Jij mocht de Sepoquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Mot je nou echt de lapo EN de fipo!? Hebberd!
Ja toch? We hebben het er al eens over gehad natuurlijk, maar ik vind dat het best out in the open kan.quote:
KAN JE NIET ZELF NADENKEN OFZO, HOERRRRRRRRRRRR!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens Jamie's kookrevolutie voor kerst gehad van de baas. Nouja, zelf uitgezocht dan he?.
Is het SHE proof eigenlijk??
SHE vindt 'All I want for Christmas' van Mariah een Lekker Funky Kerst Liedje.quote:
Op mijn werk staat Sky Radio op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
SHE vindt 'All I want for Christmas' van Mariah een Lekker Funky Kerst Liedje.
Maar dat durfde ze niet eerder hardop te zeggen
De vijf overgebleven Popstars 'zongen' het net ook samenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op mijn werk staat Sky Radio op.
Ik neem aan dat dit genoeg uitleg is![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De vijf overgebleven Popstars 'zongen' het net ook samen![]()
(Da's geen spoiler hoor BJ, da's een wáárschuwing!)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De vijf overgebleven Popstars 'zongen' het net ook samen![]()
(Da's geen spoiler hoor BJ, da's een wáárschuwing!)
Toevallig is dat ook echt zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
SHE vindt 'All I want for Christmas' van Mariah een Lekker Funky Kerst Liedje.
Maar dat durfde ze niet eerder hardop te zeggen
Ohhh yoghurt met gele vla is zó lekker door elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:02 schreef Adelante het volgende:
lijstje:
O: brinta wake-up & banaan
L: 4 volkoren boterhammen met pindakaas
T: peer
T: soepie
D: andijviestampot met spekjes
T: youghurt met gele vla
ROFLquote:
SHE-dear, allemaal leuk en aardig, maar Jamie is natuurlijk stom en onuitstaanbaar (weet je dat hij in 4 jaar tijd 5 basiskookboeken heeft uitgebrachtquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
[..]
KAN JE NIET ZELF NADENKEN OFZO, HOERRRRRRRRRRRR!
ik vind Jamie gezond koken, al ben ik niet echt heel erg dol op zijn combinaties.
Maar hij gebruikt veel groenten, veel gevogelte en vis en weinig boter.
Zolang Nigella maar uit je keuken blijft is er niets aan de hand
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Nigella zo traaaaaaaaaaaaaaaaaag altijd.
OMG kook eens door wief, dan verbrand je misschien nog wat cal! Is ook wel nodig met die kont.
Allemaal waar!. Punt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SHE-dear, allemaal leuk en aardig, maar Jamie is natuurlijk stom en onuitstaanbaar (weet je dat hij in 4 jaar tijd 5 basiskookboeken heeft uitgebrachten maar doen alsof hij iedereen wil leren koken
) en Nigella is sweeeet
Ik wil mezelf altijd aan haar gewelfde boezem schurken en ik wil haar beslagkommen uitlikken.
En dat hoef ik bij Jamie niet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Muis kan ook bitchen! Ik kende alleen nog maar sweety pie muis tot nu toe
Gezien!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkt Vik?
Nou, dan zijn er lekker meer over voor mij Muis!
jaja, wat een potje janken en even aan je vermoeidheid toegeven al niet kan doen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
Adelante, doe niet zo vreselijk ontopic, Muis verveelt zich![]()
Kwakkerrrrrrrr, je humeur is aardig omgeslagen he?
Mini puppel, ga je mond spoelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
O: boterham ham
T: 1 volkorenbiskwietje
L: 1 bouillon, 1 boterham ham
T: 1 banaan, 1 appel
D: asperges met ham, 1 gehaktballetje en aardappeltjes
T: 3 droste chocolaatjes![]()
Ik heb wel fokking DRIE! keer gebak afgeslagen op mijn werk. maar je kan het prima hebben hoor! fak joe, dikkerd!![]()
![]()
klein en verschrompld, of juist glibberig en doorzichtig, van al dat onder water en in t donker leven.quote:
Als je snelle koks wilt, moet je Ainsley Harriott hebben, die gezellige glimmende negerquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Nigella zo traaaaaaaaaaaaaaaaaag altijd.
OMG kook eens door wief, dan verbrand je misschien nog wat cal! Is ook wel nodig met die kont.
Ainsleyquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je snelle koks wilt, moet je Ainsley Harriott hebben, die gezellige glimmende neger
Zijn snel&slank-kookboek is echt een must voor iedereen hier; fijne salades, vis- en kipgerechten... Jum
Die ligt hier op de kast!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je snelle koks wilt, moet je Ainsley Harriott hebben, die gezellige glimmende neger
Zijn snel&slank-kookboek is echt een must voor iedereen hier; fijne salades, vis- en kipgerechten... Jum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |