequote:Op zaterdag 20 december 2008 09:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
101tv of preview kanaalbij upc en ziggo iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |