Iemand die 'kanker nep' gebruikt hoef je sowieso niet serieus te nemenquote:Op maandag 22 december 2008 12:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tja,... ieder zijn ding,.... zelf vind ik het er fantastisch uit zien.
[ afbeelding ]
Goed punt!quote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iemand die 'kanker nep' gebruikt hoef je sowieso niet serieus te nemen12 jarige wannabe Marocs
8 december aangekocht, 12 december opgestuurd en 8 dagen later binnen.quote:Op maandag 22 december 2008 11:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je die besteld? Ik heb daar namelijk nog een bestelling van 27 november open staan maar nog niks binnen gekomen
Ik hoop dat jij als medegamer toch wel weet dat Free Radical is opgericht door het team dat bij Rare GoldenEye heeft gemaakt hequote:Op maandag 22 december 2008 11:52 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij als gamer toch wel weet dat GoldenEye door Rare gemaakt is he
Nee, dat wist ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik hoop dat jij als medegamer toch wel weet dat Free Radical is opgericht door het team dat bij Rare GoldenEye heeft gemaakt he
Ik wacht ook al 3 weken op UDFquote:Op maandag 22 december 2008 11:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je die besteld? Ik heb daar namelijk nog een bestelling van 27 november open staan maar nog niks binnen gekomen
Het rare vind ik dat LBP en UDF tegelijkertijd zijn verzonden, maar UDF nog niet binnen is en LBP wel.. Je zou toch zeggen dat tegelijkertijd binnen zou moeten komen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik wacht ook al 3 weken op UDFVan CDWOW
Zo dat ziet er echt tof uit! Niet vergeten dat Streetfighter eigenlijk gewoon een Anime tekenfilm/strip is en dat hij er eigenlijk gewoon zo hoort uit te zien!quote:Op maandag 22 december 2008 12:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tja,... ieder zijn ding,.... zelf vind ik het er fantastisch uit zien.
[ afbeelding ]
Zolang hij maar bij je gouden tand past is het goedquote:Op maandag 22 december 2008 16:16 schreef motherflocker het volgende:
Ik heb toch nog een vraagje over eeh HDMI kabel, is het van belang dat het van goud is ? Hoorde van de verkoper in de winkel dat deze betere kwalteit hebben ? Of zijn het gewoon verkooppraatjes?
Zijn maar verkooppraatjes. Heb zelf 2 HDMI kabels voor 12 euro gekocht bij www.1dayfly.nl bij een dagaanbieding. Nou mijn ps3 en xbox draaien er perfect op!quote:Op maandag 22 december 2008 16:16 schreef motherflocker het volgende:
Ik heb toch nog een vraagje over eeh HDMI kabel, is het van belang dat het van goud is ? Hoorde van de verkoper in de winkel dat deze betere kwalteit hebben ? Of zijn het gewoon verkooppraatjes?
Is inderdaad reclame praat, je zou t verschil kwaliteit niet kunnen zien. Of je moet een grote afstand overbruggen. Dan word de kwaliteit van de kabels van groter belang.quote:Op maandag 22 december 2008 16:16 schreef motherflocker het volgende:
Daar is het inderdaad minder dubieus geprijstquote:Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef motherflocker het volgende:
Oké thx! dan ga ik gewoon ff naar de media markt en haal daar wel een kabel.
En daar kom ik dan met me kabel van 70 euro.quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is inderdaad reclame praat, je zou t verschil kwaliteit niet kunnen zien. Of je moet een grote afstand overbruggen. Dan word de kwaliteit van de kabels van groter belang.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:16 schreef Survivalism het volgende:
[..]
En daar kom ik dan met me kabel van 70 euro.
Gelukkig hebben mijn ouders hem betaald en niet ik.quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]PWND
die van mij kostte 2 dollar ofzoiets![]()
Rot toch op joh, het ziet er gewoon niet uit.quote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iemand die 'kanker nep' gebruikt hoef je sowieso niet serieus te nemen12 jarige wannabe Marocs
quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Rot toch op joh, het ziet er gewoon niet uit.
Zit jij hier nou ook al te rellenquote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Rot toch op joh, het ziet er gewoon niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |