Ahh, mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jazeker.
Zie het logboek (in m'n sig) voor de links.
Ik heb dinsdag waarschijnlijk wel een stukje wat ik wel wil hebbenquote:
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx Die stream gebruiken. Die laat zien wat er op tv ook gebeurdquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:51 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb tele 2. Helaas doen die niet meebaal ik wel van want ik had me voorgenomen te gaan kijken. Tijdens het computeren. Heb nu wel de live stream aan staan maargoed dan moet ik de hele tijd wisselen
Niet door mij iig, maar ik zag gisteren in de logs wel bezoeken vanaf redactie/huis (ze hebben weer hele mooie hostnamesquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, mooi.
Is die link trouwens ook al eens richting de internetredactie geslingerd?
Zie Floris zijn blogquote:
PM me dan even met het tijdstip, want door de drukte hier kan ik over berichten heen lezen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag waarschijnlijk wel een stukje wat ik wel wil hebben, dan gaan 2 collega's van mij geld brengen. Zal je als ze geweest zijn wel een tijdstip geven, als jij het wil doen
.
Komt goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
PM me dan even met het tijdstip, want door de drukte hier kan ik over berichten heen lezen.
Dat wakker bellen was wel grappig, toevallig van 05.30 tot 07.30 de radio aangehad, beetje gaar nuquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie Floris zijn blog. Niet hele spannende dingen iig. Giel met een verotte kop toen die net uit bed was. En mensen die vannacht door Coen wakker gebeld werden
.
Ik ben sinds 5 uur uit bed, lag er om 1 uur in en heb tussenin helaas maar heel weinig geslapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wakker bellen was wel grappig, toevallig van 05.30 tot 07.30 de radio aangehad, beetje gaar nu.
alleen geen journaal merk ik nuquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx Die stream gebruiken. Die laat zien wat er op tv ook gebeurd.
Journaal is volgens mij alleen op de radio, op tv zijn het de SR headlines. Of ik moet me nu vergissenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:07 schreef Bill_E het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar eens ga doneren :p
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg handig, die gebeurtenissenlog, sirolf![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |