ja ik wel, enorm arbeidspotentieel en slim ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef pberends het volgende:
Sociale onrust zou nog een groot probleem kunnen worden in China, op korte en middellange termijn heb ik niet zoveel vertrouwen in China.
Het was even wat werk, maar als ik nu op het knopje Refresh druk, dan worden alle koersen ververst, wordt de nieuwe stand van de FOK!Index berekend en worden de jaarresultaten van de deelnemers geüpdatequote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | pberends +8,23% slap +7,71% marcb1974 +6,58% ItaloDancer +5,87% henkway +5,74% Nieuwsgierig +5,60% shilizous_88 +5,41% Gremen +5,29% Drasss +4,82% LXIV +4,67% RvLaak +4,48% Lemans24 +4,26% Arcee +4,16% Sanne +3,89% Nulletje +3,64% Flitspaal +3,60% Chancard +2,37% arjen1212 +1,69% |
| 1 2 | AEX 258,23 +5,00% |
Zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef pberends het volgende:
Mijn Nyrstar zat er al bij toch?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het was even wat werk, maar als ik nu op het knopje Refresh druk, dan worden alle koersen ververst, wordt de nieuwe stand van de FOK!Index berekend en worden de jaarresultaten van de deelnemers geüpdate![]()
![]()
Zou wel hip zijn maar daar heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:50 schreef LXIV het volgende:
Ok! Nu nog automatisch posten en je kunt ook op vakantie!
Ik had een tijd terug voor 4,35euro per aandeel voor intotaal 5000euro aandelen gekocht van Ordina. Ook mede door jouw uitleg, had me daarna beetje verdiept in het KW-begrip.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:19 schreef LXIV het volgende:
Nah, de slechtste en de beste aandelen liggen natuurlijk dicht bij elkaar. Je moet gewoon de meest volatiele aandelen kiezen. En wanneer het goed gaat, stijgen die het meest, gaat het slecht dan dalen die het meest. Dat is logsich!
Ai. Daar heb je vooralsnog flink verlies op! Had ze maar verkocht toen ze even 2x 15% stegen! Maar goed, all in the game. Ik zou me er niet al te druk over maken en ze lekker op de plank houden. Kijk je meerjarengrafiek van Ordina maar na, dan zie je dat je historisch gezien helemaal niet hoog gekocht hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug voor 4,35euro per aandeel voor intotaal 5000euro aandelen gekocht van Ordina. Ook mede door jouw uitleg, had me daarna beetje verdiept in het KW-begrip.
Kijken wanneer hij stijgt, hij staat nu wel erg laag (3,04).
Hoe gaat het met de rest van je aandelen? Hoeveel en wat/waar heb je geinvesteerd? Tips?
Haha, ja daar heb alsnog een verlies op ja. Maar goed, als student vind ik het wel interessant om me hier mee bezig te houden. Ik verwacht dan ook dat ORD. de komende JAREN beetje bij beetje bijtrekt. AEGON heb ik ook in mijn pakket zitten. Die trekt ook wel redelijk aan. Verlies is nu -5,87%, dat was groterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ai. Daar heb je vooralsnog flink verlies op! Had ze maar verkocht toen ze even 2x 15% stegen! Maar goed, all in the game. Ik zou me er niet al te druk over maken en ze lekker op de plank houden. Kijk je meerjarengrafiek van Ordina maar na, dan zie je dat je historisch gezien helemaal niet hoog gekocht hebt.
Ik heb nu ING, Aegon, Ordina, BAM en Philips. Dat zijn aandelen waarvan ik verwacht dat ze de AEX-index zullen verslaan, zowel in positieve als in negatieve zin. Dus wanneer de AEX dit jaar stijgt dan stijgen zij extra hard.
Tips? Ik zou gewoon een paar solide fondsen kopen, een stuk of vijf, goed gespreid en deze op de plank leggen. Welke aandelen je het beste kan kopen weet je natuurlijk nooit.
ik heb er geen goed gevoel bijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef LXIV het volgende:
Tja, wat financials betreft is het ook wel heel erg stil. Ik hoor geen enkel bericht. Is het ING gelukt de leverage te verhogen? Gaat Aegon nog afschrijven op zijn Alt-A? Zolang daar niks over bekend is zal er nog geen echt vuurwerk te zien zijn.
Wat echt zou schelen is wanneer de een of andere kredietbeoordelaar ING zijn AA+ status teruggeeft. Of wanneer het Alt-A verhaal een beetje boven water komt.
2e jonkie meld zich (19)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef DonPerignon het volgende:
hmm met mijn 19 nog een jonkieHoeveel geld hebben jullie nu in aandelen zitten? (en wat heb je 'verloren')?
haha, vroegahquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:24 schreef LXIV het volgende:
Ik beleg vanaf 1991. In totaal heb ik veel gewonnen, sta (inclusief inflatie en belastingen) nog steeds in de plus. Afgelopen jaar sta ik, net als bijna iedereen, natuurlijk verlies. Ik ben wel goed uitgestapt, bijna exact op de top!, maar er ook weer te vroeg in.
30-12 kwam ik onder de 50% verlies. Het is een getal met 5 nullen.
Enige waar ik me in die zin in verbaas is Dell. En ik heb de afgelopen maanden nog wel wat posts van je gezien wat betreft Altria. Het mag dan misschien bij uitstek gezien worden als 1 van de beste aandelen qua t.r op een basis van 20 .. 25 jaar op de amerikaanse markten, ik heb er zo mn twijfels over.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:48 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
haha, vroegah![]()
Toen de transactie kosten nog torenhoog waren en de spreads bij opties schandalig![]()
Anyway, mijn lijstje:
Altria Group
Dell
Fugro
Heineken
Goldman Sachs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |