Dan zullen we eens snel zorgen dat je de 4e ook kan openenquote:Op zaterdag 20 december 2008 05:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel 1 hele minuut!
Is trouwens de derde op rij die ik open!
Mij mogen ze nu wel bellen. ben ik de eerste die ze niet wakker bellen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zullen we eens snel zorgen dat je de 4e ook kan openen.
Leuk trouwens dat mensen wakker bellen, daarom wil ik niet dat ze mij bellen als ze mijn verzoekje gaan draaien. Ze draaien ze altijd als het niet uitkomt.
Ja nu welquote:Op zaterdag 20 december 2008 05:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Mij mogen ze nu wel bellen. ben ik de eerste die ze niet wakker bellen.
Zou mij niks verbazen eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:35 schreef DaMook het volgende:
Zal het zijn wat die bij de brievenbus zei. Worden de killers de opvolgers van de fratellis ?
Echt erg zou ik het niet vinden, maar liever iets minder bekends zoals de fratellis vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen eigenlijk.
De week zal het leren.
Gave tv in dat huis trouwens die philips .quote:
Daarbij ?quote:
Iddquote:
Ze sliep nog half hequote:Op zaterdag 20 december 2008 05:53 schreef lubje25 het volgende:
Hoeveel Maartens zou ze kennen? Welke Maarten? ......O je zit in de auto naar Zweden
Ik loop er wel serieus over na te denken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:57 schreef DaMook het volgende:
Straks als er meer mensen wakker en online zijn is vragen of er hier van fok uit nog mensen gaan vandaag naar het huis.
misschien doe ik wel meequote:Op zaterdag 20 december 2008 05:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik loop er wel serieus over na te denken..
Ga sowieso nog wel een dezer dagen!
Is er al een veilige slaapplaats ondertussen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
misschien doe ik wel mee
verder: slapen is mijn hoogste prioriteit nu!
nee, maar ben moe....quote:Op zaterdag 20 december 2008 06:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Is er al een veilige slaapplaats ondertussen?
Trustequote:Op zaterdag 20 december 2008 06:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik waag me eraan
slaap lekker allen!
kortom: sla leken!
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:08 schreef santax het volgende:
Zeg ligt het aan mij of is Giel overleden en moet iemand het hem nog vertellen
wat is er met zijn gezicht aan de handquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 06:10 schreef santax het volgende:
[..]
wat is er met zijn gezicht aan de hand
Heeft hij weer, de enige 17-jarige maagd die toch een geslachtsziekte had
Hmmz achja, toch respect voor die gasten hoor, inclusief techies die ook overuren zullen draaien daar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 06:15 schreef DaMook het volgende:
Hij heeft het zelf ook door dat ie er zo verrot uitziet.
Als er 2,5 mil opgehaald is doet de overheid er 2,5 mil bij. Verdubbelen weet nog niemand of dat wel of niet gedaan wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 06:20 schreef santax het volgende:
Doet de overheid het bedrag dit jaar eigenlijk verdubbelen? Ik had begrepen dat ze in elk geval 2.5 miljoen geven?
Lijkt me echt kut om 6 dagen niet te eten, al lijkt het me wel weer cool om 6 dagen in dat huis te zittenquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:18 schreef santax het volgende:
[..]
Hmmz achja, toch respect voor die gasten hoor, inclusief techies die ook overuren zullen draaien daar.
Maar die puistjes... serieus... wtf![]()
Dat moet wel aids zijn
Dus als er 2.5 mil is, doet de overheid dat verdubbelen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 06:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als er 2,5 mil opgehaald is doet de overheid er 2,5 mil bij. Verdubbelen weet nog niemand of dat wel of niet gedaan wordt.
Ja dan welquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:22 schreef santax het volgende:
[..]
Dus als er 2.5 mil is, doet de overheid dat verdubbelen?
Moet kunnenquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:23 schreef santax het volgende:
ik moet gaan slapen geloof ik, ik raak maar bijdehand op dit uur![]()
Geen digitale televisie ? Daar zenden ze constant uit op 101tv kanaalquote:
Zonder dat lek had ie leuker geklonkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:28 schreef santax het volgende:
Geef me een naald en ik prik die zappelin lek
Ik wilde even naar die chick kijken, maar ik zag kabouter plopquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:30 schreef santax het volgende:
[..]
Hmmz wat zal ik kiezen, die zappelin chick of giel...
Hmmmz... lastig lastig..
mja daar knapte ik ook afquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde even naar die chick kijken, maar ik zag kabouter plop. Ik hou hem wel op 101tv
.
Trustequote:Op zaterdag 20 december 2008 06:38 schreef santax het volgende:
[..]
mja daar knapte ik ook af
Achja, ik duik weer terug mijn bedje in!
Trusten mensen en heb een prachtige dag enzo
Goedemorgenquote:
Het ging net best lekkerquote:
Goeiemoggelquote:
zowheejquote:Op zaterdag 20 december 2008 07:19 schreef Brennel het volgende:
Yep, van 8 tot 15, daarna lekker weekend
dat neigt naar verdubbelen tochquote:Op zaterdag 20 december 2008 06:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als er 2,5 mil opgehaald is doet de overheid er 2,5 mil bij. Verdubbelen weet nog niemand of dat wel of niet gedaan wordt.
Ik zou het pas echt verdubbelen vinden als ze bij welk bedrag ook verdubbelt wordtquote:
Analoog ook, op het 'etalagekanaal'. Mits Ziggeau.quote:Op zaterdag 20 december 2008 06:29 schreef DaMook het volgende:
Geen digitale televisie ? Daar zenden ze constant uit op 101tv kanaal.
De buitencamera lijkt niet te werkenquote:
Opa was goed vandaag jaquote:
quote:
Prachtig!quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:49 schreef DaMook het volgende:
De postbode is jarig. Hiep hiep HOERA
.
Jack heet ie geloof ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Prachtig!
Heb ook nog twee jaar op't postkantoor gewerkt waar het Centrum onder valt. Maar ik herken 'm niet.
Nee ik had gewoon dezelfde vraag als jijquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik de post boven me quoten.
Mensen wakker bellen was wel leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:02 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen!
Nog hilarische dingen gemist tijdens de shift van Coen?
De meeste filmpjes ken ik nu welquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:01 schreef JDude het volgende:
Dat filmpje met Koenders kennen we nu wel.
En het gaat nu niet zo snel dus je kunt nog terug lezen ookquote:
Anders hebben ze niet verteld wat ze nog meer gedaan heeft vannachtquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:14 schreef JDude het volgende:
Mook!
Heeft die Merel nog geslapen eigenlijk?
Zou knap zijn als er nu met SR een half uur niet wordt gepostquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:19 schreef DaMook het volgende:
Is dit topic trouwens vannacht weggeweest uit de AT ? Vanaf 5 uur heb ik hem er constant in zien staan iig.
Zou wel tof zijn als er alle 6 de dagen lang constant een SR topic in de at staat.
Toen ik aan het ontbijten was duurde het anders wel lang voor er weer iemand wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou knap zijn als er nu met SR niet in een half uur wordt gepost.
quote:
Hier heeft jdude het topic op het randje van een half uur geredquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Analoog ook, op het 'etalagekanaal'. Mits Ziggeau.
Ik had al het vermoede dat je zoiets ging zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hier heeft jdude het topic op het randje van een half uur gered.
Voorspelbare kutbrabanders!quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:25 schreef DaMook het volgende:
Ik had al het vermoede dat je zoiets ging zeggen.
quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:25 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Rond half 3 in slaap gevallen, maar nu helemaal fris.
Jaquote:
Giel ZAG ER NIET UITquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:26 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Heb ik nog wat gemist vannacht/vanochtend? Ik las iets over puisten rond 6.15 en een huwelijksaanzoek in de nacht...
Morgen zal idd wel het grootste risico wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:26 schreef borisz het volgende:
[..]Tja misschien dat in de morgen vooral vandaag en morgen dan het nog spannend kan worden, maar ik denk dat deze topicreeks deze week in AT blijft
.
Kijk jdude mij lukt het welquote:
Staan er al fragmenten (Veiling TV bijvoorbeeld) online ergens?quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het wekken van Merel. Toch even kijken wat daar qua beeld van is.
Daar zie je niets vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het wekken van Merel. Toch even kijken wat daar qua beeld van is.
Jazeker.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Staan er al fragmenten (Veiling TV bijvoorbeeld) online ergens?
101tv of preview kanaalquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:44 schreef Bill_E het volgende:
nederland 1 zend het nu niet uit :S een of ander kut programma van de vpro met een mislukte jazz sessie ofzo
Ah, jammer...quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zie je niets van, camera blijft een heel eind buiten de deur staan.
Ik heb tele 2. Helaas doen die niet meequote:Op zaterdag 20 december 2008 09:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
101tv of preview kanaalbij upc en ziggo iig.
Ahh, mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jazeker.
Zie het logboek (in m'n sig) voor de links.
Ik heb dinsdag waarschijnlijk wel een stukje wat ik wel wil hebbenquote:
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx Die stream gebruiken. Die laat zien wat er op tv ook gebeurdquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:51 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb tele 2. Helaas doen die niet meebaal ik wel van want ik had me voorgenomen te gaan kijken. Tijdens het computeren. Heb nu wel de live stream aan staan maargoed dan moet ik de hele tijd wisselen
Niet door mij iig, maar ik zag gisteren in de logs wel bezoeken vanaf redactie/huis (ze hebben weer hele mooie hostnamesquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, mooi.
Is die link trouwens ook al eens richting de internetredactie geslingerd?
Zie Floris zijn blogquote:
PM me dan even met het tijdstip, want door de drukte hier kan ik over berichten heen lezen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag waarschijnlijk wel een stukje wat ik wel wil hebben, dan gaan 2 collega's van mij geld brengen. Zal je als ze geweest zijn wel een tijdstip geven, als jij het wil doen
.
Komt goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
PM me dan even met het tijdstip, want door de drukte hier kan ik over berichten heen lezen.
Dat wakker bellen was wel grappig, toevallig van 05.30 tot 07.30 de radio aangehad, beetje gaar nuquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie Floris zijn blog. Niet hele spannende dingen iig. Giel met een verotte kop toen die net uit bed was. En mensen die vannacht door Coen wakker gebeld werden
.
Ik ben sinds 5 uur uit bed, lag er om 1 uur in en heb tussenin helaas maar heel weinig geslapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wakker bellen was wel grappig, toevallig van 05.30 tot 07.30 de radio aangehad, beetje gaar nu.
alleen geen journaal merk ik nuquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx Die stream gebruiken. Die laat zien wat er op tv ook gebeurd.
Journaal is volgens mij alleen op de radio, op tv zijn het de SR headlines. Of ik moet me nu vergissenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:07 schreef Bill_E het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar eens ga doneren :p
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg handig, die gebeurtenissenlog, sirolf![]()
.
Heb er even 2 bijgezetquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er wat noemenswaardigs gebeurt mag je 't ook gerust toevoegen.
Iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg handig, die gebeurtenissenlog, sirolf![]()
.
I knowquote:
Ik denk dat Ilse wel iemand is die de halve nacht zeker wel opblijft, tot een uur of 4 ofzo.quote:
En de helft van de tijd giechelt en lachtquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat Ilse wel iemand is die de halve nacht zeker wel opblijft, tot een uur of 4 ofzo.
Denk ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat Ilse wel iemand is die de halve nacht zeker wel opblijft, tot een uur of 4 ofzo.
Dat zekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En de helft van de tijd giechelt en lacht.
Thanks, handig !quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:53 schreef peeet1 het volgende:
4 live stream op 1 pagina
http://powersmash.nl/powerstreams/glazenhuis/stream10.html
Op zich niet zo gek natuurlijk, Merel is maar een gewoon meisje, Ilse is een BN-er en gewend om in de belangstelling te staan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Denk ik ook, en zich iig meer met de uitzending ed bemoeit dan merel gisteren en vannacht en vanochtend
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er wat noemenswaardigs gebeurt mag je 't ook gerust toevoegen.
En ja, ik heb je Twitterspam al langs zien komen.
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek natuurlijk, Merel is maar een gewoon meisje, Ilse is een BN-er en gewend om in de belangstelling te staan.
Hmm boodschappen moet ik vandaag eigenlijk ook nog doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef ThunderChild het volgende:
S'ochtends
Zo boodschapjes weer gedaan, helemaal klaar voor Serious Request . . .
Maar niet om het één en ander, maar had Giel er nu niet moeten staan ipv Paul ??
Dat is een mooie reden om te stoppen: Het geld geef je aa SRquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm boodschappen moet ik vandaag eigenlijk ook nog doen. Niet echt zin in. Moet wel sowieso nog even peuken halen straks
.
Nee, want Giel is van 6 tot 10 al geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef ThunderChild het volgende:
S'ochtends
Zo boodschapjes weer gedaan, helemaal klaar voor Serious Request . . .
Maar niet om het één en ander, maar had Giel er nu niet moeten staan ipv Paul ??
Als je het geld voor die peuken ff stort @ SR, hoef je je huis niet meer uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm boodschappen moet ik vandaag eigenlijk ook nog doen. Niet echt zin in, kan vandeweek ook nog wel. Moet wel sowieso nog even peuken halen straks
.
Ik kijk via stream!quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kijken de meesten hier? Via stream of tv? Dan is ff in te schatten wat 't tijdsverschil is.
Dan zou ik volgend jaar een goeie 2000 euro kunnen gevenquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat is een mooie reden om te stoppen: Het geld geef je aa SR.
En vervolgens hoor je niks meer van . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mensen! Is jullie de eerste dag een beetje bevallen?
Via de stream.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kijken de meesten hier? Via stream of tv? Dan is ff in te schatten wat 't tijdsverschil is.
Ik lig nog in bed met de radio aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kijk luister via de stream, maar achter mij staat de tv ook aan, zonder geluid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat had ik al gezien, maar Giel was de gisteravond van 10 to 2 ook al bezig of werken ze niet meer met een vast schema ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef Sirolf het volgende:
Nee, want Giel is van 6 tot 10 al geweest.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed met de radio aan.
Naja 1950 hoeft natuurlijk ook niet, maar bijvoorbeeld 50 euro extra kun je missen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zou ik volgend jaar een goeie 2000 euro kunnen geven. Is 1950 euro meer als ik dit jaar doe
. Nadeel is dat ik dat geld zelfs dan nog wel zelf kan gebruiken
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En vervolgens hoor je niks meer van . . .![]()
Stream. Dat ding is toch al aangezwengeld voor de torrent . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, hij heeft maar 3,5 uur geslapen. Er zijn volgens mij 3 vaste shifts:quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, maar Giel was de gisteravond van 10 to 2 ook al bezig of werken ze niet meer met een vast schema ??![]()
Zat ik hier ook ongeveer op iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:35 schreef DaMook het volgende:
Als ik goed geteld heb iets van 35 seconde tijdverschil.
Dat bekijk ik volgend jaar weer, mischien wel danquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naja 1950 hoeft natuurlijk ook niet, maar bijvoorbeeld 50 euro extra kun je missen?
En dan nog te bedenken dat er een house versie van deze plaat is . . .quote:
Als je 'm bekijkt via het webcam-systeem heeft 'ie dat al, met een interval van 10 minuten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
sirolf, kun je (als je uit bed bent) een autorefresh op die eventlog zetten
Jij denkt zeker dat je een drum bent?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:37 schreef bolivian het volgende:
Nou, de trommelaars kunnen weer los...
Cool feature, alleen werkt 'ie bij niet helemaal lekker (dxva_sig.txt) . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:53 schreef peeet1 het volgende:
4 live stream op 1 pagina
http://powersmash.nl/powerstreams/glazenhuis/stream10.html
Te veel en te vaak gehoord . . .quote:
Heb je ook een webcam systeem voor quicktime , of iig voor osx en dat niet in een browser vensterquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 'm bekijkt via het webcam-systeem heeft 'ie dat al, met een interval van 10 minuten.
400000 erbijquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:46 schreef weirdofm het volgende:
wie wil er een voorzichtige schatting doen voor vandaag?
Ik werk niet met Apple, dus daar heb ik niks voor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je ook een webcam systeem voor quicktime , of iig voor osx en dat niet in een browser venster.
Ah, had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 'm bekijkt via het webcam-systeem heeft 'ie dat al, met een interval van 10 minuten.
Gast, volgens mij kun je beter een andere radiozender opzetten, alleen maar domme klaagopmerkingen.quote:
Misschien heb je wat aan de mijne, is echter wel snel in elkaar geflansd:quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Cool feature, alleen werkt 'ie bij niet helemaal lekker (dxva_sig.txt) . . .![]()
Die filmpjes zijn idd interessanter en ze hadden het gewoon allemaal op de site moeten dumpen . . .quote:
Half 10 ofzo dacht ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:52 schreef gateway het volgende:
wanner is onze lieve Merel weggegaan dan?
Dat kind is toch 16?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:53 schreef Cee het volgende:
Giel kussie kussie doen aan de telefoon met z'n 'dinnetje.
*ril*
Zelfde problem. Het is iets in m'n Windows media player en ik ben er te besodemieterd voor om er iets aan te doen . . .quote:
Ik heb nog zitten denken om vandaag te gaan, maar ik hou het bij kijken via de cams. Heeeel mischien de 24ste. Wilde eigenlijk de 23ste mee geld van het werk gaan brengen maar kon geen vrij krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:50 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!![]()
Gisternacht tot 4 uur opgebleven om eindelijk de stream te pakken te krijgen waar m'n plaat werd gedraaid.Maar ik heb 'm gevonden!
Ik zit erover te denken om morgenmiddag even op en neer te treinen naar Breda.
'Z'n liefje' *ril*quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:53 schreef Cee het volgende:
*ril*
Ik wil ook de 24e maar ik denk dat het straks toch geen zin meer heeft, als het later wordt op het werk dan red ik het niet meer. En nu het Huis eindelijk een beetje in de buurt is, wil ik het toch wel eens zien. Al zal ik daar straks staan en denken "Oh, het is een glazen bak met heel veel computers, radiospul, banken, planten en 3 vermoeide dj's. Is that it?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten denken om vandaag te gaan, maar ik hou het bij kijken via de cams. Heeeel mischien de 24ste. Wilde eigenlijk de 23ste mee geld van het werk gaan brengen maar kon geen vrij krijgen.
Volgend jaar weerquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zat die maar in het huis.
En Stenders ook
Goedemorgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:01 schreef Resco het volgende:
Goedemorgen, daar ben ik weer
Laat geworden gisteren, heb aardig wat topics gemist geloof ik...
Waarom wil die gast ons toch zo laten meegenieten van zijn priveleven: I DON'T GIVE A FUCKquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:53 schreef Cee het volgende:
*ril*
We gaan ook zo snel als een Rock n' roll trein.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:01 schreef Resco het volgende:
Goedemorgen, daar ben ik weer
Laat geworden gisteren, heb aardig wat topics gemist geloof ik...
Niks doneren danquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op https://www.seriousrequest2008.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx staat Sigur Rós niet eens in de lijst
Wordt vanzelf wel leuk van de meligheid . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Arme gast die met Ekdom een hele dag mee moet lopen om de handen te tellen en constant z'n handwoordgrappen moet aanhoren.![]()
Enigste leuke aan de headlinesquote:
Valt wel mee tot nu toe. Sinds vanochtend 5 uur nu 1 complete topic.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
We gaan ook zo snel als een Rock n' roll trein.
Dat dacht ik tochquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Niks doneren dan![]()
Sigur Ros hoort toch wel in die lijst te staan![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom wil die gast ons toch zo laten meegenieten van zijn priveleven: I DON'T GIVE A FUCK
Bellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch. Zal es ff kijken hoe ik Sigur Rós wel kan aanvragen
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom wil die gast ons toch zo laten meegenieten van zijn priveleven: I DON'T GIVE A FUCK
SR kijken en luisteren dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:05 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu echt gaan douchen en aankleden en boodschappen doen en wat functioneels doen in ieder geval.
Naar het huis gaan en zwaaien naar onsquote:
Plaatselijke bui, hier is niks te zien en lijkt het veel lichter! I think Breda has moved itself to Britain!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutweer daar trouwens. Jammer.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb mijn plaat aangevraagd: Hit me TV met A Public Thing....stond niet in de lijst dus ik vrees het ergste
Die hoorde ik vannacht ook dus dat moet goedkomen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb mijn plaat aangevraagd: Hit me TV met A Public Thing....stond niet in de lijst dus ik vrees het ergste
Begin van de avond, gok ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:08 schreef peaceman het volgende:
Hoe laat komt Ilse de Lange eigenlijk?
Goed nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |