Jij mocht de Sepoquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Mot je nou echt de lapo EN de fipo!? Hebberd!
Ja toch? We hebben het er al eens over gehad natuurlijk, maar ik vind dat het best out in the open kan.quote:
KAN JE NIET ZELF NADENKEN OFZO, HOERRRRRRRRRRRR!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens Jamie's kookrevolutie voor kerst gehad van de baas. Nouja, zelf uitgezocht dan he?.
Is het SHE proof eigenlijk??
SHE vindt 'All I want for Christmas' van Mariah een Lekker Funky Kerst Liedje.quote:
Op mijn werk staat Sky Radio op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
SHE vindt 'All I want for Christmas' van Mariah een Lekker Funky Kerst Liedje.
Maar dat durfde ze niet eerder hardop te zeggen
De vijf overgebleven Popstars 'zongen' het net ook samenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op mijn werk staat Sky Radio op.
Ik neem aan dat dit genoeg uitleg is![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De vijf overgebleven Popstars 'zongen' het net ook samen![]()
(Da's geen spoiler hoor BJ, da's een wáárschuwing!)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De vijf overgebleven Popstars 'zongen' het net ook samen![]()
(Da's geen spoiler hoor BJ, da's een wáárschuwing!)
Toevallig is dat ook echt zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
SHE vindt 'All I want for Christmas' van Mariah een Lekker Funky Kerst Liedje.
Maar dat durfde ze niet eerder hardop te zeggen
Ohhh yoghurt met gele vla is zó lekker door elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:02 schreef Adelante het volgende:
lijstje:
O: brinta wake-up & banaan
L: 4 volkoren boterhammen met pindakaas
T: peer
T: soepie
D: andijviestampot met spekjes
T: youghurt met gele vla
ROFLquote:
SHE-dear, allemaal leuk en aardig, maar Jamie is natuurlijk stom en onuitstaanbaar (weet je dat hij in 4 jaar tijd 5 basiskookboeken heeft uitgebrachtquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
[..]
KAN JE NIET ZELF NADENKEN OFZO, HOERRRRRRRRRRRR!
ik vind Jamie gezond koken, al ben ik niet echt heel erg dol op zijn combinaties.
Maar hij gebruikt veel groenten, veel gevogelte en vis en weinig boter.
Zolang Nigella maar uit je keuken blijft is er niets aan de hand
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Nigella zo traaaaaaaaaaaaaaaaaag altijd.
OMG kook eens door wief, dan verbrand je misschien nog wat cal! Is ook wel nodig met die kont.
Allemaal waar!. Punt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SHE-dear, allemaal leuk en aardig, maar Jamie is natuurlijk stom en onuitstaanbaar (weet je dat hij in 4 jaar tijd 5 basiskookboeken heeft uitgebrachten maar doen alsof hij iedereen wil leren koken
) en Nigella is sweeeet
Ik wil mezelf altijd aan haar gewelfde boezem schurken en ik wil haar beslagkommen uitlikken.
En dat hoef ik bij Jamie niet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Muis kan ook bitchen! Ik kende alleen nog maar sweety pie muis tot nu toe
Gezien!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkt Vik?
Nou, dan zijn er lekker meer over voor mij Muis!
jaja, wat een potje janken en even aan je vermoeidheid toegeven al niet kan doen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
Adelante, doe niet zo vreselijk ontopic, Muis verveelt zich![]()
Kwakkerrrrrrrr, je humeur is aardig omgeslagen he?
Mini puppel, ga je mond spoelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
O: boterham ham
T: 1 volkorenbiskwietje
L: 1 bouillon, 1 boterham ham
T: 1 banaan, 1 appel
D: asperges met ham, 1 gehaktballetje en aardappeltjes
T: 3 droste chocolaatjes![]()
Ik heb wel fokking DRIE! keer gebak afgeslagen op mijn werk. maar je kan het prima hebben hoor! fak joe, dikkerd!![]()
![]()
klein en verschrompld, of juist glibberig en doorzichtig, van al dat onder water en in t donker leven.quote:
Als je snelle koks wilt, moet je Ainsley Harriott hebben, die gezellige glimmende negerquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Nigella zo traaaaaaaaaaaaaaaaaag altijd.
OMG kook eens door wief, dan verbrand je misschien nog wat cal! Is ook wel nodig met die kont.
Ainsleyquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je snelle koks wilt, moet je Ainsley Harriott hebben, die gezellige glimmende neger
Zijn snel&slank-kookboek is echt een must voor iedereen hier; fijne salades, vis- en kipgerechten... Jum
Die ligt hier op de kast!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je snelle koks wilt, moet je Ainsley Harriott hebben, die gezellige glimmende neger
Zijn snel&slank-kookboek is echt een must voor iedereen hier; fijne salades, vis- en kipgerechten... Jum
Ja, want ik ben wel de grofgebekste van dit hele topicquote:
Hij heeft ook een recept voor monkfish met sundried tomatoes en bacon.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ainsley![]()
Zijn vis in bananenblad is too die for.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, want ik ben wel de grofgebekste van dit hele topic![]()
drie keer gebak afgeslagen.. you should praise me!![]()
Thanks voor de lach die me toch echt ontschoot bij het lezen van deze opmerkingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niks met Nigella, haar neusvleugels wapperen op een manier die me mateloos ergert.
Senk joe!quote:
Jij bent vast meer het Gordon-R.typequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niks met Nigella, haar neusvleugels wapperen op een manier die me mateloos ergert.
Oeh, wie is die tweede?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Always pasta on top of sauce, never sauce on top of pasta!
[ afbeelding ]
Als we met plaatjes gaan strooien: mister fantastische toetjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Always pasta on top of sauce, never sauce on top of pasta!
[ afbeelding ]
Ik ben zoooo jaloers op zijn sugar cages! Ik kan dat nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als we met plaatjes gaan strooien: mister fantastische toetjes
[ afbeelding ]
Iets te hoog Bassie en Adriaan gehalte ben ik bangquote:
Maar ik meen het serieus, elke keer als ik haar bekijk dan zie ik binnen luttele secondenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks voor de lach die me toch echt ontschoot bij het lezen van deze opmerking
Mini was eerst.quote:
Gino en Georginaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets te hoog Bassie en Adriaan gehalte ben ik bang
Ik stel voor dat we naar hem toerennen nog steeds last van dat manke pootje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Mini was eerst.
Ik stel voor dat ik jullie de restjes toewerp.
Of beter nog, ik kots het uit! Net als mama-woefies doen met hun eten voor de pups
Porque no?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef Miss_S het volgende:
Nog 1,5 uur en mijn vriendje is jarigen ik ben niet bij hem
Ik heb net mijn laatste hersencel gebruikt om voor het kakken op het toilet éérst mijn broek te laten zakken. De kans is dus groot dat ik binnen kort in mijn broek ga schijten, je weet tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
[..]
KAN JE NIET ZELF NADENKEN OFZO, HOERRRRRRRRRRRR!
ik vind Jamie gezond koken, al ben ik niet echt heel erg dol op zijn combinaties.
Maar hij gebruikt veel groenten, veel gevogelte en vis en weinig boter.
Zolang Nigella maar uit je keuken blijft is er niets aan de hand
Schande!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef Miss_S het volgende:
Nog 1,5 uur en mijn vriendje is jarigen ik ben niet bij hem
Volgens mij heeft iemand van de bitch-cake gesnoept vandaag!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we naar hem toerennen nog steeds last van dat manke pootje?![]()
Hij is verrassend slank voor iemand die zoveel suiker gebruikt in de keukenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben zoooo jaloers op zijn sugar cages! Ik kan dat niet
Leuk toch, dat we allemaal verschillen. Ik ben altijd alleen maar op zoek naar haar Kitchen Aidquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar ik meen het serieus, elke keer als ik haar bekijk dan zie ik binnen luttele seconden
niets anders meer dan die neusvleugels...ze steken uit en wapperen als de motoren van een F16 in zwaar weer (althans, dat stel ik me zo voor, dat van die F16).
Krijg je van mij, droppie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste hersencel gebruikt om voor het kakken op het toilet éérst mijn broek te laten zakken. De kans is dus groot dat ik binnen kort in mijn broek ga schijten, je weet toch.
Ik wil Feest van Nigella. Maar Bol heb em al niet meer.
Ik heb em. en hij is heul slecht voor de lijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste hersencel gebruikt om voor het kakken op het toilet éérst mijn broek te laten zakken. De kans is dus groot dat ik binnen kort in mijn broek ga schijten, je weet toch.
Ik wil Feest van Nigella. Maar Bol heb em al niet meer.
Ik zei toch, allemaal afgewezenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand van de bitch-cake gesnoept vandaag!
Ik neem aan dat je vraagt waarom?quote:
Fok!ken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo.
Ik weet niet meer wat ik ook alweer deed in mijn vrije tijd, toen ik die nog had. TV kijken heb ik geen zin in, net als een boek lezen. Wat. Nu.
?.
Zonder Greys is het greys en grauw in dit topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greeeeeys je bent er weer.
Is het afgelopen? Gelukkig
Scheetiepeetie... roep dat ff in het Popstars topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:48 schreef Miss_S het volgende:
Kijkt niemand Popstars?
Brandi moet niet in een band en gewoon solo
Nee, reclameNee, maar ik miste je zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greeeeeys je bent er weer.
Is het afgelopen? Gelukkig
Ik jou ook hoor!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, reclameNee, maar ik miste je zo
Ahh....maar goed het is niet echt een spoilerquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Scheetiepeetie... roep dat ff in het Popstars topic
BJ moet nog kijken, die videooooot het en wilde geen spoilers.
En ik vind Brandi net een dragqueen geworden![]()
Maar dat kan ik dan ook beter in het andere topic zeggen![]()
Oh wacht, dat heb ik al gedaan
Heus???quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Krijg je van mij, droppie.
Ik doe er toch niets meer mee.
Ik denk een overload aan blonde extensionsquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh....maar goed het is niet echt een spoilerdit had ik een maand geleden ook kunnen zeggen
van Brandi is toch wel een pruik he?
quote:
had je een week niets gehad ofzo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
eetlijstje:
O: 4x boterham met confituur
T: 2 bananas
T: 2x appel
L: 8x boterham ham/kaas
T: 6 mandarijnen
T: zakje eierkoeken
D: lasagna + insalata + brood
T: bordje rijst
Ik doe minstens 4 dagen met 12 sneeen broodquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
eetlijstje:
O: 4x boterham met confituur
T: 2 bananas
T: 2x appel
L: 8x boterham ham/kaas
T: 6 mandarijnen
T: zakje eierkoeken
D: lasagna + insalata + brood
T: bordje rijst
Vind het stiekem eigenlijk wel stoerquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk een overload aan blonde extensions
Jah 't is wel veel, ik was uit mijn werk nog even gaan trainen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe minstens 4 dagen met 12 sneeen brood
thanx greysie darlingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Scheetiepeetie... roep dat ff in het Popstars topic
BJ moet nog kijken, die videooooot het en wilde geen spoilers.
En ik vind Brandi net een dragqueen geworden![]()
Maar dat kan ik dan ook beter in het andere topic zeggen![]()
Oh wacht, dat heb ik al gedaan
Heus.quote:
Ja, toen Ruben er nog in zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Heus.
Jij bent mijn lievelings-Kim.
Dat popstars, ik zapte er per ongeluk langs, maar srsly..is daar ooit weleens niet vals gezongen?
Neequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Heus.
Jij bent mijn lievelings-Kim.
Dat popstars, ik zapte er per ongeluk langs, maar srsly..is daar ooit weleens niet vals gezongen?
Anders ik wel! Nog twee verslagen, dan ga ik me optutten en richting kerst-feestjequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:05 schreef Muis006 het volgende:
Je suis bored! En dat op vrijdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen idee wat ie wil zeggen, maar volgens mij is het hilarisch
Niet?? Ik zal ff wat zeggen, je bent online hier!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
Mouse, ik zie je niet @ Skype heurrrrrrrrrrrrrrrrr
Poepie. Braad een mooie rosbief en een kalkoen, lekkere cranberrysaus er bij en wat groens/fruit en klaar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo stom geweest om mijn ouders uit te nodigen voor tweede kerstdag. Maar ik weet echt niet wat ik wil maken. Ik zit al internet af te struinen, mijn wederhelft aan te sporen iets te zoeken maar ik vind niet DAT wat ik zoek.
*mopper*
Er staat geen naam van een afzender bij?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:17 schreef Miss_S het volgende:
SHE ik wil niet lullig doen maar PM's mag je toch niet op het forum zetten?
Moet je een leuke horen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Poepie. Braad een mooie rosbief en een kalkoen, lekkere cranberrysaus er bij en wat groens/fruit en klaar!
I don't knowquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat geen naam van een afzender bij?
Of mag het dan ook niet?
Als je niet lullig wil doen, waarom begin je er dan over?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:17 schreef Miss_S het volgende:
SHE ik wil niet lullig doen maar PM's mag je toch niet op het forum zetten?
Omdat een mod het goede voorbeeld moet gevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je niet lullig wil doen, waarom begin je er dan over?
VOlgens mij wel, ik kwam laatst een heel topic met pm's en chatlogs tegen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat geen naam van een afzender bij?
Of mag het dan ook niet?
1 ding: Ik moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat een mod het goede voorbeeld moet geven
Wat maak jij het gebruik van de 'quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fok! blijft toch een wonderlijk iets
Treurwilgquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg het me ook af hoor G!
Maar laat mijn voodoopopje maar fijn in zijn lade slapen
Leuk tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat maak jij het gebruik van de ''-smiley toch tot een naar iets
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
En niets zo naar als deze -->
Weet je wat jij nog meer moet doen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
Miennnnnnnnnn, d'r ligt een lijster in de lááááááááááaaaa.
Geen idee wat het is, maar ik moest het even zingen.
Van de drank afblijven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wat jij nog meer moet doen?
Neeeeeeeee je weet wel wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de drank afblijven?
Alcoholvrije humor schat, alcoholvrij!
Nee, naar de kamer van koophandel!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de drank afblijven?
Alcoholvrije humor schat, alcoholvrij!
Hebben jullie dan ook 3 ovens?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet je een leuke horen?
Wij eten met 9 man deze kerst en we hebben 2 kalkoenen én een konijn.
adele bloemendaal....carnavalsmeuk uit de jaren '70quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:44 schreef Greys het volgende:
Maar het is een echt bestaand liedje hoor![]()
Heus!![]()
Of ik heb het gedroomd!
Wij hebben er 1 + een magnetron, mijn zus en haar vriend hebben er 1 en mijn vriend heeft er 1quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook 3 ovens?![]()
Mien was van 'Mien, waar is m'n feestneus?'quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Oke, het was Lou ipv Mien, maar toch... allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal inhaken!
Dat zou bij mij ook in 1 oven passen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de algehele kerstgedachte beter is dat Kim zich niet waagt aan Beef Wellington.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
K_I_M, als je echt moeite wilt doen zou je zelf Beef Wellington kunnen maken, dat is echt impressive!
Ik geef een diner voor 6 man en ik heb een mooie runderrollade besteld bij de slager. Kan niet mislukken als je een kernthermometer gebruikt, en hij gaat in de oven (na eerst aanbraden) dus dan sta je niet de hele tijd in de keuken.
Erbij de gratin en aardappelpuree van AH Excellent -ja héél erg maar ik heb geen zin om uren in de keuken te staat-, de mooie minibroccoli'tjes groen en paars van AH, zelfgemaakte stoofpeertjes (dat lukt altijd en is heerlijk!), haricotsbundeltjes met spek en rode kool met appeltjes (ook een makkelijk, maar heerlijk recept).
En om de borden op te maken heb ik van die AH Excellent spuitflesjes citroenmayo en honing/tijmsaus gekocht.
De rest van de gangen worden door de gasten meegenomen dus dat is voor mij nog een verrassing.
Zeggeh!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook in 1 oven passen!
McAbba!Hoe was je avond?
mijn avond was gezellig! met vrienden naar de film is altijd leuk!quote:
En dan te bedenken dat ik echt een enórme haat heb voor alles dat met Carnaval te maken heeft!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Mien was van 'Mien, waar is m'n feestneus?'
Krijgt ze dadelijk Gordon R. op haar dakquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de algehele kerstgedachte beter is dat Kim zich niet waagt aan Beef Wellington.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik echt een enórme haat heb voor alles dat met Carnaval te maken heeft!
Met Gordons begeleiding kan het niet mislukken!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de algehele kerstgedachte beter is dat Kim zich niet waagt aan Beef Wellington.
Ik zie het gebeuren dat de Beef zichzelf ophangt voor hij naar Wellington kan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Krijgt ze dadelijk Gordon R. op haar dak
What the fuck is this supposed to be? Are you a fucking moron? It's a fucking disgrace to call this beef fucking Wellington. Fuck off!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat de Beef zichzelf ophangt voor hij naar Wellington kan.
Anders ik wel, want ik vreet geen halfrauw vleesquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat de Beef zichzelf ophangt voor hij naar Wellington kan.
Dank!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:12 schreef Merel het volgende:
Veel plezier Paaskonijn!
Dank!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:13 schreef Muis006 het volgende:
Viel spass Knijn!
Gelukkig ben ik gewoon al thuis. Best vroeg maar oké.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:16 schreef Greys het volgende:
Je moet in elk geval niet bij mij komen slapen Konijn, want hier gaan de buren morgenochtend om 8.00 uur hun kozijn er uit slopen
Dat filmpjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Met Gordons begeleiding kan het niet mislukken!
Maar ik denk inderdaad dat je er wellicht beter aan doet om er niet aan te beginnen als je een kookn00b bent.
Maar dan kan ze nog wel een rollade goed krijgen denk ik. Mits de kerntemperatuurmeter wordt gebruikt! Als het vlees 55 graden is issie rosé en moet ie uit de oven.
Champagne is altijd goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:30 schreef Merel het volgende:
Vanavond ga ik m'n verjaardag + nieuwe baan vieren met vriendinnen. Dus dat wordt eerst toosten met champagne, daarna ga ik lekker lamshaasjes in honingsinaasappelsaus voor ze maken en daarna gaan we in de stad toetje + drankjes doen. En dan ben ik meteen weer blutMaar ik heb er zin in!
Jij gaat van "proud to be fout" naar frikadellenmeet? What's next?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh liefjens
Uitslapen.. het was zo heerlijk!
Zodirect lekker ontbijten en dan boodschappen doe en dan naar Heeze voor een MFFM! Een Motor Forum Frikadellen Meet
Feestje gisteren was briljant! Erg gezellig, lekker eten en allemaal lekkere hapjes. Kerstpakket is een cocktail shaker (automatisch ofzo? Moet er nog goed naar kijken) dus binnenkort cosmo's
bijlezen heb ik geen tijd voor, dus als je vindt dat je eenof een
verdient moet je maar een linkje naar de reden plaatsen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:49 schreef kwakveense het volgende:
gutenmorgen!
ik had me een beetje verslapen vanohtend, wilde een vroege start maken, maar blijkbaar had ik echt 9,5 uur slaap nodig.
lijstje:
*hardlopen
*10.30 twee knackebrod met rauwe ham
*12.30 kiprolletje en paprika
*14.30 kiprolletje
*17.30 vroeg diner: kipkluifjes uit de oven met een ketjapmarinade, koolsalade (zelfgemaakt, kool, wortel beiden geraspt, geen dressing ofzo want das)
*19.30 ga na t eten naar mn ouders, snuffel wel in de koelkast naar iets gezonds, stukje koude kipfilet, of als dat er niet is anders misschien een handje light chips...of ik neem een appel als ze die hebben. (volgorde van voorkeur: kip, appel, light chippies)
kan t er mee door? ik eet vanavond toch maar hier thuis ipv bij mn ouders, want die eten capucijners met spek en dat vind ik veeeel te lekker om "normaal" van te eten.
evy 12 ging net echt ruk, liep weer een stuk langzamer dan vorige keer, maar ik heb mezelf aan t eind de laatste minuut even in een sprintje gepusht en dat ging best, dus ik denk dat ik toch een iets hoger starttempo moet proberen, of mezelf iets meer pushen op tempo...
Ja dat kan wel hoor alleen zit ie zo lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:59 schreef Esse_est het volgende:
Je broek kan niet dicht? Of juist wel?
ik heb ook spierpijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Miss S gefeliciteerd met je lief en succes met koffers pakken!
Ik heb spieeeeeerpijn!yay, dat is Goed
(heb hard genoeg gewerkt voor die spierpijn)
Thnx darling, alles goed. Vakantie!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat kan wel hoor alleen zit ie zo lekker![]()
Alles goed Esse?
Euh... ik denk dat dat het wel weer even is, voor dit jaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij gaat van "proud to be fout" naar frikadellenmeet? What's next?
8 Euro dacht ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:41 schreef Esse_est het volgende:
Help!
Heel erg maar heb niet eerder tijd gehad voro het kadootjesfestijn, dus moet zo gaan halen wat ik moet halen (wel al bedacht dat scheelt) en dan op de bus doen maar wat mocht het ook weer kosten, het lootjeskadootje?
Ik ook mijn bovenbenen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:33 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook spierpijnamai mijn bovenbenen
Vakantiequote:Op zaterdag 20 december 2008 11:36 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Thnx darling, alles goed. Vakantie!
En als er nou een randje over je broek uitkomt van een roze onderbroek is het helemaal goed toc, zie ik op school tenminste altijd. Je buikie is mooi plat!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Miss S gefeliciteerd met je lief en succes met koffers pakken!
Ik heb spieeeeeerpijn!yay, dat is Goed
(heb hard genoeg gewerkt voor die spierpijn)
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:36 schreef Chicolate het volgende:
Kwak, mijn hardlooptrainster zei altijd: het maakt niet uit hoe hard je rent, als je maar rent en je voeten goed optilt, komt die snelheid vanzelf wel. Loop altijd op een tempo waarbij je nog nét een gesprek kan voeren: dan heb je je ademhaling goed onder controle en hou je het langer vol. Dus niet gaan haasten joh.
@Miss S: Biguns Ribs, 2 Warwick Way, SW1V 1RU. Tel: 020-78347350. Zit op een kruispunt, vlakbij een metrohalte (even vergeten hoe de halte ook alweer heette). Ze hebben er ook een grote saladebar!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Dé inpakregel voor vakanties is: na inpakken de helft van je kleren weer uitpakken en 2x zoveel geld meenemen
Ja maar dan is de koffer van mijn vriend erbijquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:00 schreef Isabeau het volgende:hij moet in Londen vanzelf een keer open hoor, echt waar!
![]()
(en vergeet niet dat je daar vast ook wel leuke dingen koopt, die moeten er ook inpassen! )
Koop anders gewoon een extra kofferquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:00 schreef Isabeau het volgende:hij moet in Londen vanzelf een keer open hoor, echt waar!
![]()
(en vergeet niet dat je daar vast ook wel leuke dingen koopt, die moeten er ook inpassen! )
Ben je nu nog in Nederland of alweer terug in Zweden?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:05 schreef AKnynke het volgende:
Ja. Voor een week weg heb je ook niet zoveel nodig. 2 spijkerbroeken, wat leusk om 's avonds aan te doen als je eventueel uitgaat/naar theater ofzo. dikke truien, leuk truitje, schoon ondergoed etc.
Ik neem nu voor 2 weken weg ook niet zo gigantisch veel meer mee. Zorg dat ik genoeg ruimte over heb in m'n koffer zodat ik wat spullen uit Nederland mee terug kan nemen hier naar toe..
Ik pak altijd veel te weinig kleren in, in eerste instantie. Grootste deel van mijn tas zit vol met opladers en elektronicaquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Dé inpakregel voor vakanties is: na inpakken de helft van je kleren weer uitpakken en 2x zoveel geld meenemen
*pakt ontcijfercodemachine*quote:
In Before The Lock?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pakt ontcijfercodemachine*
Ik Ben Te Laat?
Ik Boer Toffe Liedjes?
ik ben nog in Zweden. Vlieg omorgen weer naar Nederland!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je nu nog in Nederland of alweer terug in Zweden?
goed dat je het zegt. ik moet een pyama meenemen. En sportspullen..quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik maak meestal een checklist. En dan streep ik alles door wat al in m'n tas zit. Anders denk ik: Hey, zit dat er al in? *boel weer over de kop haalt*.
Het enige wat ik vaak vergeet is: een slaapshirt en een plastic tas voor de vuile was.
idemquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Het enige wat ik vaak vergeet is: een slaapshirt en een plastic tas voor de vuile was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, op sommige plaatsen schijn je korting te krijgen als je een collegekaart kan laten zien, studentenkorting oid. Ook handig.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ik douche nu ook elke dag, maar soitquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ga nooit op wereldreis dus. Het idee om niet elke dag te kunnen douchen. The horror
.
Als ik geopereerd word, mag ik ook een week ofzo m'n haar niet wassen. Ik krijg al jeuk van de gedachte.
3 jurkjes en 4 rokjes? Ongeloofelijk! Je gaat een weekje weg!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb 2 broeken, 2 truitjes, 6 topjes en 3 vestjes
dan nog 3 jurkjes en 4 rokjes en heel veel panty's en het nodige ondergoed
Maar een verrassing neemt nogal veel plek inmaarja zolang ik alles mee krijg is er geen probleem
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
3 jurkjes en 4 rokjes? Ongeloofelijk! Je gaat een weekje weg!
O mijn Godquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb 2 broeken, 2 truitjes, 6 topjes en 3 vestjes
dan nog 3 jurkjes en 4 rokjes en heel veel panty's en het nodige ondergoed
Maar een verrassing neemt nogal veel plek inmaarja zolang ik alles mee krijg is er geen probleem
dat van jou vind ik ook best veelquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O mijn God.
En dat alles voor een weekje weg?.
Ik zou voor een weekje weg ws 2 broeken meenemen, 2 rokjes, ondergoed (duh), 3 / 4 shirtjes en 2 truien of vesten.
Ja, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik douche nu ook elke dag, maar soit
we lagen net nog te mijmeren over wat een vrijheid we gaan hebben
En ja, douchen doen we bij iedere mogelijkheid die we krijgen, maar als we die niet krijgen, ja dan moet je even behelpen, simpel
Daarbij zitten we het grootste deel van de dag in motorkleding
Ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat van jou vind ik ook best veel![]()
Ja maar wel met de feestdagen en ik ga naar de musical, ik ga het zeker ook niet allemaal aantrekken maar heb wel graag iets om uit te kiezenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
3 jurkjes en 4 rokjes? Ongeloofelijk! Je gaat een weekje weg!
Pics or it.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger tijdens een survivalkamp chocovla in m'n haar (don't ask) en pas 2 dagen later kon ik douchen. The horror
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:09 schreef Vivi het volgende:
Co; ik ben echt te oud voor dat soort nieuw ingevoerde afkortingen hoor! en jij ook, whehehe![]()
Oh Greys, ik ga mijn IKEA-family pas es even laten wapperen.
Hopelijk kan ik mijn teerbeminde losrukken van de 893395943 miljoen wandkasten die hij altijd uitvoerig wenst te bestuderen en wat leuke kerstige dingetjes inslaan like amuse-lepels.
Haha, dat dacht ik ook al toen ik 't typte. Het zit zo: ik neem mee wat ik aan wil trekken + reservekleding, want je weet nooit wat er gebeurt. Misschien val je in de Thames ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat van jou vind ik ook best veel![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik neem voor een weekend precies evenveel kleren mee als voor een week. De enige reden dat ik broeken en trui dubbel meeneem, is omdat ik de neiging heb om drijfnat te worden. Zo ging ik in Londen perongeluk in een fontein staan
. Voor de rest vind ik kleding wisselen teveel gedoe op vakantie: pak wat bovenop lig en draag dat rustig een week. Of tot het nat is/onder de modder zit.
ach, ik ben in het extreme makkelijk over mn kleding en heb dan ook heel weinig kleren uberhaupt en draag elke week hetzelfde zo ongeveer: zondag is wasdagquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben ook echt minimalistisch ingesteld, maar ik vind dat toch wel de perfecte verhouding. Ik wil ook niet 4 dagen hetzelfde shirtje aan hebben op vakantie. Dan wil ik me lekker en uitgerust voelen en me niet bezig houden met m'n stinkende shirt
.
Toen ik 4 maanden op reis was had ik een backpack bij me die alles bij elkaar 7 kilo woog. Even voor de duidelijkheid, da's niet veel.
Dat hoeft ze helemaal niet af te bouwenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk.
Ik zou het douchen nu al gaan afbouwen: eerst om de dag douchen (haar wassen) en dan twee keer per week. En verder natuurlijk elke dag je kont wassen. Want om ineens niet meer te kunnen douchen. Rrrr.
Ik kreeg vroeger tijdens een survivalkamp chocovla in m'n haar (don't ask) en pas 2 dagen later kon ik douchen. The horror
.
Precies! Ik kon me in Egypte als ik zou willen ook vier keer per dag omkledenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar wel met de feestdagen en ik ga naar de musical, ik ga het zeker ook niet allemaal aantrekken maar heb wel graag iets om uit te kiezen
Bij Waterloo bridge is een fontein. Daarvan gaan soms delen aan en uit, waardoor je in het midden kan gaan staan. Superleuk. Maar toen ik erin stond, begon het te waaienquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook al toen ik 't typte. Het zit zo: ik neem mee wat ik aan wil trekken + reservekleding, want je weet nooit wat er gebeurt. Misschien val je in de Thames ofzo. In Rome had ik te weinig kleren bij me: toen was het zo warm dat alles na 1 dag al stonk en vol witte strepen zat (vh zweet). Bah.
dat wat ik aanheb trek ik altijd vers aan vlak voor vertrek zodat het desnoods 2,5 dag mee kanquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook al toen ik 't typte. Het zit zo: ik neem mee wat ik aan wil trekken + reservekleding, want je weet nooit wat er gebeurt. Misschien val je in de Thames ofzo. In Rome had ik te weinig kleren bij me: toen was het zo warm dat alles na 1 dag al stonk en vol witte strepen zat (vh zweet). Bah.
Smart thinking, girl!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dan is de koffer van mijn vriend erbijdie is vast voor de helft leeg
Ik ga er ook vanuit dat ik morgen daar wat in kan gooien
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies! Ik kon me in Egypte als ik zou willen ook vier keer per dag omkleden
ja, dat kan ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooo, zit het zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat wat ik aanheb trek ik altijd vers aan vlak voor vertrek zodat het desnoods 2,5 dag mee kanen dan een extra broek idd voor het geval ik er iets overheen gooi (als weekendje weg) en als we langer weggaan nog steeds 2 broeken, maar dan gewoon zodat ik na 3 dagen een andere aan kan
Maar ik douche wel elke dag en doe elke dag een schone onderbroek aan hoor![]()
Whehequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat kan ik ook![]()
Truitje A aan
Broek A aan
Truitje A uit
Broek A uit
Truitje B aan
Broek B aan
Truitje B uit
Broek B uit
Truitje A aan
Broek A aan
Truitje A uit
Broek A uit
Truitje B aan
Broek B aan
Truitje B uit
Broek B uit
I knowquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mariaetcetera, da's niet best hoor! Ik hoop dat alles goed komt met je oma, maar een gebroken heup of been is echt levensgevaarlijk op die leeftijd. Veel sterkte en beterschap voor haar.
jij neemt 2 paar schoenen mee?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe.
En afwisselen kan ook.
Dag 1: Broek A + Shirtje A + Vest A + Schoenen A
Dag 2: Broek A + Shirtje B + Vest B + Schoenen A
Dag 3: Broek B + Shirtje A + Vest A + Schoenen B
Dag 4: Broek B + Shirtje B + Vest B + Schoenen B
Etc.
Hé, het was Egypte, het was warm en ik kon heul veel in die koffer proppen voor 20 kg.quote:
Wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij neemt 2 paar schoenen mee?
jij hebt 4 bikini's?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, het was Egypte, het was warm en ik kon heul veel in die koffer proppen voor 20 kg.
Waarom zou ik het dan niet doen?Ik heb ook graag keuzes op vakantie. Ik had alleen al vier verschillende bikini's mee voor 1 week
Maar die wegen niets!
Bij aankomst alles in de kast gehangen en gelegd, een week met zussie in de zon gelegen en gesnorkeld en vervolgens alles weer in de koffer, terwijl ik 80% niet aan had gehad van die kleding. Haske tof!
Maar volgende keer doe ik het gewoon weer!
nepnerdquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Toen ik in Engeland was afgelopen zomer had ik zelfs drie paar schoenen mee!
En toen ik naar Italie ging vorig jaar 5 geloof ik. En ik kwam terug met 9
Vroegah, als we met mijn ouders een weekendje CenterParcs gingen ofzo en zus en ik allebei een vriendinnetje mochten meenemen, moesten we (ondanks dat we in de auto hadden gepast) met de trein en gingen mijn ouders met de auto vólgeladen met koffers en tassen en weet ik veel wat. Voor één weekend.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:25 schreef SHE het volgende:
Ik sleep zelfs voor een nacht een hele hutkoffer mee
Alleen mijn haarproducten zijn bij elkaar al 3 kg.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Zo raar is dat toch ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Je oma klinkt in ieder geval als een kanjer, 2 gebroken heupen goed doorstaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
I knowEn to top that, ze ligt ook nog eens in het ziekenhuis van Lelystad. Vorige keer met die heup kreeg ze meteen ook allemaal extra bacteriëen binnen waardoor ze ook nog eens ziek werd! Maar tis een ijzeren hein hoor, ze is al over 2 gebroken heupen heen gekomen
Stoere oma. Maarja, nu dus dubbele beenbreuk en beschadigingen
Hoop maar dat dat ook weer goed komt, ze heeft al genoeg op d'r bordje gehad zou ik denken. Ik ga zo maar een kadootje voor d'r kopen denk ik, int kader van kerst en beterschap.
Maar uiteraard: dankjewel Isa, very lief
Ik had naar Londen 1 paar nette schoenen, 1 paar open schoenen en mijn all stars met inlegzolen vanwege al het rondlopenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch ook niet
Ik neem er nu 2 mee maar, laarzen en pumps omdat die bij alle setjes passen en makkelijk zitten zodat ik geen gympen mee hoef te nemen
Vrouwzijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |