abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 21:38:30 #151
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_64361565
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
EchtGaaf heeft anderen hiervoor niet nodig
Mooi. Dan hoef je ook anderen niet te dwingen om het voor elkaar te krijgen.

Scheelt je weer een berg topics maken.
Carpe Libertatem
pi_64361592
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef DS4 het volgende:

Van mij mag het. Alleen zullen de inkomens van bestuurders in goede tijden dan nog harder stijgen, dus zal EG door blijven zagen...
[..]
Zolang het ene niet meer met ander klopt zal ik blijven zagen.
pi_64361606
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Mooi. Dan hoef je ook anderen niet te dwingen om het voor elkaar te krijgen.

Scheelt je weer een berg topics maken.
Ik geloof dat er nog vele topics moeten komen voordat jij de essentie er van begrijpt.
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 21:44:30 #154
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_64361696
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik geloof dat er nog vele topics moeten komen voordat jij de essentie er van begrijpt.
Ik snap jouw essentie. Jij wil anderen mensen met geweld dwingen zich aan te passen aan wat jij moreel goed vind.

Ik wil niet in jouw wereld leven en jij kan prima in de mijne leven, zolang je die fascistische neigingen eens een keer los laat staat niemand jou in de weg te doen wat jij wil. Verschil van inzicht waarbij jij geweld gebruikt en ik niet.
Carpe Libertatem
pi_64361740
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:48 schreef Tup het volgende:
Hier wordt de fout gemaakt het individu te verwarren met verandering van "het systeem". Het is erg makkelijk om iemand die het systeem van nu aan wil pakken te verwijten deel uit te maken van het systeem van nu, en nog erger eigenlijk te verlangen het systeem te verlaten. (Het liefst door te emigreren naar Afrika :-O) Doe je dat niet dan een jijbak of 20, al fulminerend "hypocriet hypocriet".
Ik heb daarvoor iemand al op z'n donder gegeven.
quote:
Ik ben voor een eerlijker inkomensverdeling in de wereld als eerste, daarna Nederland.
Ik zou maar graag zien dat iedereen het goed heeft. En dat begint door te pleiten voor kleinere verschillen ipv grotere.
quote:
Maar wel door een eerlijk "systeem", een systeem dat nu door en door verrot is.
Precies. Verrot, en ja daar plukken we thans ook de vruchten van.
quote:
Dit uit zich o.a. in de hoge bonussen. Als de top 5% (die 40% verdient) nou de helft inlevert van alle premies en bonussen, is precies die inkomensverdeling in de wereld in 1 klap eerlijker.
Het is een pervers systeem. Niets meer of minder. En dat is volop gebleken de laatste tijd. Het kan de ondergang van de wereld betekenen. Het zal wrs een onderdeel van mijn film worden.
quote:
Dat wil men echter niet, onderwijl wijzend naar de modale klasse "leveren jullie eerst maar wat in". En dat is dan 'maatschappelijk verantwoord ondernemen".
DS4 geeft ook weer eens het Polen voorbeeld. Als het uitgansgpunt is dat ik alle landen in de wereld even welvarend wil hebben, dan is investeren in Polen, Tsjaad en andere landen (mits geen dictator) het beste devies, en niet arbeids-imperialisme om ONZE economie draaiende te houden. Niks dat het de werkgevers een biet interesseert dat de Pool zijn fortuin kan verdienen. Een dokter die hier bollen raapt en in Polen een tekort aan doktoren. het moet niet gekker worden.
Ik wacht de obligate "nationalistische" beschuldigingen af.
Oja, DS4 handen jeuken. Maar dat zal mij weer jeuken. Want de Polen moeten in Polen blijven. DS4, hoor je dat goed? Ja? Dat zei ik! Ze zijn DAAR nodig ipv hier om hun land op te bouwen.
pi_64361802
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik snap jouw essentie. Jij wil anderen mensen met geweld dwingen zich aan te passen aan wat jij moreel goed vind.

Ik wil niet in jouw wereld leven en jij kan prima in de mijne leven, zolang je die fascistische neigingen eens een keer los laat staat niemand jou in de weg te doen wat jij wil. Verschil van inzicht waarbij jij geweld gebruikt en ik niet.
Als het niet kan zoals het moet......
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 22:01:07 #157
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_64362036
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als het niet kan zoals het moet......
Dat is dus het probleem met jouw denkwijze. Het moet zoals jij vind dat het moet. Hoe het gaat, of wat eerlijk is doet er niet toe. Het moet gewoon zoals het in jouw gedachte zit.
Carpe Libertatem
pi_64362506
quote:
Op donderdag 25 december 2008 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem met jouw denkwijze. Het moet zoals jij vind dat het moet. Hoe het gaat, of wat eerlijk is doet er niet toe. Het moet gewoon zoals het in jouw gedachte zit.
Je ziet het toch fout gaan met die beloningen? Je ziet toch wat het er allemaal van komt?
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 22:27:33 #159
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_64362577
quote:
Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Je ziet het toch fout gaan met die beloningen? Je ziet toch wat het er allemaal van komt?
Beloningen zijn afspraken tussen twee partijen/mensen. Als 1 van de 2 achteraf niet blij is met zo'n beloning dan moeten ze daar leeruit uit trekken en de volgende keer niet hetzelfde afspreken.

Daar is niets fout aan en jij en ik hebben daar verder geen ruk mee te maken. Alleen die twee partijen.

De situatie ligt wat anders als het om een overheidsinstelling gaat. Daar handelt 1 van de 2 partijen met andermans (belasting) geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boze_Appel op 25-12-2008 22:34:00 ]
Carpe Libertatem
pi_64365534
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:

Precies: crime, niks meer of minder.

Persoon A geeft aan persoon B veel geld. Persoon C snapt er niets van en noemt het crimineel...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_64365632
quote:
Op donderdag 25 december 2008 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Beloningen zijn afspraken tussen twee partijen/mensen. Als 1 van de 2 achteraf niet blij is met zo'n beloning dan moeten ze daar leeruit uit trekken en de volgende keer niet hetzelfde afspreken.

Daar is niets fout aan en jij en ik hebben daar verder geen ruk mee te maken. Alleen die twee partijen.

De situatie ligt wat anders als het om een overheidsinstelling gaat. Daar handelt 1 van de 2 partijen met andermans (belasting) geld.
Dat dus.
pi_64365638
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:

Het begin ermee om mensen aan de top te plaatsen die over een redelijk INLEVINGSVERMOGEN hebben en voelen hebben met anderen. En weet wat redelijke proporties zijn. En dat is heel iets anders dan gegraai, dat gekenmerkt wordt door maximale egoïsme.
Zou je niet denken dat een aandeelhouder gewoon kiest voor de kandidaat die het bedrijf het beste kan runnen, ipv de kandidaat die doet wat EG goed vindt?
quote:
Ik ben voor het traditionele gezinsmodel. Vader werkt, moeder blijft thuis, doet het huishouden en verzorgt de kinderen.
Dat jouw kijk op de wereld niet meer van deze tijd is weet ik.
quote:
De goede mannen dus aannemen. Dat zijn geen haantjes iig.
Ook haantjes brengen goede inzichten. Het gaat om de mix.
quote:
Heb je kennisgenomen van de hearing in te Tweede Kamer met de top van de bank?
Ik vroeg me vooral af waar die TK zich mee bemoeide (afgezien van de staatssteunvragers).
pi_64366017
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:

Zeker als er kinderen komen, hoort de vrouw voor haar kroost te zorgen. Een kind heeft daar gewoon recht op.
Doe jij dat voor jouw kinderen bepalen, bepaal ik het voor mijn kinderen, ok?
quote:
Omdat het ene iets anders is dan het andere. Ik begrijp niet hoe jij het ene aan het andere vastknoopt
Waarom beantwoord je de vraag niet?
quote:
Oja? Waar heb ik dat gezegd?
Ten tijde van het voorbeeld over de techneut die een goede vinding bedacht. Toen vond je de door mij voorgestelde bonus veel te laag....
quote:
Ik zie niet in waar ik gedraaid ben
Mar jouw geheugen lijkt ook niet goed te functioneren...
pi_64366081
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:

Het is een pervers systeem. Niets meer of minder. En dat is volop gebleken de laatste tijd. Het kan de ondergang van de wereld betekenen. Het zal wrs een onderdeel van mijn film worden.
Neem je dan ook even mee dat je het nu eens bent met het verlagen van jouw inkomen terwijl jij eigenlijk meer wil?
pi_64366126
quote:
Op donderdag 25 december 2008 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Want de Polen moeten in Polen blijven.
Eigen volk eerst.

Waar hoorde ik dat toch eerder?
pi_64371893
quote:
Op donderdag 25 december 2008 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En wat moreel verantwoord of onverantwoord is maakt natuurlijk geen ene zak uit?
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2008 @ 10:40:49 #167
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_64371939
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:35 schreef kriele het volgende:
En wat moreel verantwoord of onverantwoord is maakt natuurlijk geen ene zak uit?
Bij een vrijwillige afspraak tussen twee personen/partijen heeft het moraal van een derde partij geen enkele relevantie.
Carpe Libertatem
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:14:25 #168
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64372369
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:40 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Bij een vrijwillige afspraak tussen twee personen/partijen heeft het moraal van een derde partij geen enkele relevantie.
Waarom niet?
pi_64372532
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:14 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Waarom niet?
Waarom wel?
pi_64372592
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:35 schreef kriele het volgende:

Nee, natuurlijk niet. Als partij A partij B veel geld wil geven gaat dat niemand anders wat aan (behalve de Belastingdienst natuurlijk en daar zal B_A het waarschijnlijk niet eens mee eens zijn ). Het enige wat telt is dat beiden e.e.a. in vrijheid beslissen en het om eigen geld gaat.

Ik snap werkelijk niet hoe de gedachte vat krijgt dat anderen daar WEL wat mee te maken hebben. En dat vrijwillige transacties langs de morele meetlat moeten. Want dan ken ik er nog wel een paar en geloof me, dan wordt ook jij in je privéleven geraakt. En wedden dat je dan gaat piepen?
pi_64372627
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eigen volk eerst.

Waar hoorde ik dat toch eerder?
Wanneer ga je met het achterhuis smijten ?
pi_64372843
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Als partij A partij B veel geld wil geven gaat dat niemand anders wat aan (behalve de Belastingdienst natuurlijk en daar zal B_A het waarschijnlijk niet eens mee eens zijn ). Het enige wat telt is dat beiden e.e.a. in vrijheid beslissen en het om eigen geld gaat.

Ik snap werkelijk niet hoe de gedachte vat krijgt dat anderen daar WEL wat mee te maken hebben. En dat vrijwillige transacties langs de morele meetlat moeten. Want dan ken ik er nog wel een paar en geloof me, dan wordt ook jij in je privéleven geraakt. En wedden dat je dan gaat piepen?
De insteek van gasten zoals Echtgaaf is natuurlijk dat ze denken dat Economie en aanverwante zaken zero-sum zijn. Als ze bovenin meer verdienen, dan gaat dat ten koste van beneden...

Toch vreemd dat bepaalde mensen discussie voeren over iets terwijl men fundamenteel niet eens onderlegt is. Maar goed, dat heb ik ook vaker gezegd in subforum AEX...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_64372909
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:42 schreef axis303 het volgende:

[..]

De insteek van gasten zoals Echtgaaf is natuurlijk dat ze denken dat Economie en aanverwante zaken zero-sum zijn. Als ze bovenin meer verdienen, dan gaat dat ten koste van beneden...
Hoe groter de verschillen, des te groter het gemiddelde inkomen?

Des te hoger de laagste inkomens? Ik denk het niet.
pi_64372990
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hoe groter de verschillen, des te groter het gemiddelde inkomen?
Nee, dat zeg ik niet.

Dat ze bovenaan meer verdienen heeft geen effect op het salaris aan de onderkant. Een overeenkomst tussen 2 partijen (in dit geval om een topsalaris vast te stellen) is simpelweg niet van belang voor een derde partij.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:52:04 #175
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64372992
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom wel?
Toen Duitsland en Rusland afspraken Polen te delen (Molotov-Ribbentroppact) dan zou B_A vinden, prima want wat die Polen willen is irrelevant.

Een extreem voorbeeld maar het gaat om het principe dat afspraken raken aan derden.
pi_64373071
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:52 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Toen Duitsland en Rusland afspraken Polen te delen (Molotov-Ribbentroppact) dan zou B_A vinden, prima want wat die Polen willen is irrelevant.

Een extreem voorbeeld maar het gaat om het principe dat afspraken raken aan derden.
Dat is dan ook geen afspraak tussen 2 partijen, dat is een afspraak tussen 2 partijen met een 3e partij als belanghebbende. In salarisafspraken, wat is de 3e belanghebbende partij volgens jou?
pi_64373114
Een samenleving waarbij het individuele belang alles ontstijgt valt uit elkaar. Ik hoorde de Hare Majesteit de Koningin nog in haar Kersttoespraak zeggen.

Het is doodeng wat sommigen hier verkondigen.
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:00:36 #178
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64373147
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is dan ook geen afspraak tussen 2 partijen, dat is een afspraak tussen 2 partijen met een 3e partij als belanghebbende. In salarisafspraken, wat is de 3e belanghebbende partij volgens jou?
Allen die door de afspraak geraakt worden.
pi_64373173
Content alert
pi_64373191
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:00 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Wie zijn dat, en hoe worden ze geraakt?
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:14:36 #181
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64373470
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:03 schreef axis303 het volgende:

[..]

Wie zijn dat, en hoe worden ze geraakt?
EG wordt bijvoorbeeld emotioneel geraakt.

Afspraken werken door in de maatschappij, dat is toch wel duidelijk.
pi_64373472
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:

Wanneer ga je met het achterhuis smijten ?
Je bent geen antisemiet (hoewel je ook al eens wat vreemde opmerkingen over het jodendom plaatste...), maar een xenofoob. Dus geen achterhuis. Hoewel het een niet beter is dan het ander natuurlijk... En sowieso moreel onverantwoord.
pi_64373516
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Een samenleving waarbij het individuele belang alles ontstijgt valt uit elkaar. Ik hoorde de Hare Majesteit de Koningin nog in haar Kersttoespraak zeggen.
De koningin moet eens ophouden met politiek bedrijven...
quote:
Het is doodeng wat sommigen hier verkondigen.
Het xenofobe geluid van EG als meest sprekende voorbeeld!

Waarvan akte!
pi_64373588
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef Fajarowicz het volgende:

Is dat de norm? Goh, dan is het ook immoreel om een relatie aan te gaan met een dame waar ook een andere kerel in geïnteresseerd is. Jammer voor die twee geliefden, maar je moet anderen niet emotioneel raken.

Vreemde samenleving wordt dat dan...
pi_64373591
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Afspraken werken door in de maatschappij, dat is toch wel duidelijk.
Emotioneel nog wel, misschien is EG niet helemaal stabiel dan. Wat heeft dat voor de rest te maken met een afspraak tussen 2 partijen?

MIsschien wordt hij ook wel emotioneel als zijn buurman een nieuwe, dure auto koopt...
pi_64373601
En EG, wanneer jouw reactie op die 5%?
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:21:47 #187
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64373640
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:00 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Als je er blijkbaar onrechtmatige schade door lijdt, kun je natuurlijk ook al in het huidige rechtssysteem een zekere vergoeding eisen.
pi_64373933
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:21 schreef Reya het volgende:

Als je er blijkbaar onrechtmatige schade door lijdt, kun je natuurlijk ook al in het huidige rechtssysteem een zekere vergoeding eisen.
Zo hoog zou ik de lat niet willen leggen. Meer in de zin van: eenieder die er reële schade door leidt zou mee moeten wegen in de beslissing. Dat lijkt mij een goede zaak.

Echter: er is geen reële schade door derden. Als het beste voorbeeld de emotionele staat van EG is...
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:43:01 #189
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64374127
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef axis303 het volgende:

[..]

Emotioneel nog wel, misschien is EG niet helemaal stabiel dan. Wat heeft dat voor de rest te maken met een afspraak tussen 2 partijen?
Dat zou kunnen en je zou dat irrelevant kunnen vinden. Jij trekt een grens maar die is subjectief.
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:48:17 #190
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64374246
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Is dat de norm? Goh, dan is het ook immoreel om een relatie aan te gaan met een dame waar ook een andere kerel in geïnteresseerd is. Jammer voor die twee geliefden, maar je moet anderen niet emotioneel raken.

Vreemde samenleving wordt dat dan...
Ik zeg niet dat dat de norm is, het is enkel een voorbeeld van geraakt worden.
pi_64375477
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:48 schreef Fajarowicz het volgende:

Ik zeg niet dat dat de norm is, het is enkel een voorbeeld van geraakt worden.
Echt relevant gelet op de vraagstelling was het dan niet...
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:16:47 #192
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_64380452
mijn buurman wacht trouwens ook nog steeds op antwoord - hij wil eindelijk ook wel eens op vakantie
zonnig Brasil
  zaterdag 27 december 2008 @ 09:09:21 #193
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64394446
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Echt relevant gelet op de vraagstelling was het dan niet...
Ik ben enkel uitgegaan van de stelling van BA dat bij vrijwillige afspraken derden er nimmer toe toen. Omdat afspraken doorwegen in de maatschappij ben ik het daar niet mee eens.
pi_64395552
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 09:09 schreef Fajarowicz het volgende:

Ik ben enkel uitgegaan van de stelling van BA dat bij vrijwillige afspraken derden er nimmer toe toen. Omdat afspraken doorwegen in de maatschappij ben ik het daar niet mee eens.
Als je goed kijkt werd gevraagd naar belanghebbenden. Een prima term in dezen. En de enige groep die er toe kan doen. Want als we de lijn die jij in zet doortrekken, dan kan straks echt NIETS meer, want er is werkelijk niets waar niemand zich aan kan ergeren.
pi_64395712
quote:
Op donderdag 25 december 2008 13:50 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Ach, het is maar geld. En als Schmittmann vind dat hij terecht een bonus krijgt dan hoeven zijn werknemers zich ook minder zorgen te maken over hun bonus als ze hun werk wat minder doen.
Was dat maar waar. Het werkt bij hun maar 1 kant op. Het is echt te gek voor woorden. Die lui staan totaal buiten de maatschappij.
pi_64395750
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:52 schreef axis303 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet.

Dat ze bovenaan meer verdienen heeft geen effect op het salaris aan de onderkant. Een overeenkomst tussen 2 partijen (in dit geval om een topsalaris vast te stellen) is simpelweg niet van belang voor een derde partij.
En wat is dan de winst om de top EXTREEM over te betalen?
pi_64395783
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Persoon A geeft aan persoon B veel geld. Persoon C snapt er niets van en noemt het crimineel...
Als de verhoudingen niet meer kloppen en aan de top elk verband tussen prestatie en beloning ver te zoeken is, dan kan je dat oprecht crimineel gedrag noemen. Als dat het niet is , dan is het normvervagend gedrag. En dat door lui die een voorbeeldfunctie hebben. Ze wakkeren rattengedrag aan. Wat voor maatschappij wil je eigenlijk?
pi_64395837
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef DS4 het volgende:
En EG, wanneer jouw reactie op die 5%?
Al behoor ik tot de 1 % best verdienenden. Als het verband tussen presteren en beloning totaal zoek is , doet mijn inkomen niets af aan mijn opvatting over dergelijk trends.

Ik ben niet hypocriet, anders dan je denkt.
pi_64395852
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef axis303 het volgende:

[..]

MIsschien wordt hij ook wel emotioneel als zijn buurman een nieuwe, dure auto koopt...
Maak je geen zorgen over mij. AL koopt mijn buurman een Bentley.
pi_64395869
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zo hoog zou ik de lat niet willen leggen. Meer in de zin van: eenieder die er reële schade door leidt zou mee moeten wegen in de beslissing. Dat lijkt mij een goede zaak.

Echter: er is geen reële schade door derden. Als het beste voorbeeld de emotionele staat van EG is...
Ik kijk naar de MAATSCHAPPELIJKE belangen, mijn beste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')